moalem-kaaraamad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معلم کار آمد”

معلم کار آمد

اسلاید 1: باسمه تعالیاصول کارآمدی تدریسکدام معلم کارآمد است ؟

اسلاید 2: معیارهای کارآمدی معلمان مقصود از کارآمدی در تدریس چیست ؟کمک به قدرت یادگیری دانش آموزان و قادر بودن به مدیریت موفق کلاسی. مهمترین معیارها:توانائی در جذب دانش آموزان : توجیه دانش آموزان در تدریس- انتقال اهداف درسی به دانش آموزان –تنظیم سرعت آموزش بر مبنای یادگیری دانش آموزان .پرورش مهارتهای فکری : معنا دار سازی آموزش (پیوند منطقی بین آنچه دانش آموزان آموخته اند با مطالب جدید )یادگیری و ارزیابی آن : تدریس موفق با ارزشیابی لازم سنجیده می شود . ( امتحانات کلاسی- پروژه های تحقیقی) تنظیم روش تدریس

اسلاید 3: مطالعه و یادگیری مداوم : پیگیری مداوم تحولات مربوط به رشته ی تدریس خود – همواره در حال شاگردی بودناداره و مدیریت کلاس: داشتن کلاس منسجم – پر بار –لذت بخش و شادو مفید با رعایت مرزهای ارزشی بین معلم ودانش آموزانتوجه به رفتارهای کلاسی: رابطه ی معنا داربین رفتار معلم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان . این رفتارها عبارتند از : احساس مسئولیت درعمل و اشتیاق به فعالیت ایجاد فرصتهای یادگیری در کلاس استفاده از عقاید و نظریات دانش آموزان بهره از سازمان دهی در تدریس(مرور بر مطالب- ارتباط مطالب)

اسلاید 4: تکنیکهای یادگیری برای دانش آموزان تقویت تمرکز حواسشناخت روش مطالعهتکنیک خطتکنیک سکوت در کلاس

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید