صفحه 1:
صفحه 2:
صعرفی بنا
ی الا
مشخصات: اولین مدرسه در هوستون که ازانرژی
۱
1
معماران:کروه 51۱۷
ل ين ناتك 3 <a
مهندس سازه: كروه /ا10ل51
Be 3 MEP Engineering :alyac yusigo
|
صفحه 3:
0227
Sm
كم
Pe Een a
توريين هاى بادى
33135
ا لك
Pye ret SS
مسیرهای دوچرقه سواری
كك
007
۲ باغچه
صفحه 4:
صفحه 5:
آشپزفانه.1
مملآماده سازئغة.2
غطفوبی3
4a
ادابى 5
کلاسها.6
ففایب از .7
سلازچند منظوید.8
کابکاه موسیقی 9
کتابفانه.10
صفحه 6:
صفحه 7:
an a 1 ۴ ۱ 1 CY
0 = eT
Saat اس تست
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
۳
صفحه 15:
صفحه 16:
دو نوع ارتباط مارپیج
عمودی نیز بین طبقات
وجود دارد که در پلان
صفحه 17:
0
نوعیابتباط بینطبقاتب» مساب
Psa) rer pears heme Peon)
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
در طراحى ديكر تيم /الا5!1 مى بينيم كه در يك جداره
WeN Tal ote) ل
.گویای ایده ی درفت است, استفاده شده است
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
صفحه 31:
صفحه 32:
صفحه 33:
صفحه 34:
صفحه 35:
صفحه 36:
صفحه 37:
صفحه 38:
صفحه 39:
صفحه 40:
صفحه 41:
صفحه 42:
صفحه 43:
فضای کلاس
ao) al 5
09 0 ينجره تقريبا
١/60 مساحت كلاس
ah
صفحه 44:
صفحه 45:
اتاق گردهمایی
صفحه 46:
فضاى راهرو
ينجره هاى الكو
كرفته از درفت
صفحه 47:
صفحه 48:
صفحه 49:
درون بنا از متريال هاى متفاوتى
استفاده شده است.
متريال هايى مانند جوب. سنك. سراميك.
شيشه. بتن و انواع رنك و ياركت كه هر
كدام بنا به كاربرى خاص خودشان در
|
صفحه 50:
LCR ES ORAS one Gnyy ا ا
.براى جلوكيرى از ايجاد صدا هنكام راه رفتن
متريال هاى ديكرى كه در اين عكس مى بينيم شامل شيشه. بتن (نكى. سنك و هوب و
فلز در دیواره ها و جداره ها میباشد. استفاده از چوب در کنار یک کفپوش نرم. یک محیط
.كرم ی ین الح نوی نت
صفحه 51:
در قسمت هایی از بنا مانند
BSC Walesa NB IRL ST)
سنك و سراميك استفاده شده كه
0 ey Ruel onan)
.استهکام می باشد
۱ OSS
ل CNIory
۳ retry
صفحه 52:
از متريال هايى كه در ذماهاى
| TT ANIEY
به سنگ, آجر, هوب. شيشه.
201052
صفحه 53:
در كف محيط فارج ال
ENT) 00
كياهى. از بتن. هوب و
2010
در جداره هاى بنا نيز از بتن.
ورق هاى فلزى و
Srey COG) ۱
شیشه و آجر استفاده شده
صفحه 54:
و
5000007
بسیار چشم گیر است
صفحه 55:
ورودى اين بنا يك سايه بان بيرون زده است و اين
بيرون زدكى يك حس دعوت كنندكى براى افراد به
وجود می آورد و کشیدگی ورودی ,اهساس کنجکاوی
.بیننده را برمی انگیزد
صفحه 56:
vrs در ات
صفحه 57:
oA tT aL ge
سر در ورودی این بنا همچنین مکمل
.الگوی هندسی بنا نیز میباشد
i ااه
0
صفحه 58:
قفسه های مناسب با قد
دانش آموزان دوره ابتدایی
صفحه 59:
صفحه 60:
مسیرمنتهی به خانه درختی
دربالای فضای کتابفانه است
صفحه 61:
وجود دوجداره شیشه ای در دوطرف کتایفانه
صفحه 62:
بر 88 6 1 13 2
و 888۱ 188
2
an
o te
13
Ria
صفحه 63:
*فضایی مناسب برای فعالیت های
فرهنگی و جمعی دانش آموزان
*مصالح به کار رفته دراین فضا (چوب) ۱ A a * =
هس گرما و صمیمیت می دهد ۱ و
*دریافت نور طبیعی جبهه شمالی از
طريق سقف از لابه لای تیرهای چوبی
صفحه 64:
سالن ورزشی که درصورت نیاز کاربردهای دیگری مانند سالن
امتمانات . سالن اجتماعات ... هم دارد.
صفحه 65:
پنجره های بزرگ کلاس های طبقه دوم دید گسترده ای
به فضای بیرون می دهد.
چینش مناسب مبلمان برای انجام
( فعالیت های گروهی.
صفحه 66:
ee = Sb FS
Bea) [۳
ا ت۳۳ >
تسه 4
تسه ۰
Eo) 0
صفحه 67:
صفحه 68:
صفحه 69:
استفاده از توری فلزی برای ساختن دیوار
سنگی در نما
صفحه 70:
ایجاد جذابیت در ارتباطات عمودی
صفحه 71:
تعبیه مکانی برای انجام فعالیت های
گروهی دسته جمعی