صفحه 1:
ا ۳ value engineering

صفحه 2:
«!) مهندسی ارزش یک روش سازمان یافته ومتشكل از تكنيكهاى مختلف است كه يديده لس ,بهبود را قوت می بخشد = ‎ree ee ey nary‏ ۷ ‎is‏ - رسما 096252 درجنرال موتور- افزايش و ارتقاء کیفیت تولید محصولات مورد توجه قرار ۴ - بكرتت

صفحه 3:
عوامل اصلی تعیین کننده مهندسی ار زش

صفحه 4:
‎Macdone dls all 999 5‏ مودلتبر كين 5 تن ر 55006 در ررز 3000 تتربر

صفحه 5:
na Le ENS RE sys 2 ‏تا کنون بوده است به آنچه که‎ ‏بايد باشد‎ 0201200

صفحه 6:
I ‏,مهندسى‎ 500 ToT Pa Pray aay ‏ى»خدمات» اندازهءشكل و‎ Dey ‏قابليت‎ خصوصيات و... ش'

صفحه 7:
Segmentation ‎ervey |‏ ادج ‎٩‏ عرق چین ۳ ‏چادن مشکی ‏.)2 ك5 6 كفن - ‏مه رآذان گود #یخچل فریزر

صفحه 8:

صفحه 9:
ین بازی در خدمات. سغ (مراحعه کنندم - ‎PAD Wait ed <---‏ 2 ار یه روین مارب ‎oper‏ 1 0 "مراجعه کننده-خریدار- مشتری*

صفحه 10:
نویونا 05ا5ع۲» ‎(carina - corolla)‏

صفحه 11:
اروب 0 ‏ل‎ eave از شرکت ولو سوئد و پزو فرانشه

صفحه 12:
شرکت های فر انسوی:(تغییر قاعده " ald) eet

صفحه 13:
نغییر قاعده بازی دراستفاده از بول 9 پرورش دامی مرینوس * تغییر قاعده بازی در تولید موتور ۳

صفحه 14:
+ اس رت م۱ ا ل 2 م

صفحه 15:
تغییر قاعده بازی در کلیه مراحل طراحی ‎Las?‏ * بین ز 1 هندوانه - هويج - سيب زميتى ورقه 53 آفقاى 7 ‏* عركرآعاراوكراين “شهردارة - اداره صنایع!! *

صفحه 16:
مهندسى ارزش : تغيير قاعده بازى در ‎pes‏ ‏دفعات خريد SO al ocd

صفحه 17:
UA! ‏تغییر قاعده بازی در شکل‎ ت جابربن حيان

صفحه 18:
#تغییر قاعده بازی در روشهای پیشبرد فروش promotion ‏#یویو(تویی)‎ ۱ ۳۵ ‏#نشت هدایت شده‎ ‏»يارس برنز‎ ۱ ‏لومت لسارت 6 كلرنك اوم ؟!‎ ‏رضازاده . مهدوى كيا . بكهام‎ © zs.) ‏علائم‎ © ۱9 ‏را ال‎ ‏روغن آفتاب‎ ٩ ‏©كاهش حجم با قيمت ثابت‎ ete ae Tove ‏ل‎

صفحه 19:
است راتژی های ورود به بازار - تمرکزی: یک کالای خاص دربخش معینی ازبازار--- رب گوجه فرنگی خراسان - تهکیگی: روی چند کالا هرکدام دربخشهایی ازبا زار --- گلستانزبرنج- زعفران- چای = انبوه : یک کالا درتملم بخشهای بازار مازيك- كلينكس - کانون افغانستان - عراق

صفحه 20:
نگ دا 4 تب 6 آزمایش

صفحه 21:
سکس ارز شا تغبير قاعده بازى در ‎Se‏ ‏* راضی *حد لقل‌درجه رضایت دارلضی *شدیدا تبدل = "1 خشمگین"بسه دنب لهعو ک ردنت واید کنندم - قانون پارتو ( 60 - 90)

صفحه 22:
مهندسی ارزش : تخبیرقاعده بازی با ‎Bench Marking‏ رونویسی نیست! خوشنویسی نیست! " انشا نویسی ۲. /

صفحه 23:
* جازدن چرخها در ايران خودرو: ------ مسابقات رالی ‎٠»‏ دستكيره دربهاى كنار در: -----شكلات آيدين ‎٠‏ يزشكهاى آمريكايى :+ +بورس اين ‎earner loos. (Cone‏ رورش زاین » شیر نوشین ‏ سس روزنامه خراسان * توزیع مکدونالا: مبولانس

صفحه 24:
9 ERE acer تولید: (پیوسته - کارگاهی)

صفحه 25:
محصول ثابت نيروى معموا إلى نیروی متخصص اتومات

صفحه 26:
تفاوت های فر هنگی و مهندسی اررزش: اندا زرنگ حجمزیانتاریخ و -زمزم 0101 ‎cpr teers‏ ۳ سا 9 آفریقا! -شورلت نوا 1/013 -كلاب نادر! كلاب مغول! -بسته بندی شیروکره-چین چین! "ابران:1009۲-1۱:66۲ رب 169 و رب 1009۲ ‎slo)!‏ و200۰ م4116 اروياى غربى 10- ‎15gr-250cc‏

صفحه 27:
- شیر رضوی

صفحه 28:

صفحه 29:
:در مهندسی ارزش از رولبط لنسانی خوببهرد بكيريد ودر بسویودهای‌تاسیاز آنهاگمگب‌گیرید پرسنل ارگانیکی(یقه سفید) مغز مزد - كار كروهى را حمايت كنيد ابى) دستمزد

صفحه 30:

صفحه 31:

ی شهندس م ارز value engineering مهندسی ارزش یک روش سازمان یافته ومتشکل از تکنیکهای مختلف است که پدیده .بهبود را قوت می بخشد منشا فناوری مهندسی ارزش :جنگ جهانی دوم رسما 1947درجنرال موتور -افزایش وارتقاء کیفیت تولید محصوالت مورد توجه قرار .گرفت عوامل اصلی تعیین کننده مهندسی ارزش ‏Quality ‏Time ‏Cost Quality Time کفش ملی هاکوپیان Mother care  Menenton  میدانپ وشکینMacdonalds 1990  ن فردر200( در روز55000- ن فر600 )ق بل Cost مهندسی ارزش:بهبود از آنچه که تا کنون بوده است به آنچه که باید باشد (جهش قورباغه ای) :مهندسی ارزش بهبود در طراحی،عملکرد،طول عمر،قابلیت تولید، قابلیت نگهداری،خدمات ،اندازه،شکل و خصوصیات و... Segmentation شرکت ارج عرق چین سجاده چادر مشکی مهررکعت شمار کفن مهراذان گو یخچال فریزر تغییر قاعده بازی در کیفیت: -Basic needs -Performance needs -Excitement needs تغییر قاعده بازی در خدمات: ق بلاز ف روش(:م راجعه ک ننده - >--خریدار :ن مایشگاه اشانتیونو)... حینف روش(:خریدار >---م شتری- :حملونصبرایگان ت خفیفو)... پ ساز ف روش- ”مراجعه کننده-خریدار -مشتری“ تغییرقاعده بازی در تولید: ( بهره وری در زمان،مکان،نیروی انسانی و)... تویوتا crissida ()carina – corolla 5 ژاپن خاورمیانه 17 21 اروپا اجزا ء corollaغیر از موتور از شرکت ولو سوئد و پژو فرانسه شرکت های فرانسوی(:تغییر قاعده بازی در پاالیش نفت در اقیانوس هند) تغییر قاعده بازی دراستفاده از پول تغییر قاعده بازی در مرکز پرورش دامی مرینوس تغییر قاعده بازی در تولید موتور هوندا آمریکا جزیره Honshoo انبار قطعات مواد اولیه هندای آسیایی 300km عرض2m آسیا انبار قطعات اولیه هندای آمریکا ‏HOKIDO :تغییر قاعده بازی در کلیه مراحل طراحی فضا :پیتز ا -هندوانه -هویچ -سیب زمینی ورقه ای -آقای تویوتا مرکز آمار اوکراین “شهرداری -اداره صنایع!! “ مهندسی ارزش :تغییر قاعده بازی در خرید دفعات خرید حجم خرید نوع خرید زمان خرید مهندسی ارزش: تغییر قاعده بازی در شکل -شرکت جابربن حیان :تغییر قاعده بازی در روشهای پیشبرد فروش ‏promotion قطره چکانی نشت هدایت شده موج سواری عالئم ایزو گواهان نیرومند کاهش حجم با قیمت ثابت افزایش حجم با قیمت ثابت یویو(توپک) تک ماکارون پارس برنز T.S گ لرنک -اوه ؟! رضازاده .مهدوی کیا .بکهام جمشید مشایخی.کریمی (دم آور) روغن آفتاب پژوپارس :استراتژی های ورود به بازار تمرکزی:یک کاالی خاص دربخش معینی ازبازار تفکیکی:روی چند کاالهرکدام دربخشهایی ازبازار انبوه :یک کاال درتمام بخشهای بازار -کانون : رب گوجه فرنگی خراسان گلستان:برنج -زعفران -چای ماژیک -کلینکس افغانستان -عراق گلرنگ=اوه ارج #آزمایش مهندسی ارزش: تغییر قاعده بازی در شناخت مشتری “ ش یفته “ب ازار ی ابب دونحقوقما - “ راضی “حد اقلدرجه رضایت- - ن اراضی “ش دیدا دنبا ل ” محصولجایگزین “ ! خشمگین“ب ه دنبا لمحو ک ردنت ولید ک ننده - قانون پارتو ( ) 80 - 20 مهندسی ارزش :تغییرقاعده بازی با ‏Bench Marking رونویسی نیست! خوشنویسی نیست! “ انشا نویسی است” B.M • جازدن چرخها در ایران خودرو: • دستگیره دربهای کنار در: • پزشکهای آمریکایی : • 118آمریکا!! : • شیر نوشین • توزیع مکدونالد: مسابقات رالی شکالت آیدین بورس ژاپن بورس ژاپن روزنامه خراسان آمبوالنس مهندسی ارزش :تغییر قاعده بازی در سیستمهای تولیدی تولید( :پیوسته – کارگاهی) تولید کارگاهی پیوسته قنادی نان رضوی محصول در حال حرکت محصول ثابت نیروی معمولی نیروی متخصص اتومات دستی تفاوت های فرهنگی و مهندسی ارزش: ”“....اندازه-رنگ-حجم-زبان-تاریخ و زمزم pipiبسته بندی خامه درآفریقا! مهسا توسشورلت نوا - Novaگالب نادر! گالب مغول!بسته بندی شیروکره-چین چین!“ایران-100gr-1liter:رب 1kgو رب 100gr اروپای شرقی 500gr- 4liter ‏italy[1].swf اروپای غربی -10 15gr-250cc مهندسی ارزش و جلب رضایت مشتری ‏V.O.C ‏Voice Of Customers -شیر رضوی مهندسی ارزش و تامین نیازهای مشتری تامین مسکن فرانسوی ها ‏milion ------’200000 800000 1 >-2005 ‘-----متوسط ازدواج 36سال >----------- 2041 :در مهندسی ارزش انسانی از روابط خوبب هره ب گیرید ودر ب هبودهایمتناسباز مک گیرید .آنهاک ب پرسنل تولیدی(یقه آبی) دستمزد پرسنل ارگانیکی(یقه سفید) مغز مزد -کار گروهی را حمایت کنید :در مهندسی ارزش .J.I.Tرا برای یک جهش بکار گیرید .مشتری را به خوبی بشناسید .خالقیت را پرورش دهیم...B.S,B.M -در الگوسازی وحالجی ایده ها و Next

51,000 تومان