PHP_part_ii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نرم افزار PHP) 3)”

نرم افزار PHP) 3)

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: سر فصل هابانک اطلاعاتی فرم در PHPکار با فایل ها در PHPتابع در PHPکلاس در PHP

اسلاید 3: شروعی با mysqlبرای اجرای برنامه mysql بر روی Icon کلیک راست کرده سپس Tools و در نهایت mysql console (for root) را انتخاب نمایید.

اسلاید 4:

اسلاید 5: مقابل عبارت Enter Password کلمه عبور vertrigo را وارد سپس Enter بزنید

اسلاید 6: اگر رمز عبور را درست وارد کرده باشید این عبارت نمایان می شود.

اسلاید 7: ساخت بانک اطلاعاتی mysqlتوسط نرم افزار Vertrigoبرای این کار ایکن گوشه سمت راست، کلیک راست کرده سپس از منوی ظاهر شده Tools و در نهایت phpMyAdmin را انتخاب میکنیم.

اسلاید 8:

اسلاید 9: در این قسمت نام کاربری root را وارد می کنید.در این قسمت عبارت vertrigo را به عنوان password وارد نمایید. و سپس بر روی ok کلیک نمایید.

اسلاید 10: لیست تمامی بانک

اسلاید 11: مثالیک بانک mysql درست کنید که شامل سه جدول که این سه جدول با هم رابطه داشته باشند.

اسلاید 12: برای ساخت یک دیتابیس درون جعبه باکس Creat New database نام بانک را وارد می کنیم و از قسمت Collationعبارت utf8_persian_ci را انتخاب می کنیم. وس سپس روی Creat کلیک می کنیم.

اسلاید 13: نام جدولتعداد فیلد ها

اسلاید 14:

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17: کار با بانک اطلاعاتی برای کار با بانک اطلاعاتی ابتدا باید به آن وصل شد و سپس باید Database مورد نظر را انتخاب نمود.می توان با استفاده از دستورات sql کار هایی از قبیل حذف، اضافه و جست وجو را انجام داد.PHP برای اینکار تابعی به نام mysql_query دارد تا دستورات sql را اعمال نماید.

اسلاید 18: ارسال اطلاعات به بانک<?$conn = mysql_connect(localhost, root, vertrigo);mysql_select_db (university);mysql_query (set names utf8);“;(محمد,‘کریمی,12,14) $sql = insert into student values mysql_query ($sql);Mysql_close ($conn);?>بانک مورد نظر را انتخاب میکندبرای فارسی سازی خروجی استفاده می شودمحتوای متغییر $sql را در بانک اجرا می کند.ارتباط را با بانک قطع می کند.

اسلاید 19: نکته:به طور کلی برای ارسال و جست وجو و حذف و تغییر یا Update بانک از دستورات Sql می توان استفاده کرد و سپس با تابع mysql_query آنها را اجرا کرد.برای جست و جو از دستور Select و در صورت نیاز ازقسمت Where استفاده می شود.برای حذف و تغییر از دستور Delete و Update و برای ارسال از دستور Insert into استفاده می شود.

اسلاید 20: نمایش اطلاعات موجود در بانک تابع mysql_Fetch_Assoc: یک آرگومان دارد و آن همخروجی دستور mysql_query است. خروجی این تابع آرایه ای از فیلدها را بر می گرداند اندیس آن فیلدهای دیتابیس است و نسبت به حروف بزرگ و کوچک حساس است.

اسلاید 21: مثال:تمام فیلد های جدول student را در خروجی نمایش دهید.

اسلاید 22: جواب<?$conn = mysql_connect(localhost, root, vertrigo);mysql_select_db(university);mysql_query(SET NAMES utf8 );$sql = SELECT * FROM student;$result = mysql_query($sql);if (mysql_num_rows($result) == 0) { echo No rows found, nothing to print so am exiting; exit;}

اسلاید 23: ادامه کدwhile ($row = mysql_fetch_assoc($result)) { echo $row[Name].<br>; echo $row[LastName].<br>; echo $row[IDNumber].<br>; echo $row[Tell].<br>; }?>

اسلاید 24:

اسلاید 25: نمایش اطلاعات دریافتی درون جدول<?$conn = mysql_connect(localhost, root, vertrigo);mysql_query(SET NAMES utf8 );mysql_select_db(university);$sql = SELECT * FROM student;$result = mysql_query($sql);if (mysql_num_rows($result) == 0) { echo No rows found, nothing to print so am exiting; exit;}

اسلاید 26: ادامه کدprint <table border=2 bordercolor=red>;while ($row = mysql_fetch_array($result)) {print <tr>; echo <td>.$row[Name].</td>; echo <td>.$row[LastName].</td>; echo <td>.$row[IDNumber].</td>; echo <td>.$row[Tell].</td>; print </tr>;}print </table>?>

اسلاید 27:

اسلاید 28: فرم در PHPمثال1: فرمی درست کنید و در فایلی دیگر اطلاعات دریافتی از آنرا توسط PHP چاپ نمایید.

اسلاید 29: جواب:فرم ساخته شده توسط Html با نام a.php ذخیره شده است.<form action=b.php method=“get><input type=text name=user><input type=submit name=btn></form>

اسلاید 30: مقدار ”Hello“را به فایل b.php ارسال می کند.

اسلاید 31:

اسلاید 32: کد برنامه:کد فایل a.php<<form action=b.php method=“get<input type=text name=user><input type=submit name=btn></<formکد فایل b.php<?print $user;?>

اسلاید 33: ترکیب PHP با HTML<form action=<?php print $PHP_SELF?> method=POST>name: <input type=text name=user></form><?while ($a<30){Print $user.<br>;$a++;}?>نکته: دستور<?php print $PHP_SELF?> فرم همواره خودشو صدا میزنه.

اسلاید 34:

اسلاید 35: کار با فایل در phpدستور Include: این دستور یک کد که در فایل دیگر قرار دارد در برنامه اجرا می کند.شکل کلی این دستور بدین صورت است:Include(“ File Path”);

اسلاید 36: مثالکدی بنویسید و سپس انرا در یک فایل ذخیره کنید و توسط فایل دیگر آن کد را اجرا کنید.

اسلاید 37: جواب:کد ذخیره شده در فایل s.php<?While (a<10){Print a++;}?>کد ذخیره شده در فایل a.php<?Include (“s.php”);?>

اسلاید 38:

اسلاید 39: معرفی چند تابع برای کار با فایل ها::file_exists()یک ارگومان که آدرس فایل است می گیرد و بررسی می کند که آن فایل وجود دارد یا خیر و مقدار 1 یا 0 را برمی گراند.تابع filesize: این تابع مسیر فایل را بعنوان ارگومان دریافت کرده و اندازه آنرا بر حسب بایت نمایش می دهد.تابع touch:مسیر فایل را دریافت کرده و اگر وجود نداشت آنرا ایجاد و در غیر این صورت تاریخ ویرایش آن تغییر پیدا می کند.تابع unlink: برای حذف یک فایل بکار می رود.

اسلاید 40: مثال :<?Print file_exists (a.php).<br>;print touch (a.php).<br>;print filesize (a.php);?>

اسلاید 41:

اسلاید 42: تابع در PHP بلاکی است که یک مقدار دریافت می کند و بر روی آن عملیاتی انجام می دهد و نتیجه را به خروجی ارسال میکند.

اسلاید 43: انواع تابعتوابع تعریف شده در php مانند:تابع print، تابع echo و ...توابع تعریفی توسط کاربر

اسلاید 44: توابع تعریفی توسط کاربرشکل کلی یک تابع:(آرگمان های تابع)نام تابعFunction {کدهای تابع}

اسلاید 45: مثال :تابعی تعریف کنید که مقدار “This is a php project” را در خروجی چاپ نماید.

اسلاید 46: جواب<?Function print_out(){Print This is a php project;}print_out();?>

اسلاید 47:

اسلاید 48: مثال :تابعی تعریف کنید تا نام و نام خانوادگی را دریافت کرده و سپس آنها را به هم وصل کرده و به خروجی ارسال نماید.

اسلاید 49: جواب<?function print_Name ($Name ,$LastName){Print $Name. .$LastName;}print_Name(Hussein,Ojaghi);?>

اسلاید 50:

اسلاید 51: دستور Returnبا استفاده از این دستور می توان از داخل تابع مقداری را برگرداند. دستور Return عملیات تابع را متوقف می نماید و مقدار گفته شده را بر می گرداند.

اسلاید 52: مثالتابعی بنویسید تا حاصل جمع دو عدد را به خروجی بفرستد.

اسلاید 53: جواب<?Function print_Name ($a=0 ,$b=0){Return $a + $b;}Print print_Name(2,5);?>

اسلاید 54:

اسلاید 55: متغییر ها در تابعمتغییر های تعریف شده در هر تابع فقط داخل آن تابع قابل دسترس است. با استفاده از دستور Global می توان از متغییر های توابع دیگر در تابع مورد نظر استفاده کرد شکل کلی آن بدین صورت است:;نام متغییرGlobal

اسلاید 56: مثال:<?$c=5+2;Function Print_out() {global $c;print $c;}Print_out();?>

اسلاید 57:

اسلاید 58: منابعWWW.PHP.NETPHP Manual(انجمن برنامه نویسانwww.barnamenevis.org(http://www.irandevelopers.com/http://webnevis.net http://fusion.alaviweb.com/http://www.w3schools.comhttp://forum.phpclub.ir/index.phpwww. Developercenter.comwww.gigapars.comwww. Irantrack.comwww. MaxSat.comwww. FarsiLearning.com

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید