برنامه‌ریزی

مقاله انگلیسی و فارسی فناوری پس از برداشت

maghale-fanavari-pas-az-bardasht

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقاله انگلیسی و فارسی فناوری پس از برداشت”

مقاله انگلیسی و فارسی فناوری پس از برداشت

اسلاید 1: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

اسلاید 2: نام استاد:نام تهيه كننده:موضوع تحقيق:مقاله فناوري پس از برداشت

اسلاید 3: برنامه ریزی منابع کشاورزی از طریق بستر فناوری اطلاعات - رویکردیAgricultural resource planning through the context of information technology - an approach

اسلاید 4: 1چکیدهAbstractکشاورزی اتفاقاً پایه اصلی اقتصاد هند است. حتی امروز هفتاد درصد جمعیت به عنوان فعالیت اصلی اقتصادی به کشاورزی وابسته هستند. با این وجود چون بازار کالا کشاورزان است - به ویژه کشاورز کوچک حتی قادر به تأمین هزینه های تولید خود نیست. برخلاف ایالات متحده و اتحادیه اروپا ، آنها از یارانه قابل توجهی پشتیبانی نمی کنند. نتیجه آن کاهش جذابیت کشاورزی به عنوان یک صنعت پرداخت کننده است. کشاورزان بیشتر در بخش تولید زنجیره ارزش فعالیت می کنند و به همین ترتیب در موقعیتی نیستند که سهم عمده ارزش کل ایجاد شده را بدست آورند. در حقیقت بیشتر مقدار ایجاد شده توسط این زنجیره توسط بخشهایی در بالادست و پایین دست این زنجیره جذب می شود. این یک واقعیت است که در سناریوی فعلی - کشاورزان ناتوان (اقتصادی) به دلیل رقابت زیاد در بخش تولید نمی توانند کار زیادی انجام دهند. با این وجود این مقاله تلاش می کند تا با کمک دانش بیشتری که از طریق یک سیستم عامل IT کسب می شود مقداری ارزش بیشتری به دست آورد.Agriculture happens to be the mainstay of Indian Economy. Even today seventy percentage of the population depend on agriculture as the core economic activity. Nevertheless as the commodity market is the farmers - particularly the small farmer are unable even to cover their cost of production. Unlike in US-EU they do not have a back up of significant subsidy. The result is a diminished attractiveness of agriculture as a paying industry. The farmers mostly operate in production segment of the value chain and as such is not in a position the capture major share of the total value created. In fact much of the value created by this chain is captured by the segments both upstream & downstream of this chain. It is a fact that in the current scenario - the powerless (economic) farmers cannot do much because of immense competition in the production segment. However this paper makes an attempt to capture some more value with the help of some more knowledge captured through an IT platform.

اسلاید 5: 2چکیدهAbstractاین مقاله یک مدل اقتصادی را پیشنهاد می دهد که از طریق یک شبکه رایانه ای برخی از بخشهای بالادستی مانند مراکز تولید ، بازار ، تدارکات را ادغام می کند تا کشاورزان بتوانند ارزش بیشتری را بدست آورند. در این مقاله یک محیط شبکه برای تولیدکنندگان و همچنین همکاران بازاریابی پیشنهاد شده است که می توانند از ابزار IT برای پیش بینی قیمت کالاها در بازارهای مختلف استفاده کنند و بر این اساس کشاورزان را برای تغییر قیمت مورد انتظار برای تولید پیش بینی می کند تا این تولید کننده را به یک موندی خاص منتقل کنند. ARP - به عنوان آن (برنامه ریزی منابع کشاورزی) به کشاورز کمک می کند تا جایی که دومی می داند برای به حداکثر رساندن ارزش جذب نیاز به فروش کالای خود در کدام بازار دارد. این امر همچنین خواستار حرکت آزاد غلات / کالا به بازارهای مختلف است. این تمرین به کاهش برخی از عدم اطمینان مربوط به سناریوی تولید-تدارکات-فروش امروز کمک می کند. این مدل پیشنهاد شده و هنوز آزمایش نشده است. نتایج مدل را می توان هنگامی که حداقل با یک گروه کنترل از کشاورزان آزمایش شد ، مورد بحث قرار داد.This paper proposes an economic model that integrates through a computer network some of the upstream segments like the producing centers, Market, logistics so that the farmers can capture some more value. This paper proposes a network environment for the producers as well as the marketing associates which can use the IT tools to forecast commodity prices in different markets and accordingly advice the farmers to shift this producer to a particular Mundi for an expected price recovery. ARP - as its called (Agricultural Resource Planning) will help the farmer to the extent that the latter knows that for maximization of value capture he needs to sell his commodity in which market. This also calls for free movement of grain /commodity to different market. This exercise will help reduce some of the uncertainty associated with todays production-logistics-sale-scenario .This model is proposed and not tested yet. Model results can be discussed once it is put on test at least with a control group of farmers.

اسلاید 6: 3مقدمهIntroductionبازاريابي كشاورزي احتمالاً نزديك ترين بازار به بازار آزاد است كه در آن تعداد زيادي از كشاورزان اساساً قيمت گير هستند و قادر به تغيير نيروهاي بازار نيستند. وزیر WTO CANCON با مشورت و اعتراض ، بخشی از واقعیت را افشا می کند. علاوه بر این ، تولیدات کشاورزی بر خلاف یک سیستم تولید عادی از نوسانات باورنکردنی ناشی از دلایل مختلف مانند آب و هوا ، آفات ، و استفاده از کودها و در دسترس بودن آب رنج می برد. همه این پدیده ها پیش بینی تولید کوانتوم و قیمت محصول نهایی و تأثیرگذاری در تصمیم گیری سرمایه گذاری کشاورزان برای محصول بعدی را دشوار می کند. همانطور که در مرحله تولید ، تولید کننده از نوعی عدم اطمینان در بازاریابی محصول با قیمت مناسب رنج می برد. کشاورز در موقعیتی نیست که بتواند عرضه را در روزی خاص که خطر کم فروشی محصول را در بازار دارد ، پیش بینی کند ، زیرا تولید او را نمی توان در برابر خراب شدن محافظت کرد یا نمی توان آن را با هزینه اضافی حمل و نقل و ذخیره سازی انجام داد.Agriculture marketing is possibly closest to a free market where numerous farmers are fundamentally price takers and are not in a position to change any of the market forces. WTO CANCON ministerial exposes a pert of the fact through deliberation and protest. In addition -agricultural production unlike a normal manufacturing system suffers from incredible fluctuations caused by numerous reasons like weather, pests, and application of fertilizers and availability of water. All these phenomena make it difficult to predict the production Quantum & the price of the final product and to that extent affect investment decision of farmers for the next crop. As in the production stage so the producer suffers from some kind of uncertainty in marketing the produce at a reasonable price. The farmer is not in a position to actually predict the supply on a particular day he carries the risk of underselling the produce in the market, as his produce cannot be protected from deterioration or it cannot be done with out incurring additional transport and storage cost.

اسلاید 7: 4مقدمهIntroductionبازاریابی کشاورزی را می توان با یک مدل پیچیده عرضه به طور معمول برای سازمان های تجاری که به طور مداوم تلاش می کنند تا حد ممکن از طریق وام با استفاده از دانش ، کاهش دهند ، مقایسه کرد. بازار کشاورزی بر خلاف صنایع تولیدی پایدار نیز با متغیرهای بی نظم بیشماری کار می کند. ارزیابی تقاضا برای نهاده های مزرعه ، کمی سازی سطح زیرکشت و همچنین تأمین نهاده های مختلف به دلیل (الف) عدم دانش (ب) تجزیه و تحلیل و فرمول نامناسب مشکل برای تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری محدودیت موجود در تدارکات برای حمل و نقل باعث ایجاد عوارض بعدی در برنامه ریزی برای بازاریابی و ذخیره سازی می شود. زیرا برخلاف بخش تولید که بسیار سازمان یافته است ، بازار کشاورزی بالشتک لازم یا کانال توزیع روان را فراهم نمی کند. این از نوسانات رنج می برد و اساساً باعث درد مشتریان یا تولید کنندگان می شود.Agriculture marketing can be compared with a complex model of supply chainusually applied to business organization who continuously strive to reduce risk bysupp lementing with knowledge as much as possible. Agriculture market unlike the stable manufacturing industries also operates with numerous unorganized variables .Assessment of demand for farm input, quantification of cultivation area as well as supply of different input are difficult due to (a) lack of knowledge (b) unsound analysis & formulation of problem for investment decision. Limitation existing on the logistics for transportation causes further complications in planning for marketing and storage. Because unlike the manufacturing sector which is highly organized, the agricultural market did not provide necessary cushion or a smooth distribution channel. It suffers from fluctuation and that basically causes pain either to the consumers or to the producers.

اسلاید 8: 5مقدمهIntroductionبرخی از مشخصات این صنعت عبارتند از:کشاورزی در یک بازار افقی و تمایز نیافته فعالیت می کند. این منجر به پایین ترین قیمت تعادل ممکن می شود. این به معنای حجم بیشتری از تولید برای پایداری سودآوری است.کشاورز هیچ کنترل مستقیمی بر شکل یا اندازه محصول ندارد.کشاورز نه قدرت خریدار دارد و نه قدرت تأمین کننده.هیچ یک از کشاورزان به راحتی نمی توانند کیفیت محصول را کنترل کنند. در نتیجه کشاورز کوچک نمی تواند ارزشی را که در نظر دارد تصرف کند.Some of the characteristics of this Industry are:Agriculture operates in a horizontally undifferentiated market. It leads tolowest possible equilibrium price. This implies bigger volume of productionto sustain profitability.The farmer does not have any direct control on the shape or size of the product. The farmer do not have either buyer power or supplier powerNeither the farmer can easily control the quality of product. As a result small farmer cannot capture the value it intends.

اسلاید 9: 6مقدمهمقدمهاین یكی از سخت ترین گامهایی بود كه استراتژی كشاورزی تلفیقی را ترسیم كرد. انتظار می رفت که بتوان از طریق شبکه ای از پنچایات ها و تعاونی ها بازسازی روستایی را راه اندازی کرد. همچنین در محدودیت ها تلاش برای دستیابی به هدف بهره وری بود. با این حال ، رویکرد رشد سهام که با قطعنامه ناگپور (1959) اعلام شد ، علی رغم پذیرفتن این واقعیت که کشاورزی مشترک تعاونی الگوی کشاورزی در آینده بود ، نتیجه نگرفت. در حالی که کشاورزان کوچک برای ایجاد یک مزرعه تعاونی به طور داوطلبانه زمین های خود را جمع می کردند ، ذی نفعان جدیدIt was one of the most strident steps that outlined an integrated agrarian strategy. Itwas expected that through a network of Panchayats and co-operatives the ruralreconstruction can be set in. With in the constrains it was also an attempt to look into the productivity goal. However the equity growth approach enunciated by the Nagpur resolution (1959) did not take off despite the recognition of the fact that the joint cooperative farming was the future agrarian pattern. While the small farmers were to pool their land voluntarily to create a co-operative farm, the new beneficiaries of the

اسلاید 10: 7مقدمهIntroductionقانون سقف نمی تواند حقوق زمین تازه خریداری شده را مطالبه کند ، زیرا مازاد زمین حاصل از سقف به Panchayats تعلق می گرفت .به عقیده گذشته ایده تعاونی کشاورزی کارساز نبود زیرا با حفظ حقوق مالکیت درگیر شد در حالی که کشاورزان در سپردن زمین خود به پانچایاتس یا تعاونی آزاد بودند ، برداشت زمین غیر ممکن بود. با این وجود این ایده در زمینه های دیگر حتی تولید محصولات کشاورزی مانند تعاونی های شکر و تعاونی های شیر که داستان موفقیت خود را نوشته اند ، جوانه زد. امکان سنجی این تعاونی مزرعه باید به ویژه در سیستم عامل های IT مورد بررسی قرار گیرد.ceiling legislation could not claim rights to the newly acquired land since the surplus land resulting from ceiling was to be vested with the Panchayats.In retrospect the idea of farming co-operative did not work because it got entangled with retention of property rights while farmers were free to deposit their land with Panchayats or co-operative, withdrawal of land was not feasible. Nevertheless this idea germinated in other areas of even agricultural production like sugar co-operatives and milk co-operatives that have written their success stories. The feasibility of this farm co-operative needs to be explored particularly on IT platforms.

اسلاید 11: 8مقدمهIntroductionدر دهه 90 ، تجارت خارجی هند به سمت یک رقم هیجان انگیز پیش رفت. در سالهای 1996-1995 ، واردات محصولات کشاورزی 2340 هسته ای (تقریباً 2٪ از کل واردات به هند) بود در حالیکه صادرات کالاهای کشاورزی 2113 هسته (حدود 20٪ کل صادرات از هند) بود. با این وجود سهم هند از کل صادرات جهان به سختی 1.4 درصد است. ساختار صادرات هند از نظر کیفی با آنچه در گذشته بود تفاوت ندارد. کالاهای کشاورزی هنوز بیش از 20٪ صادرات را تشکیل می دهند. هنوز کشاورزی در این کشور حرفه پرداخت نیست و این حس اساساً استفاده از دانش متخصص را برای بازاریابی درمانی محصولات کشاورزی دفع می کند. به تدریج بازاریابی محصولات کشاورزی علائم بسیاری را نشان می دهد ، که در فروش کالا شیوع ندارد. جدای از عدم اطمینان اساسی ، نوسان تولید و فعالیتهای غیر سازمان یافته ، آن را به یک بازی نامطمئن تبدیل کرده است. این امر خواستار معرفی برخی از شباهت های یقینی در این امور است. ممکن است از طریق یک رویکرد یکپارچه IT انجام شود.In the 90s, Indian external trade did move towards some exciting figure. In 1995-96, agricultural imports were placed at Rs 2340 corers (approximately 2% of the total imports to India) while export of agricultural goods was Rs 2113 corers (around 20% of total exports from India). Yet Indias share in the total world export is hardly 1.4%. The structure of Indian export is not qualitatively different from what it was earlier. Agricultural commodities still count for more than 20% of exports. Still agriculture is not a paying profession in this country and this sense basically repels the application of expert knowledge for agricultural production cure marketing. Gradually marketing of agricultural products is exhibiting many symptoms, which were not prevalent in commodity selling. Apart from addition basic uncertainty, production fluctuation and unorganized activities are making it a more uncertain game. It calls for introducing some semblance of certainty into these affairs. Might be it can be done through an integrated IT approach.

اسلاید 12: 9مقدمهIntroductionحتی چارچوب جذب ارزش امروز نیز شامل تعدادی از عملکردها و فرایندها است که برای ایجاد یک استراتژی رقابتی موفق برای یک سازمان انجام می شود. این شامل آژانس ها و کانال های توزیع ، جابجایی محصول از یک منطقه تولید بازاریابی به منطقه دیگر است. همچنین شامل بسته بندی ، ذخیره سازی ، حمل و نقل ، کنترل کیفیت ، درجه بندی و حتی تسهیلات تخصصی است. وقتی این مقاله در مورد برنامه ریزی منابع صحبت می کند - از پیوندهای پایین دستی زنجیره ارزش کل صحبت می کند.برای یک کشاورز دو معیار نقش اساسی در تصمیم گیری دارد1) قیمت پایدار2) درآمد پایدار به روایت Even todays value capturing framework includes a number of functions and processes that go in making a successful competitive strategy for an organization. It involves agencies and channels of distribution, movement of the produce from one production-marketing zone to another. It also involves packing, storage, transportation, quality control, grading and even expert facilitation. When this paper talks about resource planning - it talks of the downstream links of the total value chain.For a farmer two criteria plays a pivotal role in decision making1) Stable price2) Stable income as narrated

