صفحه 1:
به نام یگانه معمار هستی
مطالعات لر oon
موضوع : نمایشگاه هنرهای معاصر
صفحه 2:
تعريف موزه:
موزه وازه يوناني است كه اصل آن بصورت « موز» و به
.معني فرشته و الهه بكار رفته
مادي كه درهاي آن به روي همكان كشوده است و در خدمت جامعه و بيشرفت
آن فعاليت مي نمايند
نخستين نمايشكاه اختصاصي ایران در سال 9060 «.ق در داخل بناهاي
.سلطنتي و در يكي از تالارهاي وسیع عمارت خارجي کاخ گلستان تاسیس شد
صفحه 3:
نمايشگاه دردیجه آملباید به شناختومفظ هویتف رهنگمامعه _
کمککند
نمایشگاه ها باید کانونعلمی ف رهنگیو آموزشیب اشد -
صفحه 4:
ارزشدینیوتابیفی_)
ارزشلیرلنگردیمجهانگردی(جانبه بازدید) 9
نفوسگسترده مغرلفیایی_9٩
نزدیکیبه مرلکز علمیوفرهنگی_ 6
| بته دبمناطقیهم میژگیهایم ختصهمانموند. جغزفيايريا فرهنكى_ ©
میت ولند ملاکارنشقرا( كيرد
صفحه 5:
هنر آشناترینواژم لیاستکه در روزگار ما به غریبانه .
.ترینشکلبه حیاتخود ادلمه ميدهد
لین غربتهنر معلولن اشناخته ماندنآنزيا بهتر بكوييم .
. شناختسطحیاز آندر جامعه لست
. هنر ارتباط و لنتقالمحتولیدرونبه بیرونلست
صفحه 6:
صفحه 7:
موزه ایران باستان
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
نمایشگاه هنر های معاصر تهر ان
ror
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
صفحه 15:
تحلیل
پلان هاء نماها ومقاطع نمایشگاه صنعت نفت
گچساران
صفحه 16:
صفحه 17:
ن تر
=
ae
2
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
soll eth.
ذما غربى 9 نماى جنوبى
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
معماريقبلاز هرجيز عبارتاستاز فرلیند نوعيلفرینش یعنیییانطرح و .
لیدم و فكريکه معمار در ذهنشدارد
مدرنیسم و لیجاد سکاف بینمبانیزیباییثسناسیسنتیو دگرگونیجولمم بسه .
.عنوانیکووند که در هنر بسیار ملموسلست
. هایجدید که هر روز به طریقیتغییر جهنداده و رلم جدیدورا در atl
بيش ميكيرند.( ليسم هاعفر اواندر زمینه. هایگوناگون)
.غیر لصیلبودنو زود گذر بودنروند هایجدید در هنر .
صفحه 27:
ايده و هدف هاي كلي
سنتو گذشته .
روند تغییرلتاز سنتقا دورانحاضر .
گ شایشهایف ضایی.
لقلیم و جغرلفیا ,
برهم ک نش( تقابلعولملتاثیر گذار ... ) .
. ) عاملنظم دهنده ( ance
صفحه 28:
pre Ey
برای نشان دادن اين ایده در طراحی از فرمهای ملهم از هر کدام از روندهای کلی
.در هنر استفاده شده ۳۰۱
فرم منحنییه عنولننماد روح و لحساسیکه در سنتيافتميشود -1)
فرم مکعببه عنولننماد مدرنیسم ( شیشه و بتن) 5
فرم خطیو شفافبسه عنواننماد گرایشهیجدید که مرتتیر مسر 0
.میدهند و راهیجدید در پیشمیگیرند
صفحه 29:
صفحه 30:
صفحه 31:
صفحه 32:
صفحه 33:
535
ناش به عنوان عامل نظم دهنده خطوط را تحت تاثير قرار ميدهد
=
صفحه 34:
ای ۲۳۱۰
صفحه 35:
صفحه 36:
فرم كلى ٠
فرم منحني كه به © هشت ضلعي نيمه تبديل شده است و
يك فرم مکعب در دل آن به همراه يك فرم کشیده شفاف که
به کل مجموعه حالت وحدت و انسجام بيشتري مي دهد
تشکیا مد ۳
فرم کشیده و شفاف که به صورت شبکه شبکه ٩ ۰ ۲۲۱
در کل مجموعه امتداد یافته و از نظر عملكردي در بخشي
به عنوان سازه و در بخشي رابط عمودي (پله ) را در خود
.جاي داده است
صفحه 37:
صفحه 38:
صفحه 39:
صفحه 40:
صفحه 41:
صفحه 42:
مایت
صفحه 43:
تیلم
esas
صفحه 44:
صفحه 45:
صفحه 46: