صفحه 1:

صفحه 2:
مهارت شناسايي , جذب و ارتباط گيري

صفحه 3:
۱- در حوزه فکرو اندیشه رسیدن به: نظم فكري ازطریق: منظومه فكري علمي و فرهنگي سند : بند چهارم چشم انداز ۲- در حوزه اخلاق و معنوبت ‎rin,‏ ازطریق: منظومه تربيتي سند : هدف اول از بند دوم چشم انداز ‏رسیدن به: ن ‎ ‏۳- در حوزه فنون و مهارت ‏رسیدن به: نظم تشكيلاتي ازطریق: منظومه تشكيلاتي سند : هدف 2و 3 از بند دوم چشم انداز

صفحه 4:
مهارتشناسايي 5 مهارنجذبه ‎A‏ 5 مهارسایتاطلات 3 : : © ‎j 99‏ 0 مهارتراهبریو ن_قشآفريني: ‎ules‏ = مهارتب رنامه ریزو ارزيابي منظومه فنون 9 يه مدبريتتحرلن 55 تشکیلاتی بتقصميم كيه قصميم ‎'٠-‏ ‎O)lgo‏ ار ۰ ‎ee‏ لانم مهار تبهتر نوشتن.6© مهاو تاردو داوي 090 مهارت حلي لسياسي00

صفحه 5:
شناسايي جذبو ارتباط) (با 9 => @ eo @ ۰ ره 3( ارتباط صحیح و مستمر نداريم

صفحه 6:

صفحه 7:
زبده به منظور زبده شناسي و زيده پروري پرچمداریشابسته از آیمانهایلمام راحل(یه) ؛ لهداف0 0 انقلاب‌اسلامی‌ایران‌عزیز در کل‌جهان (بند اول‌چشم لنداز لبجاد حلقه هايارتباطي رایلنتفا لبامهاین اب لنقلاب .6 لمام راحلو شهدا: لمور و یهبر ف رزلنه بة تمامی نوجولنان‌ایرانو جهان (مند هفتم چشم انداز ) تربینو برورش‌کارگزارانآرمانشهر مهدويو شهرولنیان6 شایسته عصر ظهور (مند دهم چشم لنداز )

صفحه 8:
بهترين “تعر بف ‎j‏ بده. 2 پا کترین ‘ خوش" ترین اشخاص در محبط دانش آموزي (جمع ۱افتمای .مان ۷ صنی ۸۷

صفحه 9:
ey ‏زبده‎ sp | ue eer ‏علخ آنذوزی‎ دانش افزايي این خوبهرس‌خولندن» 2- اطلاعاتو مطا لماتف رولن‌داشتن 3 -دارايب صيرنتسياسي اجتماعیو لنقلابي 4- پایبندیبه اصول(سلامیدر( ظاهر و نوع بوشش اعمالو لنجام ف رلئض‌ديني جهنگيري‌هايف کریو گفتاو

صفحه 10:
بروز وفتارها و برخوردهاي‌شایسته اجتماعي؟ همچون‌خیر خواهي صلح جوییمحبتو صفا و عدالخواهیو... 2- ارتباط ق لیا خدا وا ویتلیی خاک 3- حضور در برنامه هايمعنوي

صفحه 11:
| شناسايي زبده ۳:9 مهارت اجتماعي مهارت تشكيلاتي دارایروحیه كار جمعي حق يذيري ولايتمداري -0 وظیفه مداري 2- خلاق, خوش‌فکرو خوش‌سلیقه ‎as -3‏ زیبا و منطقي . 4- مديريتو

صفحه 12:
بستر های زبده شناسی 7 فضاوعمومىآموزؤشو برووشاكانونه خبكانٍ -0 جشنواره هايعلمي هنريو ورزشوو...- مسابقات- اردوها و.. 2 ف هاي‌عموميمدرسه( كلاسهاء گروهها , شتمه ها 5-58 3- معاوننتربيتيمدرسه 4- لجمرا هلام درسم ( وعانيظن لسحاي: بركزارينمايشكام . تبتنام اردو و...) 5- هیاتلنصار المهدی(عج) 6- حلقه هایلنس و معرفت(پ انوقهایف کر وا دا جد:د سا نوا 8 فشريابت وسانه فاقسخلیو لسنانی

صفحه 13:

صفحه 14:
یک نکته کلیدی ۱ در زبده شناسی و زبده پروری ود زبده بودن يك امر* نتسبي است و زبده در روند تربيتي به کامل ترین مرتبه خود مي رسد ۰ !خود راه بگویدت که جون بايد رفت

صفحه 15:
تاثیر زیده در انجمن اسلامی مدارس 2 سرنامة دارگ یود : ‎ea‏ ‏خرداز ‎pas‏ ‏3- مددکار و جهادي 3 منزویو 4- سربازپرور و چشمه

صفحه 16:
مقدمه ا: جذب قعلي است که نز مقابل خود انجذاب را دارد (آهن و آهنریا) مقدمه ۲: در هر جذبي باید خواستگا ه جذب را در وجود ان فرد کشف مقدمه ۳: زمینه هاي جذب در جوان بايد كاملا .شناسابي شود :مهارت جذ ب + al ۳ جد باید در نقطه اي باشد که اشتراك طرفيني داشته باشد (سنخیت) آنجمن اسلامي داراي خواستگاه جذب فروان است (ديني , معرفتي , هنري , حماسي , اجتماع. ۱ 0 میل - نیاز - مصلحت

صفحه 17:

صفحه 18:
در تگاه آو| آمنتابنم,زود اتسن مين

صفحه 19:
:مهارت ارتباط 2 فرآيندي است كه در آن اطلاعات , مفاهیم 3 احستاستات را با پيافهاي كلامي و غير كلامي با . ديكران در ميان مي كذاريم

صفحه 20:
سرعت کلام , حرکات بدني تن و آهنگ صدا (زبان بدن)

صفحه 21:
ین بر ۳ روش ‎sae pak‏ حرف Bos ‏ای‎ IE نقش مي بندد و از طریق مطالعه به خواننده منتقل مي نوشتاری دیداری

صفحه 22:
0 ‏يكعواطفة- تناسمبا نياز‎ SES ‏روشنو گویا 5- كاربردي‎ eo < كتاب : مطبوعات و وبلاگ ---- < تصاویر ؛ رایانه ,

صفحه 23:

صفحه 24:

صفحه 25:
افراد پخش مي شود- انتقال توسط كساني 10 ناچیز و بي اعتمادند- اخبار در ‎we lS al‏ مانهاي مناسب خود

صفحه 26:
[ اصل اول: اصل سوم: le ‏م ل‎ hated ۱ اصل پنجم: استفاده از ل هه ۳ ۱ اصل هفتم: رداص

صفحه 27:

51,000 تومان