اسلاید 13: 10مقدمهIntroductionدر حالی که او نیاز دارد تا محیط خارجی را برای کل نیاز ورودی خود بررسی کند ، اما باید دارایی ها را بر اساس تحلیل خود از زمینه داخلی مستقر کند. ارزیابی زمینه درونی برای مهارت مدیریت ناكافی وی بسیار دشوار می شود. بنابراین او کسی نیست که بتواند طناب محکمی را در برابر بحرانهای متعدد ناشی از عدم دسترسی به برق ، آب ، دانه ها ، روغن ، سموم دفع آفات و کودها بپیماید. دومی برای کمک به کشاورز در برابر جامعه ، تعدادی موسسه اقتصادی-اجتماعی ایجاد کرد که می توانند برای نجات تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در بازار مداخله کنند. با این حال این موسسه همچنین دانش لازم برای لازم را نداردWhile he needs to scan the external environment for his entire input requirement he needs to deploy assets on the basis of his own analysis of internal context. Assessment of internal context becomes extremely difficult for his deficient management skill. Thus he is not the one who can do a tight rope walking in the face of numerous crises issuing from non-availability of power, water, seeds, oil, pesticides and fertilizers. To help the farmers vis-a-vis the society, the latter created a number of socio-economic institutes who can intervene in the market to save both the producers and the consumers. Yet this institution also lack the knowledge essential to

اسلاید 14: 11مقدمهIntroductionکشاورزی را انجام دهید تا در صورت تحقق اهداف ذکر شده قبلی. جبران خسارت اجتماعی از طریق حمایت یک چیز است در حالیکه ورود مدیریت مناسب به کشاورزی از جنبه دیگری است. همانطور که ذکر شد ، مداخله نهادی برای رفع برخی از مشکلات عدم اطمینان لازم است. امروز دو نهاد ظهور کرده اند - یکی در قالب جامعه تعاونی و دیگری در قالب نهادهای دولتی. برخی از این تعاونی ها در بازاریابی برخی از ورودی ها کمک می کنند. به همین ترتیب موسسات دولتی در ارائه مسکن اعتباری یا انبار و حتی در حمل و نقل کمک می کنند.run the agriculture so that if fulfills the earlier mentioned objectives. Social compensation through support is one thing while bringing proper managerial input into agriculture is altogether another aspect. As mentioned institutional intervention is therefore necessary to meet some of the problems of uncertainty. Today two institutions have emerged - one in the form of co-operative society and the other in the form of government institutions. Some of these co-operatives help in marketing some of the inputs. Similarly government institutions help in offering credit or ware housing and even in transportation.

اسلاید 15: 12مقدمهIntroductionفدراسیون بازاریابی تعاونی ملی تعاونی کشاورزی هند چنین مجموعه ای اوج برای هماهنگی فعالیت های همه تعاونی ها است. نهادهای دولتی اساساً در تنظیم بازار ، تسهیل اعتبار ، تهیه ، ذخیره سازی ، حمل و نقل و هوش بازار نقش دارند. آنها به طور مستمر در تلاشند تا از منافع ذینفعان یعنی تولید کنندگان ، مصرف کنندگان و حتی واسطه ها اطمینان حاصل کنند.The national agricultural co-operative marketing federation of India is such an apex body to co-ordinate the activities of all cooperatives. The government institutions are fundamentally involved in market regulation, credit facilitation, procurement, storage, transportation & market intelligence. They continually strive to ensure the protection of interests of stakeholder viz producers, consumers and even middlemen.

27,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید