پزشکی و سلامت

نمونه های رایج گزارش صبحگاهی پزشکی

صفحه 1:
هستی بخش

صفحه 2:
ae] Rr] Gre] ‏هوشت را به کسانی ده‎ ‏که راستکار»راستی جو‎ ‏کمک کار و آبادگر هستند‎ ‏او‎

صفحه 3:
کت اند امل 0 ( \

صفحه 4:
مروری کوثاه برنمونه های رایج

صفحه 5:
گزارش صبحگاهی مبتنی بر شواهد CN an edie aN aan] aw Neal

صفحه 6:

صفحه 7:
4 قالب استاندارد ؟ با مسئوليت دستيار ارشد + روز قبل آماده مّى شود با تاكيد بر “6 نكته: ال پرسش دقیق cere 1 0 کیفیت علمی شواهد 1 ارتباط شواهد با حل مشكل بيمار

صفحه 8:
دستیار گزارش دهنده: ‎vetoes‏ مشکل بالینی: ‎pile‏ 0صله باتنگی نفس پیشرونده»پلورال افیوژن زیاددرسمت راست آسیت وتوده ی قابل لمس در آدنکس می باشد توراکوسنتز. مایم پلورال اگزوداتیسو با پروتئین0/0.0.و 90/8۵ ‎LOW‏ ‎

صفحه 9:
ویژگی مایع يلور در سندرم بد جيست؟ پاسخ به جستجو:ممکن است اگزودا یا ترانسودا باشد.آمار قابل اطمینانی در مورد شیوع هر کدام از اين انواع وجود ندارد. Dexbovk of wedore (revi (Ot edion 0 Wertsva( IP tedica)-C Chou ‏ول‎ dsewers ud dsorders-O (G=* echion) Ligh pleurd deewes (O~! echon) +P

صفحه 10:
نامطمئن. به نظر مى رسد كه صاحب نظران با يكديكر اختلاف نظر دارند. هاريسون و فيشمن ذكر كرده اند كه مايع بلور ترانزودا است در حالى كه كلى در صفحه ى 490 ولایت در صفحه ی 000 آن را اكزودا بيان نموده اند. بنا براين به نظر مى رسد كه هردونوع مایع پلورال ترانزودا و اگزودا می توانند در سندرم پبع() دیده شوند , یافته های مایع پلور بیمار با سندرم ببد() تطابق دارد با اين وجود تنها برداشتن جراحی توده تخمدانی و پایش سیر بالینی بیمار تشخیص [ قطعى را تعيين مى کند.

صفحه 11:

صفحه 12:
#گزارش موارد بستری پا + با آذاره ی ثشتیار ارشد شامل 6 مشخصه: ‎a 1‏ 0 جنس 0 شكايت اصلى تشخيص احتمالى (كاربردى)

صفحه 13:

صفحه 14:
برای اين مرحله مدت زمان ‎(CORTES‏ ‏,پیشنهاد شده است

صفحه 15:
اه ۱7۵ 0707 فهرست بسترى هاء كردآورى و وارد بانى اطلاعاتى در بخش ام گرددو بقیه ی داده ها در هنگام ترخیص بیماران تکمیل می شود.

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:
owen BENS Das A ROR SW ae ‏ا‎ Cap ERE Cp | مشخص مَى شود. با در نظر گرفتن 0 نکته: ‎٠‏ سوال كاملا روشن باشد. ‎٠‏ همه ی افراد گروه با طرح آن موافق باشند. ا

صفحه 19:
برای اين مرحله مدت زمان ,پیشنهاد شده است

صفحه 20:
? @ فواید گزارش صبحگاهی مبتتی بر شواهد

صفحه 21:
9 یادگیری مبتنی بر بیمار [ یاد گرفتن بیان عبارت من نمی دانم [ نقد محترمانه نظرات خبرگان

صفحه 22:
این فرمت در ذهن دستیار برای کاردرراند بخش و درمانگاه هم جایگزین می شود. [] استدلال بالینی و طبابت مبتنی بر شواهد تمرین می شود. [] جلسات بیماری مرگ ومیر. و کنفرانس های بالینی بر اساس دفتر ثبت موارد بستریوگزارش صبحگاهی صورت می گیرد. ] گراند راندهای ماهیانه به نکات مهم بیماربانم)اختصاص می یابد.

صفحه 23:
اثر بر اداره برنامه دستیاری [ثبت تجارب بالینی دستیاران وبرنامه ریزی برحسب نیاز های آموزشی آنان. ] روزآمد شدن فایل مقالات. [ افزایش تعامل روزانه. ] آشکار شدن مشکلات سیستم با معرفی بیماران به صورت تصادفی وبدون آمادگی,

صفحه 24:
[آشکل گرفتن ایده های جدید برای پژوهش. ] ارتقای کیفیت درمان بیماران. [] حجم نمونه پژوهش.

صفحه 25:
pwns pes Pees eee

صفحه 26:
6سال اول20» 6سال دوم60 ‎ae‏ معرفی یک بیمار ال سوم 9600ست | تا 40 دقیقه 9 بعد بحث تعاملی ارزیابی نقادانه مقالات یک بار در هفته ql

صفحه 27:
مهمترین ویژگی استاد در تسهيل يادكير ى [] میزان دانش عمومی, ][ انعطاف پذیری در روش ] توانایی گسترش دادن فهرست تشخیص افتراقی مطرح شده دستیاران. ‎I‏ هوش بالینی. ] مهارت در هدایت بحث با پرسش های خوب ودعوت به تعامل. ] مهارت در برقراری ارتباط با دستیاران,

صفحه 28:
[] دانش فوق تخصصی. [] ذکر تجارب شخصی, [] بحث درباره علوم پایه

صفحه 29:
[] کم بودن زمان, [] آماده نبودن دستیار برای معرفی خوب بیمار. ]1 بحث یک طرفه از سوی استاد. [] قطع كردن بحث ها از طرف استاد. ] سخنرانی کردن استاد.

صفحه 30:
کل ی تون [ دانش پایه [] مهارت طرح تشخیص افتراقی, مارت كل مله

صفحه 31:
دو نوع پزشک وجود دارد: ۱ ت می کنند ‎"oa PB rege See Corey ie eres)‏ ودسته ای که با زبانشان rae)

صفحه 32:
دی زیوید شاد زيويد تازيويد به كامه زيويد زندكيتان به كامه به كامه تن مینو تان به کامه به كامه روان

51,000 تومان