کسب و کار اقتصاد و مالی

مهندسی معکوس

Reverse Engineering

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مهندسی معکوس”

مهندسی معکوس

اسلاید 1: به نام خدامهندسی معکوسReverse Engineering

اسلاید 2: فهرست: - تاریخچه مهندسی معکوس - تعریف مهندسی معکوس - انواع روش های مهندسی معکوس - تمایز بین مهندسی مستقیم و مهندسی معکوس - مراحل اجرای فرایند مهندسی معکوس - مزایا و معایب مهندسی معکوس - جایگاه مهندسی معکوس در ایران - موانع موجود بر سر راه مهندسی معکوس در ایران

اسلاید 3: تاریخچه مهندسی معکوس:استفاده از روش مهندسی معکوس از قرن ها پیش متداول بوده و در دهه اخیر رواج جهانی یافته است. در تحقیقات اخیر از مهندسی معکوس به عنوان مجموعه ای از روش ها برای کسب دانش فنی بر اساس مطالعه محصول اشاره شده است که این محصول می تواند به دو شکل نرم افزاری و سخت افزاری باشد که در سال های اخیر تحقیقات در زمینه مهندسی معکوس نرم افزار بیشتردیده شده است.ژاپن از جمله کشور هایی است که با استفاده از همین روش توانسته خلا فناوری بین خود وکشورهای پیشرفته صنعتی را پر کند.در ایران هم پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال تحریم های اقتصادی، از روش مهندسی معکوس به عنوان یک روش موفق برای پاسخگویی به نیازهای اساسی استفاده شده است.

اسلاید 4: تعریف مهندسی معکوس: مهندسی معکوس یک فرایند حل مسئله است که به جای آنکه از سوال آغاز شود، از پاسخ موجود آغاز می شود. هدف مهندسی معکوس، تولید محصولی جدید (دارای تكنولوژی خاص) با استفاده از محصولی است كه پیش از آن تولید شده است. بدان معنی كه از روی مشخصه های اصلی و مهندسی محصول موجود به داده ها و اطلاعات اولیه مهندسی می رسیم. توجه داشته باشید مهندسی معكوس با نسخه برداری از محصولات دارای تفاوت بسیاری است . مهندسی معكوس، محصولی جدیدی را تولید می كند، محصولی كه تاكنون وجود نداشته است؛ محصولی كه می توان آن را تكنولوژی برتری دانست و فقط و فقط از محصول اولیه به عنوان الگو و برای صرفه جویی در سرمایه ها(اعم از مالی ، زمانی، نیروی انسانی و ... خصوصاً هزینه های كسب و شناسایی بازار) استفاده می شود.

اسلاید 5: انواع روش های مهندسی معکوس: 1. روش مهندسی معکوس با استفاده از مکانیسم های طبیعی(بیونیک) 2. روش مهندسی معکوس از روی نمونه محصولات جدید(تکنونیک)(CKD,SKD) 3. روش مهندسی معکوس در روند انتقال فناوری به صورت 4. روش مهندسی معکوس از روی کارخانه تولید کننده محصول الگو 5. روش مهندسی معکوس در تعمیرات و بازسازی محصول

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید