علوم مهندسی معماری و عمران

موزه گوگنهایم بیلبائو

موزه-گوگنهایم-بیلبائو-

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “موزه گوگنهایم بیلبائو”

موزه گوگنهایم بیلبائو

اسلاید 1: موزه گوگنهایم بیلبائومعمار :فرانک گه ریمکان:اسپانیا_باسک_شهر بیلبائوسال اتمام:1997سبک معماری:معماری پیدایش کیهانی

اسلاید 2: فرانک گری معمار مشهور آمریکایی کانادایی در سال ۱۹۴۷ م به همراه خانواده اش به لس آنجلس مهاجرت کردودر دانشگاه جنوب کالیفرنیا به تحصیل در رشته معماری پرداخت. او از شاگردان ویلیام پریرا است.در سال ۱۹۵۶ م در دانشگاه هاروارد به تحصیل در رشته برنامه‌ریزی شهری پرداخت و هم‌زمان در دفتر ویکتور گروئن مشغول به کار شد.او اکنون شهروند ایالات متحده و ساکن لس آنجلس است. در کارهای گری نوعی گرایش مجسمه سازانه را می‌توان مشاهده کرد.درمیان آثاراوموزه گوگنهایم نگینی است درخشنده وبی همتا؛بنایی که بیش ازآنکه به معماری دوران خود شبیه باشدبه ترکیبی تندیس گونه ورقصان از صفحه ها وتوده هایی ازجنس تیتانیوم می ماند.

اسلاید 3: شکل‌ها و مصالحمصالحی که غالبا در کارهای او مشاهده می‌شود صفحات فلزی به خصوص تیتانیم، پلاستیکهای رنگ شده، زنجیرها و کابل‌ها و فولاد و به کارگیری پانلهای مشبک است.فرمهای تیز گوشه دار ،صفحات متداخل، سطوح مواج و منحنی را می‌توان از عناصر ثابت کار گری دانست بناهای تندیس وار، فرمهای منحنی، پلکانهای خارجی، مصالح نمای فلزی استفاده فراوان از مواد گوناگون، پنجره‌های بی قاعده و مرکزگریز از نشانه‌های کارهای او می‌توان بر شمرد.

اسلاید 4: موقعیت جغرافیایی

اسلاید 5: موقعیت قرار گیری موزه نسبت به شهر

اسلاید 6: رودخانه nervion

اسلاید 7:

اسلاید 8: ایده وکانسپتشکل اصلی این بنا شبیه یک کشتی است که شیشه های بکار رفته در این بنا شبیه فلس ماهی است. گالری اصلی موزه به دلیل کشیدگی درفرم ومجاورت ان بارودخانه به گالری ماهی معروف است.که بازتاب نور بدلیل وجود درخشندگی تیتانیوم در این بنا است.منحنی بازتاب نور درخشندگی تیتانیوم

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11: ورودی به سایت از سمت رودخانه

اسلاید 12: ورودی به مجموعه

اسلاید 13: ورودی به مجموعه

اسلاید 14: ورودی به مجموعه

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17: اسکیس های اولیه

اسلاید 18:

اسلاید 19: فضاهای داخلی

اسلاید 20: فضاهای داخلی

اسلاید 21: فضاهای داخلی گالری

اسلاید 22: Guggenheim bilbao museum

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید