صفحه 1:
ل ‎eee‏ رای رن ای ‎AGE Rees rope Peren Es by ence‏ ا ‎uote eer Care a‏ رو اثر گذاشته (کار ار بر ل ‎Ue a eee re‏ در( احتراق داخلى مى باشد. اكر ‎is Coe Te ee‏ اصلاح شده همراه دو اتاق اضافی آن را به کلی متمایز می كند. يكت ‎Ss eee ees») e ee mye ene a‏ جدا هستند. احتراق درون سيلندر رخ نمى دهد اما در محفظة ى احتراق ام اا ا ‎CoS T= (ONO‏ ‎ese ee Ieee,‏ رک ۱ Ot ners es So ONE BON Wer OTe) eee RD re fey ar EET ‏گرمکن در ارتباط است» فشار محفظه ی گرمکن افزایش می‌یابد و قدرت‎ 0 Tee re Sy

صفحه 2:
رسیدن به راندمان حرارتی ۵ رای ‎(tes le Gi! cla sis‏ کاهش مصرف سوخت با بیش از ۷6 ‎ea‏ کاهش الودگی حرارتی» صوتی. شیمیایی ‎٩ eee) a‏ یت پاشش مستفیم و بهینه ی سوخت احتراق در هر سرعتى از خودرو ‎oo‏ سوخت چند گانه

صفحه 3:
و( مصرف سوخت و انتشار الودکی خواهیم دود .

صفحه 4:
‎re ons‏ زو سیکل چهار فرایندی برای هر کدام از سیکل هاءیک احتراق داخلى و يك سيكل احتراق خارجى. نمودار پیوستگی هشت فرایند را در سیکل شش زمانه نشان می ‎wo‏

صفحه 5:
۳ ‏فرايند ©: درل رل 9 در مهم کر(‎ QO و ‎ge RN Oe sO EE] eam ee Ng Ceo‏ تبادل گرما با دیواره های محفظه ی احتراق رخ ‎Wit‏ ‏مستقیما روی میل لنگ اثر نمی گذارد.) دمای هوا بالا می رود. ترا مر دس دینامیک). طی این سیکل چهار فرایندی» هوای حالص هرک در 127 ۳۳ با سوخت و شمع نمی باشد. ‎ae ee) ts Slee a‏ اس

صفحه 6:
Crankshaft Angle | 180" | 180" | 180" | 180" | 160" | 160" ‘Stroke Temperature Dynamic سام ع سس 000۵/9/۵0 - ۳ itemal event

صفحه 7:
* فراینده: تراکم مجدد هوای خالص : احتر اق(فر ایند دینامیک) © فرايند© : تزريق سوخت و احتراق در محفظهى راز ل ‎SS 9) Aire‏ مم ‎eee nee SSE See oI‏ ا در (فر ایند دینامیک) ‎EDS ECCI NB‏ 0 ل شار ‎oil giles GS oy Se aera ort‏

صفحه 8:
= wok stroke a0" | 180° | 180" 75 = ۸ ‏أمعية‎ ‎55 = internal event Crankshatt Angle Temperature ‘Stroke

صفحه 9:
CrankshattAngie | 180" | 180" | 160" | 180" | 180° | 180" Temperature DE ecernat event HERE = internal event

صفحه 10:
1 سویاب ورودی هوا 2 آسویاب محفظه ک كُرمكن 8 سوباب محفظه ى احدراق 4 سوباب خروع هوا 5 سیاندر 6, محفظه ى احتراق 7أمحفظه ى كرمكن 8, /حدارة ف محفظهى احنراق 9 سوخب باش الزكدور ‎cowl‏ كرمكن

صفحه 11:
۱ MSEC NEN KID Saas RE ‏نا‎ OTC Bn OSes earner So See eee ae oe ete) ۱۳۰۳۳ ‏پیستون نصب شده که فشار روی‎ ‏ميكند.در سيكل شش زمانه» سرعت ميل بادامك يك سوم‎ 02 2

صفحه 12:
را 5 تبادل حرارت با محفظه ی گرم کن را می دهد. محفطه كرم كن هوا از سر سيلندر عايق شده براى اينكه انادف ل ا ا ا ‎SES‏ ‎Tye‏ توضيح داده نشده م

صفحه 13:
© تمام كرماى محفظه ى احتراق به محفظة در مى شود. كار به دو مرحله تقسيم مى شودء كه نا فشار كمتر روى ييستون و نرمی بهتر عملکرد میدو ‎eee ems Nee eae Ce ee‏ ار ‎Eee ete Op ey OCD renee‏ ‎crs‏ ا ا ‎ee eto‏ 7 همچنین از خودسوزی که در مخلوط سوخت و هوا در ‎ee ee NOL OWED ENO S TNC C BE T7)‏ رت می کند.

صفحه 14:
1115 1 EOS pean ‏نسبت تراکم محفظه ی کرم کن بیشتر است که‎ ‏احتراق خارجى فعاليت مى كند و منحصرا توس‎ ‏ا ا ل كر‎ ‏کمتر است که روی یک سیکل احتریاق داخلی فعالیت:‎ كند.

صفحه 15:
© احتراق ا َه با يشتيبانى هواى خالص از قبل کرم شده ی ۰ ۱۰ ی احتراق» سپس با دیواره های سوزان محفظ 5 جندين شمع عمل مى كند. براى اسان رت ‎Ee‏ | را ۳ kis

صفحه 16:
© در مقایسه با یک موئور دیرا دارد» اين موتور چند گانه سوز» که می تواند سوخت ديزل استفاده كند» امكان ساختن در مدل حا سبکتر ربا نسبت به یک موتور گاز سوز را 3(

صفحه 17:
3 ‏پاشش و احتراق سوخت در يك م‎ ٩ ‏درجه از زاويه كردش ميل لك بسته‎ 00 ‎er emote cer]‏ ا رد بر ار هر كالرى نهان ان ازاد شود(اولين عامل كمى به كاهس” ل ل ا ‎ES peer re eer‏ شیپوره دارد.

صفحه 18:
* دیواره های سوزان محفظه ی احیراق بافیم! ‎ree eee‏ 9 کار( ال ‎nN gOS‏ و ‎eB ee ee ee‏ 2 و باعث کاهش صدا و بهبود راندمان می شود.

صفحه 19:

صفحه 20:
ورودی باز است. ‎٩‏ دومین مرحله : هوای وارد شده با باز شدن كت ى كرمكن در محفظه ى كرمكن متراكم شده. ‏ا ار ا ا ا ‏ى احتراق مى تواند سوخت دريافت كند و با فشار زياد ‏مشتعل می شود.

صفحه 21:
)ی aie ‏لد تاش‎ IN ‏ا ا ا‎ چهارمین مرحله: خروج گازهایی که در مرحله 5 انجام داده اند. ‎eo‏ ا ا ار مت ات در محفظه ی هواگرمکن محبوس است و دمای آن با تبادل ‏حرارت با محفظه ی احتراق بالا می رود. ‎ ‎ ‎

صفحه 22:
5 ‏ان‎ ailds oa iat ‏ل‎ wee eee eee Ner cs ‏داده بود به بیرون فرستاده نمی شود بلکه این با ر به‎ ‏ار‎ BC Beno ‏كه مى بينيد سيكل كامل شده و اين مراحل دوباره اتفاق مى‎ افتند.

صفحه 23:
7” ‎coe Te‏ رانا ‏)) كرماى هدر رفته از سر سيلندر موتورافان سر( کردن محفظه ی احتراق توسط محفظه ی کر 9 ۱ بازیافت می شود. ‎ie OE ee (oe‏ لک ا ‎CeO eee DE OS Rolo‏ بسته است. (احتراق خارجی). ‎ ‎

صفحه 24:
= 5 بحو 6( اد در ۰ 0 ل لا کار ۰ )احتراق و انبساط بهتر گاز‌هایی که طی ( 0 7 ‎ee ED LESS oO ee rere nes‏ | بسته هستند و 90 درجه برای منبسط شدن و مرحله كا ‎J‏

صفحه 25:
۱ 1 ‏های سوران‎ ENS که هر سوختی و باقیمانده ته نشین ان به مد ا ‎ers Corer (o ee‏ > رت رس ‎OL OE Seekers Se keene]‏ ۱ بيشتر است. ‎Sree een ‏ا ال‎ ae ‏دیواره ی سیلندر و سر سیلندر.‎

صفحه 26:
اد مر رخ می دهند در موتورهای شش زمانه» مکش در ه کر درا ©)كاهش زياد قدرت سيستم خنكى كارى به طورى .ابر دارد نیاز به خنک کاری با اب نباشد و پمپ اب و فن ها هم کاهش پیدا کنند. (0)اینرسی کم به علت سبک بودن قطعات محرک

صفحه 27:
‎nee)‏ ا ‎Te‏ اورد و رقبق یابد» حتی در زاف سرا ‏تلفات اصطکاک با تقسیم به‌تر فشار روی قطعات متحرک» تعدیل شده اند به اين دلیل که کار در طی دو مرحله اجرا می شود و احتراق مستقیم حذف شده است.

صفحه 28:
ور ۷ © قدرت مخصوص موتور شش زمانه از موتور زمانه كمتر نيست» افزايش راندمان < 9000027 تلفات سبب شده دو مرحله به ان اضافه شود.

صفحه 29:
)900 ل 0 به موتور جهار زمانه (0©)00 درجه ان 758600 ‎ers‏ سر پایین» عملیات بدون تاثیر چشمگیر روی مصرف سوک ارامی کار کند» در واقع احتراق تحت تاثیر سرعت خودرو نمى باشد. اين مزايا در بهبود عملكرد خودرو در ترافيك

صفحه 30:
* چند کانه سوز بودن برایر بردری ات درنور امس سوخت های مختلف مصرف کند» از هر نوعی(فسیل دیزل تا ال بی جی يا روغن حبوانی. اخثلاف در ۱ نسبت ضد کوبش هم اکنون هیچ مسئله ای در احتراق نار 3 ۶ ‏ساختمان استاندارد یک موتور بنزینی و نسبت تراکم کم محفطظه‎ ٩ 0 2 6۲15 ‏ديزل استفاده كند. همچنین سوخت الکل متیلیک بفرمول(0۳‎ ‏براى ان بهتر است.‎

صفحه 31:
الودكى صوتىء؛ حرارتى و شيميايى كاهش مى طرف ديكر موتورها خصوصياتى دارند كه به كاهلا چشمگیر الاینده های هیدرو کرین ا 00 ‎ts‏ ۵-۱۱۱۵ ,10] )كمك مى كند. آز اين ككذشته قابليت کار کردن اين موتور‌ها با سوختهای گیاهی و گازهایی با الایندگی کم به انها کیفیتی می دهد که با سخت ترريين استانداردها مطابقت مى كند.

صفحه 32:
© كاهش زياد مصرف مخصوص بايد استفاده از جى را جالب كند به دليل قيمت يايين ان و تخر برد را ‎Oe ee oe‏ رک مسافت بیشتری را می تواند با همان مخزن طی کند ا زر

صفحه 33:
* موتور شش زمانه هیچ تعییر اساسی نیاز ندارد . همه تخصصی-صنعتی و روش های تولید بدون تغییر باقی ا ا ل ا ل ا زر بر ا ار ‎I IE RR Cr OCPRC ES SPE ey‏ زر ‎eee a]‏ ال ا 22 ا در خودرو كه قابل ملاحظه هستند.

صفحه 34:

صفحه 35:
© در این زمان هیچ راه داخلی و جود ندارد ‎ae‏ رک وان معقول و محدودیت های مالی می تواند به آن کمک شش زمانه در اين نكاه مى كنجد. رو تواند يك تاثير عظيم روى محيط زيست و اقتصاد كان ‎[Sey‏ ‎E Sr)‏ د ‎ee SCO ene eae ere) Bol)‏ 2 nee DS ee ta ea eo ‏لیتر در 06060 کیلومتر باشد و 0 تا 6۶ لیتر برای خودروهای‎ ‏ا‎

صفحه 36:
و بازار جهانى عرضه شوند. ل ال ل اا ل ا رک از رز ار مشخصات انها کاملا با فواید موتور‌ها ‎cee | ere‏ ‎Ce (eee ee ree eye Sete gear)‏ ‎Ce pe OT Ss ae rer cre Fee Pcie EAS‏ خطرهای انفجار را به طور زیاد کاهش دهد.

صفحه 37:
كمترين تنظيم و بدون الايندكى؛ در اين موتور ف را مزایای زیادی داشته باشد که استفاده از ان را در دستگاههای ژنراتور» پمپ هاء موتور های ساکن» کار رام

صفحه 38:
© ريضا خدادادى آزادبنى

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان