sphinx

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نرم افزار Sphinx SD Tools”

نرم افزار Sphinx SD Tools

اسلاید 1: دانشجو: بهاره داداشیاستاد:جناب آقای دکتر شهانقیSphinx SD Tools

اسلاید 2: مقدمهاین نرم افزار محصول سال 1991 ، open source می باشد و تحت زبان برنامه نویسی جاوا می باشد.این نرم افزار تحت Apache Licence می باشد. آخرین نسخه آن تا سال 2010، vrsion 0.7b آن می باشد .این نرم افزار یک محیط مدلسازی است که مدلهای SD را ایجاد می کند و آنها را شبیه سازی می کند.برای ساخت مدلهای کسب و کار ،علمی، سیستمهای اجتماعی به کار می رود.

اسلاید 3: ویژگی های Sphinx SD Tools عبارتند از:مدل گرافیکیمدل متنیویرایشگر فرمولشبیه سازی مدلنمودار ها و جداول نتایج شبیه سازیرویکرد چند پروژه ایآنالیز حساسیت

اسلاید 4: فضای اولیه سایت بدین شکل است:

اسلاید 5: نمادها:: متغیر سطح: متغیر کمکی: متغیر نرخ: جریان اطلاعات: اتصال متغیر نرخ

اسلاید 6: بررسی مساله STQCبخش الکترونیک ،برنامه STQC را به منظور استاندارد سازی ،آزمایش و کنترل کیفیت طراحی کرده است.این خدمات از طریق شبکه ای شامل 21 آزمایشگاه در سراسر کشور ارائه می شود.برای استفاده ازخدمات STQC دو گروه مشتری مراجعه می کنند:مشتریانی که قبلا از خدمات استفاده کرده اند و رضایت داشته اند.مشتریان جدید که برای نخستین بار به دلیل فعالیت های بازاریابی مراجعه می کنند.فرض شده در آغاز 10 مهندس در برنامه حضور دارند.هر مهندس نزدیک به 10 سال در STQC باقی می ماند.و هر کدام می توانند به طور متوسط 2 سفارش کار را انجام دهند.هر فرد که به تازگی استخدام می شود 12 ماه زمان برای آشنایی نیاز دارد.STQC 1000 سفارش کار را با توانمندی بازا یابی 2 واحد در سال به ازای هر نیروی انسانی انجام می دهد.ذخایر مالی شرکت 1000000 ،هزینه متوسط هر آزمایش 9000،مبلغ مصرف شده برای حقوق و دستمزد 50000 برای هر فرد است.

اسلاید 7: نمودار حلقه علیخدمات STQCنیازمندیهای نیروی انسانینرخ استخدامنیروی انسانی موجودتوانمندی نیروی انسانیخدمات سفارش داده شدهمتوسط دوره ی استخدامهزینه های انجام آزمایشدستورالعمل دولت در مورد هزینه آزمایش در آمد کسب شدهمنابع مالی موجودفعالیت های بازاریابیحقوق و دستمزد کارکنان

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید