صفحه 1:

صفحه 2:
بت ‎ide gia‏ کبک و تفاهم وهم ‎is,‏ اوى -خو وهدایت انسانها -اقناع كنج گرا یی جهانی

صفحه 3:
آموزان با تحولات ورودیداها ی مهم ایران در دوره های مختلف اشنا می شوند . 6 نسبت به ‎os sl‏ بزرگالهی مرتبطبا تمدهای ایران وجهان آشنایی پیدا می کند. -آشنایی جغرافیای تاریخیایران با تکید بر تمد وفرهنگ 6 -مفهوم علیت در تاریخ را بر اساس نمونه هیی از تاريخ درک می کند.

صفحه 4:
6 ستقویت حس خودشناسی وخداشناسی از طریق تامل در پدیده های تاریخی دوران ها ی مختلف. 0باعث تقویت عبر آموزی از تاریخ براساس آموزه های تاريخ © 9-تقويت حس علاقمندذی به میهن وتمامیت ارضی کشور ووحدت ملی بر اساس تاریخ ایران <-علاقه مندی به مطالعه تاریخوسرگذشت شخصیت های مهم تاریخی دورانها ی مختلف:

صفحه 5:
© )-توانايى نسبى تجزيه تحليل رويدادهاى مهم تاريخ © ©-توانايى تهيه كزارش در بريه آثار و موضوعات تاريخ ‎oe‏ توانایی نسبی براى استفاده از كتب نمودارهاتصاوير نقشه های تاریخی

صفحه 6:
روش تدریس های

صفحه 7:
دروان های تاریخی الف-دوران اسا طیری ب- دوران تاريخ مدون

صفحه 8:
#-الفهد)عصر حجر 4دوران سنگ نتراشيده ها ©- درن سنك تراشيده ها

صفحه 9:
#-قریون قدیم (از. ابتدا تا سال 06( م سال تجزیه روم ) قرون وسطی (از سال 00 مت 0866 سال سقوط روم شرقی به بوسیله سلطان محمد فاتح ) قرون جدید (از سال 4800 تا(209) سال انقلاب فرانسه) قرون معاصر از سال 209 تاکنون

صفحه 10:
‎٩‏ آموزش اهمیت درس تاريخ در حياط بوسيله يرش ©آموزش مفهوم زمان با سه صندلى ‎

صفحه 11:
ب) عصر فلز 0 مس ۵مفرغ ©-آهن

اهمیت واهداف درس تاریخ اهمیت تاریخ :عبرت آموزی -آشنایی با بزرگان ودانشمندان -حفظ میراث های فرهنگی -پیش بینی آینده آشنایی با ملت ها وتمدنها –چگونگی حفظ میهن تربیتوهدایت انسانها -اقناع کنجکاوی -خودشناسی -تفاهم وهم گرا یی جهانی اهداف شناختی آموزان با تحوالت ورودیداها ی مهم ایران در دوره های مختلف اشنا می شوند . -2 نسبت به انبیا ی بزرگالهی مرتبطبا تمدهای ایران وجهان آشنایی پیدا می کند. - 3 آشنایی جغرافیای تاریخیایران با تکید بر تمد وفرهنگ - 4 مفهوم علیت در تاریخ را بر اساس نمونه هیی از تاریخ درک می کند. اهداف نگرشی –ارزشی - 1 تقویت حس خودشناسی وخداشناسی از طریق تامل در پدیده های تاریخی دوران ها ی مختلف - 2باعث تقویت عبر آموزی از تاریخ براساس آموزه های تاریخ -3 تقویت حس عالقمندذی به میهن وتمامیت ارضی کشور ووحدت ملی بر اساس تاریخ ایران -4 عالقه مندی به مطالعه تاریخوسرگذشت شخصیت های مهم تاریخی دورانها ی مختلف اهداف مهارتی –حرکتی - 1 توانایی نسبی تجزیه تحلیل رویدادهای مهم تاریخ - 2 توانایی تهیه گزارش در بره آثار و موضوعات تاریخ - 3 توانایی نسبی برای استفاده از کتب نمودارهاتصاویر نقشه های تاریخی روش تدریس های پیشنهادی پرسو جو پرسش وپاسخ ایفای نقش نمایش فیلم پس ختام اعضای تیم قصه گویی توضیحی -1دروان های تاریخی الف-دوران اسا طیری ب -دوران تاریخ مدون - الف )عصر حجر -1دوران سنگ نتراشیده ها درن سنگ تراشیده ها -2 - قرون قدیم (از ابتدا تا سال 396م سال تجزیه روم ) قرون وسطی (از سال 396م ت 1453سال سقوط روم شرقی به بوسیله سلطان محمد فاتح ) قرون جدید (از سال 1453تا 1789سال انقالب فرانسه) قرون معاصر از سال 1789تاکنون تاریخ نگاری : ه.ش ه .ق ق.م ‏م آموزش اهمیت درس تاریخ در حیاط بوسیله پرش آموزش مفهوم زمان با سه صندلی -ب) عصر فلز -1مس -2مفرغ -3آهن

62,000 تومان