صفحه 1:
صفحه 2:
مهارت شناسايي , جذب و
ارتباط گيري
صفحه 3:
۱- در حوزه فکرو اندیشه
رسیدن به: نظم فكري ازطریق: منظومه فكري علمي و
فرهنگي سند : بند چهارم چشم انداز
۲- در حوزه اخلاق و معنوبت
rin, ازطریق: منظومه تربيتي سند : هدف
اول از بند دوم چشم انداز
رسیدن به: ن
۳- در حوزه فنون و مهارت
رسیدن به: نظم تشكيلاتي ازطریق: منظومه تشكيلاتي سند :
هدف 2و 3 از بند دوم چشم انداز
صفحه 4:
مهارتشناسايي 5
مهارنجذبه A 5
مهارسایتاطلات
3 : : ©
j 99 0 مهارتراهبریو ن_قشآفريني: ules =
مهارتب رنامه ریزو ارزيابي منظومه
فنون 9 يه مدبريتتحرلن 55 تشکیلاتی
بتقصميم كيه قصميم '٠-
O)lgo ار ۰ ee
لانم
مهار تبهتر نوشتن.6©
مهاو تاردو داوي 090
مهارت حلي لسياسي00
صفحه 5:
شناسايي جذبو ارتباط)
(با 9
=>
@ eo
@
۰
ره
3(
ارتباط صحیح و
مستمر نداريم
صفحه 6:
صفحه 7:
زبده
به منظور زبده شناسي و زيده
پروري
پرچمداریشابسته از آیمانهایلمام راحل(یه) ؛ لهداف0
0 انقلاباسلامیایرانعزیز در کلجهان (بند اولچشم
لنداز
لبجاد حلقه هايارتباطي رایلنتفا لبامهاین اب لنقلاب .6
لمام راحلو شهدا: لمور و یهبر ف رزلنه بة تمامی
نوجولنانایرانو جهان (مند هفتم چشم انداز )
تربینو برورشکارگزارانآرمانشهر مهدويو شهرولنیان6
شایسته عصر ظهور (مند دهم چشم لنداز )
صفحه 8:
بهترين “تعر بف j بده. 2
پا کترین ‘ خوش"
ترین اشخاص در محبط
دانش آموزي (جمع
۱افتمای .مان ۷ صنی ۸۷
صفحه 9:
ey زبده sp |
ue eer علخ آنذوزی
دانش افزايي این
خوبهرسخولندن»
2- اطلاعاتو مطا لماتف رولنداشتن
3 -دارايب صيرنتسياسي اجتماعیو لنقلابي
4- پایبندیبه اصول(سلامیدر( ظاهر و نوع بوشش اعمالو
لنجام ف رلئضديني جهنگيريهايف کریو گفتاو
صفحه 10:
بروز وفتارها و برخوردهايشایسته اجتماعي؟
همچونخیر خواهي صلح جوییمحبتو صفا و
عدالخواهیو...
2- ارتباط ق لیا خدا وا ویتلیی خاک
3- حضور در برنامه هايمعنوي
صفحه 11:
| شناسايي زبده
۳:9
مهارت اجتماعي مهارت تشكيلاتي
دارایروحیه كار جمعي حق يذيري ولايتمداري -0
وظیفه مداري
2- خلاق, خوشفکرو خوشسلیقه
as -3 زیبا و منطقي
. 4- مديريتو
صفحه 12:
بستر های زبده شناسی
7
فضاوعمومىآموزؤشو برووشاكانونه خبكانٍ -0
جشنواره هايعلمي هنريو ورزشوو...- مسابقات-
اردوها و..
2 ف هايعموميمدرسه( كلاسهاء گروهها , شتمه ها
5-58
3- معاوننتربيتيمدرسه
4- لجمرا هلام درسم ( وعانيظن لسحاي:
بركزارينمايشكام . تبتنام اردو و...)
5- هیاتلنصار المهدی(عج)
6- حلقه هایلنس و معرفت(پ انوقهایف کر وا
دا جد:د سا نوا
8 فشريابت وسانه فاقسخلیو لسنانی
صفحه 13:
صفحه 14:
یک نکته کلیدی ۱
در زبده شناسی و زبده پروری ود
زبده بودن يك امر*
نتسبي است و زبده در
روند تربيتي به کامل
ترین مرتبه خود مي
رسد ۰
!خود راه بگویدت که جون بايد رفت
صفحه 15:
تاثیر زیده
در انجمن اسلامی مدارس
2 سرنامة دارگ یود : ea
خرداز pas
3- مددکار و جهادي 3 منزویو
4- سربازپرور و چشمه
صفحه 16:
مقدمه ا:
جذب قعلي است که نز
مقابل خود انجذاب را
دارد (آهن و آهنریا)
مقدمه ۲:
در هر جذبي باید
خواستگا
ه جذب را در
وجود ان فرد کشف
مقدمه ۳:
زمینه هاي جذب در
جوان بايد كاملا
.شناسابي شود
:مهارت جذ ب
+
al
۳
جد باید در نقطه اي باشد
که اشتراك طرفيني داشته
باشد (سنخیت)
آنجمن اسلامي داراي خواستگاه
جذب فروان است (ديني ,
معرفتي , هنري , حماسي ,
اجتماع. ۱ 0
میل - نیاز - مصلحت
صفحه 17:
صفحه 18:
در تگاه آو|
آمنتابنم,زود اتسن مين
صفحه 19:
:مهارت ارتباط 2
فرآيندي است كه در آن
اطلاعات , مفاهیم 3
احستاستات را با پيافهاي
كلامي و غير كلامي با
. ديكران در ميان مي كذاريم
صفحه 20:
سرعت کلام , حرکات بدني
تن و آهنگ صدا (زبان بدن)
صفحه 21:
ین بر ۳
روش sae pak حرف
Bos ای IE
نقش مي بندد و از طریق
مطالعه به خواننده منتقل مي
نوشتاری
دیداری
صفحه 22:
0 يكعواطفة- تناسمبا نياز SES
روشنو گویا 5- كاربردي eo
< كتاب : مطبوعات و وبلاگ
---- < تصاویر ؛ رایانه ,
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
افراد پخش مي شود-
انتقال توسط كساني
10
ناچیز و بي اعتمادند- اخبار در
we lS al مانهاي مناسب خود
صفحه 26:
[ اصل اول:
اصل سوم:
le م ل hated
۱ اصل پنجم:
استفاده از ل هه ۳
۱ اصل هفتم:
رداص
صفحه 27: