سایر ورزشی

مفاهیم اساسی در توسعه فضاها و رویدادهای ورزشی در دنیای امروز

toseh_e_roydadha_va_fazahaye_varzeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم اساسی در توسعه فضاها و رویدادهای ورزشی در دنیای امروز”

مفاهیم اساسی در توسعه فضاها و رویدادهای ورزشی در دنیای امروز

اسلاید 1: مفاهیم اساسی در توسعه فضاها و رویدادهای ورزشی در دنیای امروزناهید اتقیاعضو هیات علمی دانشگاه الزهرا

اسلاید 2: عقیده قدیمی :اگرشما اماکن ورزشی را بسازید،مردم خواهند آمدزمان به سرعت تغییر کرده و اماکن ورزشی مدرن در مقایسه با نسل قبل ، چه به لحاظ ظاهر و چه به لحاظ عملکرد بسیار تغییر کرده . . . احتیاجات مشتری تغییر پیدا کرده و منجر به تغییر عملکرد اماکن مدرن ورزشی شدهدر خلال این تغییرات موضوع مهم سودآوری برای مجموعه ها پررنگ تر شده و منجر به : بازبینی در استراتژی مکان یابی اماکن کهاین فرآیند نیز منجر به : بازبینی در بازار هدف اماکن ورزشی

اسلاید 3: امروزه:اماکن ورزشی و تفریحی مالک شخصی و سرمایه گذار خصوصی پیدا کردهفعالیت های اجرایی مربوط به این اماکن ( از جمله امتیازهای انحصاری ، حقوق کالا و حقوق رسانه ها ) به شکل خصوصی درآمدشرکت ها ی خصوصی آماده پرداخت پول کلان برای خرید باشگاه ها شده اندارزش حق نام گذاری استادیوم ها به شکل قابل توجهی افزایش یافتاطراف استادیوم ها به قلب تفریحات شهری مبدل شده

اسلاید 4: آندرسون پنج خصوصیت را که افزایش میزان ساخت اماکن ورزشی را تایید می کند ،این گونه مطرح کرده است : 1) ساخت اماکن جدید ، از بازسازی اماکن قدیمی جهت به روز کردن آنها بسیار به صرفه تر است2) اماکن ورزشی جدید اغلب ،اماکنی مدرن و مرکب از فضای تجاری، اداری و مسکونی هستند. 3) اماکن جدید به لحاظ داشتن قابلیت ارایه خدمات گسترده به بهره برداران ،کمک بیشتری خواهند کرد. 4) هنگامی که تیم های ورزشی خاص و یا مسابقات ورزشی خاص در یک مکان جدید برگزار می شود، بازیکنان نیز متوجه جذابیت مسابقه برای هواداران می شوند.5) تئوری افزایش هزینه نشان می دهد که تنها اماکن جدید میتوانند میزان سود لازم برای کشف سرمایه های جدید را تأمین می کند.

اسلاید 5: دلایل رشد تعداد رویدادهای ورزشی :1)پیر شدن جمعیت جهاناغلب کشورها به سرعت پیرمی شوند وافراد مسن تردارای وقت بیشتر و پول بیشتر هستند2) توسعه تکنولوژی ،که به دلیل آن ارتباطات انسانی کمترشده .3) رشد اقتصادی دنیا 4) زمانانسانها استراحت های با تعداد بیشترامّا با زمان کمتر را ترجیح می دهند به همین دلیل مردم حاضرند برای تماشای تعداد بیشتری رویدادپول بپردازند

اسلاید 6: دلایل جدید برای گرایش به رویدادهای ورزشی :1) تفریحات ورزشی 2) فانتزی ورزشی 3) کیفیت ورزشی 4) هویت ورزشی5) سنت ورزشی6) وجدان ورزشی

اسلاید 7: 1) تفریحات ورزشی انسانها علایق فراوانی به ماجراجوئی دارند، برای نمونه گرایش به ورزشهایی مانند بانجی جامپینگ و نیز ورزشهای مهیج از این قبیل اند2) فانتزی ورزشی نیازهای احساسی ،اشتیاق برای رفاقت را در محیطهایورزشی ایجاد می کند3) کیفیت ورزشی لذت بردن طبیعی ازشرکت در رویدادهای ورزشی موید حضور کیفیت در آن فضاهای ورزشی است4) هویت ورزشی بیرون کشیدن احساس هویت هواداران با تیم های ورزشی محبوب خود، بخش هویت ورزشی را تشکیل میدهد.

اسلاید 8: 5) سنت ورزشی سنت گرائی ورزشی از ترکیب دو عنصر آرامش خاطر که بر احساسات خوب تمرکز دارد و ارزش های قدیمی تشکیل می شود، علایق احساسی انسانها زمانی که ورزش بتواند به آنها روزگار با شکوه گذشته را یادآوری کند و یا الهام بخش اعتماد باشد، برانگیخته میشود .6) وجدان ورزشی درواقع نگاهی اخلاقی درکار است مثلا برخی افراد از موسسات خیریه بهره می برند و با آن بار گناهان را کم کرده و احساس درست رفتاری شخصی را تقویت می کنند .

اسلاید 9: چهار زمینه برای توجیه سرمایه گذاران برای اینکه چرا یک مکان جدید ورزشی یا یک رویداد ورزشی می تواند ارزش افزوده برای افراد ذینفع ایجاد کند :توسعه اجتماعیتوسعه اقتصادیتوسعه دانش و اطلاعاتتوسعه فرهنگی اجتماعی

اسلاید 10: • توسعه اجتماعی مکان جدید شانس بیشتری برای اجتماع محلی و شناخت بهتر یکدیگر و درگیرشدن دررویدادهای اجتماعی و همچنین تجربه فرهنگ های جدید را فراهم میکند .• توسعه اقتصادی پرداختهای مالی شرکت کنندگان ، بابت غذا ، اقامت و حمل ونقل، سرمایه گذاریهای نهادهای دولتی و خصوصی، تأثیرات مستقیم وغیرمستقیم خود را روی کسب کارها، تولید کالاها وارایه خدمات می گذارد.

اسلاید 11: • توسعه دانش و اطلاعاتتبادل اطلاعات باعث نزدیکی مفهومی ملت ها میشود، این تبادل اطلاعات در حوزه های ورزشی، موجب توسعه نواحی شهری از تک مرکزی به چند مرکزی، شهرهای جدید اقتصادی میشود.• توسعه فرهنگی و اجتماعیآماده سازی کارمندان و افراد داوطلب برای برگزاری رویداد، تولید دانش مربوط به رویداد ، مزایای حاصل از بازاریابی، رشد هویت ملی یا هویت شهروندی، برنامه های متمرکز بررشد جوانان، برابری جنسیتی،ملیت چند فرهنگی و سلامت اجتماعی

اسلاید 12: چگونه یک شهر می تواند به عنوان جایگزین جذاب برای تمامی گروههای ذینفع شناخته شود؟ رویدادهای ورزشی به شکل فزاینده ای به عنوان استراتژی بازاریابی شهری به کاربرده می شوند .این به آن دلیل است که رویدادهای ورزشی امکان گردآوری تمامی گردهمایی های ملی و بین المللی را فراهم می آورد .

اسلاید 13: همانگونه که شهردوم اسپانیا یعنی بارسلون به عنوان جایگزینی جذاب برای مادرید به حساب می آید.با میزبانی موفق بازیهای المپیک 1992، بارسلون در حال حاضر به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا با سیستم حمل و نقل مدرن، هوای پاک، محیط های زندگی توسعه یافته و احیای ارزش های فرهنگی و اجتماعی ما بین شهروندان، شناخته شده است.

اسلاید 14: تأثیر میزبانی بازیهای المپیک بر اقتصاد ملیشهر میزبانتأثیر خالص اقتصادی (ملیارد دلار)تأثیر به عنوان درصدی از تولید ناخالص ملی کشور میزبانسئول 19886/240/1بارسلونا 19926/1690/2آتلانتا 1996 1/507/0سیدنی 20003/400/1

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید