علوم مهندسی مکانیک، هوافضا و مهندسی پزشکی

نقش مدیریت ماشین آلات در کاهش هزینه های پروژه های عمرانی

modirit-mashin-aalaat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش مدیریت ماشین آلات در کاهش هزینه های پروژه های عمرانی”

نقش مدیریت ماشین آلات در کاهش هزینه های پروژه های عمرانی

اسلاید 1: نام درس : مدیریت و مقررات پیمانموضوع : نقش مدیریت ماشین آلات در کاهش هزینه های پروژه های عمرانیاستاد راهنما : جناب آقای دکتر غلامرضا تدین فر ارائه دهنده: مهدی مولاپناه کنارویی بهمن ماه 1400 به نام خداوند جان و خرد

اسلاید 2: امروزه ماشین آلات نقش مهمی در چگونگی اجرا ، هزینه ها و سرعت تکمیل طرح‌های عمرانی ایفا می نمایند .حضور ماشین آلات پیشرفته و با قابلیت های بالا در صنعت زمینه را برای طراحی و اجرای طرح‌های بزرگ فراهم می سازد . ارزیابی کلی از وضعیت پروژه های بزرگ عمرانی در کشور عدم وجود یک رویکرد علمی به مقوله کنترل و مدیریت پروژه را نمایان خواهد ساخت .در این ارائه مشکل موجود در سازماندهی و مدیریت ماشین آلات عمرانی در پروژه‌های عمرانی به عنوان یکی از عوامل افزایش هزینه در پروژه مطرح شده است.

اسلاید 3: با عنایت به اینکه یکی از عوامل موثر در زمینه سوددهی اجرای پروژه های بزرگ عمرانی کشور کاهش هزینه‌های ناشی از ماشین آلات به عنوان یک راه حل مناسب جهت افزایش بهره‌وری و در نتیجه سوددهی مورد نظر می باشد ، بنابراین برای افزایش بهره وری ماشین آلات و کاهش هزینه‌های راهبری آنها استفاده از روش های اصولی نگهداری و تعمیرات اجتناب ناپذیر می باشد .روش مراقبت وضعیت مبتنی بر اطلاعات جمع آوری شده از دلایل عمده خرابی ماشین آلات می تواند راهکار مناسبی برای مدیران پروژه در زمینه مدیریت و راهبری مناسب ماشین‌آلات باشد.

اسلاید 4: مقدمه:با مکانیکی شدن کارها در سال‌های اخیر مدیریت بر ماشین‌آلات بسیار حائز اهمیت می باشد. در راستای توسعه فزاینده اجرای پروژه‌های ملی و بزرگ عمرانی توسط شرکت‌های داخلی نگرش علمی و مهندسی به کنترل پروژه و افزایش کارایی و در نتیجه اقتصادی کردن این عملیات امری ضروری می باشد. با توجه به اینکه در اکثر پروژه‌های عمرانی ماشین‌آلات نقش اساسی دارند لذا توجه کارشناسی به مقوله مدیریت آن می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای مناسب جهت کاهش هزینه‌های اجرای پروژه‌های عمرانی در برنامه‌ریزی‌های مدیریت پروژه ها مدنظر قرار بگیرد .با عنایت به گستردگی و پیشرفت روز افزون ماشین‌آلات مهندسی به صورت کامل نمی‌توان مرزی را برای مدیریت ماشین آلات مشخص نمود به صورت کلی هر قسمتی از پروژه که انتخاب ماشین آلات مهندسی در آن تاثیرگذار است یا قسمتی که در انتخاب ماشین آلات مهندسی تاثیر می‌گذارد را می‌توان به عنوان دامنه ای برای مدیریت ماشین آلات در نظر گرفت . به طور مثال می توان نتایج حاصل از حجم عملیات خاکی را برای ماشین آلات مختلف محاسبه نمود و آنها را با یکدیگر مورد بررسی قرار داد و سپس با توجه به بهترین نتایج ، ماشین آلات مناسب را برگزید و هزینه‌های نگهداری و تعمیرات ماشین آلات قبل از خرید محاسبه و بررسی گردند.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید