صفحه 1:
ابزار کاهش هزینه و پشتیبان عملیات (عامل كار آمدي)

صفحه 2:
‎ore ۳1‏ وعامل لس( ‏(عامل اثربخشي)

صفحه 3:

صفحه 4:
2> 5 0-5 go 2 < as 2 1

صفحه 5:

صفحه 6:
بخشهاي دفاعي- استراتژيك - دفاعي - امنيتي - سياسي

صفحه 7:

صفحه 8:
بخشهاي توليدي - صنایع الكتريکي و فلزي - صنایع ماشین سازي - صنایع غيرفلزي - صنايع معدني - آمور زراعت و حفظ تباتات - امور دام طیور و شیلات - توسعه روستايي

صفحه 9:
oe بسشهای اقتصادي و حدمات بازرگاس ۰ قنکه بانکی - شبکه مالياتي 7 - بازار بورس و اوراق بهادار 3508" - صادرات و واردات - تعاوني هآ شرکتها - مشاغل و اصناف

صفحه 10:
- بهداشت و درمان - نامين اجتماعي - اطلاع رساني ao

صفحه 11:
بخشهاي فضایي و حقوفي - محاکم و حقوق - جرایم - بازرسي و نظارت ۹" ‘

صفحه 12:
ae - رهبري - قوه مجریه - قوه قضاییه - قوه مقننه نهادهات عمومي غردولی

صفحه 13:
مدیران و فناوری اطلاعات

صفحه 14:
ابعاد راهبری فناوری اطلاعات

صفحه 15:
مدیران و آموزش فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات برای مدیریت

صفحه 16:
هزینه منبع راهبردي

صفحه 17:
شیوه های اتخاذ سیاست هادر فناوری اطلاعات “خيال بافي(شيفتكي) فني “هرج و مرج ءخود مختاري »تك محوري «فدرال

صفحه 18:
۴ زمینه بهره گیری سازمان ها از ۱۲ امور پردازشی اطلاعات امور تصميم كيرى اشتراک اطلاعات از طریق محاسبات غیس تم ‎GS‏ نوآوری

صفحه 19:
اشتراک اطلاعات(داده)

صفحه 20:
امور پردازشی اطلاعات

صفحه 21:
*زیرساخت فناوری اطلاعات *عملکرد سیستمها تغییرات تکنولوژی

صفحه 22:
کسب و کار الکترونیک تجارت الکترونیک دولت الکترونیک بانکداری الکترونیک دانشگاه مجازی سازمان های مجازی کار از دور

صفحه 23:
”5 4 < دولت الكترونيك . 1 111111 017 . ع ۹

صفحه 24:
تعریف دولت الکترونیک دولت الکترونیک : بهره گیری از فناوری اطلاعات وشیوه تجارت الکترونیک ‎eager‏ انجام تعاملات دولت: با سازماتهاء اداراث : ‎looks‏ ۰و شهروندان و گروههای اجتماعی زر بمنظور ارائه خدمات دولتی به شهروندان و سایر گروههای مرتبط با بخش عمومی

صفحه 25:
هاى | : محورهاى اصلى دولت الکترونیک

صفحه 26:

صفحه 27:
اهداف دولت الکترونیک: ارتقاء کارایی و اثربخشی فعالیتها کوچک سازی دولت تسهیل پاسخگویی و شفافیت فعاليتها تسهیل روابط دولت با شهروندان و گروهها

صفحه 28:
مزایای دولت الکترونیک ** ابزار کوچک سازی دولت % تسریع در خدمات ‎Grrrl‏ ‏** شفاف سازی * پاسخگویی دولت به مردم

صفحه 29:
* جلو گیری از فساد اداری 2 * افزایش میزان همکاریهای بین سازمانی 33 * افزایش مشا رکست مردمسی در جرا دج ع (ai) & *افزایش رفاه جامعه

صفحه 30:
00-7 tien aie ae ‏ایجاد اشتغال و افزایش در آمد‎ * ۷ bsg, ray

صفحه 31:
مرحله ۱: سیت های سازمالی ساده جهث اطلاع رساني و معرفى سرريسهاى اراله شده سطح فناورى اطلاعانى و ارتباطی به کار رفته در دولت لکترونیک سطح كمى و كيفى سروپس های ره شده

صفحه 32:
وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صفحه 33:
وضعیت کنونی در پایان سال ۲۰۰۵ ضریب نفوذ کلی اینترنت در جهان : ۱۵/۷ درصد بيش از سی کشور ضریب نفوذ اینترنت بالای 0۰ درصد را دارا بودند ضریب نفوذ اینترنت در ایران: ۱۰/۸ درصد

صفحه 34:
igs در پایان سال ۲۰۰۵ ضریب نفوذ اینترنت در خاورمیانه: امارات متحده عربی : ۲۵/۸ درصد کویت : ۲۲/۸ درصد. بحرین : ۲۱/۱ درصد قطر : ۲۰/۷ درصد از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷رشد نفوذ اینترنت در کشورهای عربی بیش از ۰ بوده است.

صفحه 35:
جدول ۱: شاخص‌های آمادگی دولت الکترونیک شاخص های آمادگی دولت الکترونیک حضور دولت در دنیای وب اطلاعات و خدمات دولتی در فضای وب توان زيرساختى” ميزان ضريب نفوذ اينترنت ميزان ضريب نفوذ تلفنهمراه ميزان ضريب نفوذ اینترنت پرسرعت میزان ضریب نفوذ خطوط تلفن‌ثابت تعداد رایانه‌های شخصی سرمایه انسانی* درصد باسودان درصد در حال تحصيل © براساس مطالمات توسعه انسانی سازمان ملل ‎UNESCO ets 5 (HDI)‏ تحقيق اخير دايره امور تجارى و اجتماعى سازمان ملل" نشان می‌دهد ایران با کسب ۰.۴۰۶۷ امتیاز در رتبه ۱۰۸ قرار گرفته است تا با ۱۰ پله سقوط نسبت به گزارش قیلی ۲۰۰۵ در سال ۲۰۰۵ حتی پایین‌تر از کشورهایی چون فیجی, ارمنستان, قرقیزستان, گواتمالا و مونت‌نگرو قرار بگیرد.

صفحه 36:
جدول ‎‘jl‏ وفعي ایرل ) ‎bli‏ ا ‎a all siya‏ الكترونيك

صفحه 37:
جدول ۳: وضعیت ایران در منطقه جنوب آسیا در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ 5 شاخص سال | شاخص سال | رتبه در سال | رتبه در سال ‎Mask ۳-4 ۲۰-۵ York 2‏ مالدیو ۹ ۳۳۱ هه ‎w‏ ‏سریلانکا ۴ ۵۰ 5 ‎ar‏ ‎Evy ۲-۸ “FAY ۷ oly!‏ هند ۴ ۳۹۹ ‎ay yr‏ پاکستان ۳۶۰ ۸۳۶ ۱۳ ۳۶ ۲ شاخص سال | شاخص سال | رتبه در سال | رتبه در سال ‎York ۲۰-۵ ۳۰-۸۹ 2‏ ۳۰-۸ بوتان ۳۴ ‎ayy‏ ۱۴ ۱۳۰ بنگلادش ۹۳۶ ۲ ۱۴۲ ۶۲ نبال ۳۵ ۱ ۵۰ ۳۶ افتانستان ۴۸ ۹۰ ۶۷ ۶۸ منطقه ۳۳۹۵ ‎SVE‏ 2 = = جهان ‎FYFY + Fore‏ + = 9

صفحه 38:
جدول ع: شاخص‌های 16 در ایران طی سالهای ۲۰۰۳-۲۰۰۸ شاخص تلویزیون تلو یز یون به ازای هر ۰ ۱۰۰ نقر شاخص مشتر کین تلفن همراه مشتر کین تلفن همراه به ازای هر - ‎٠‏ ١انفر‏ شاخص خطوط تلفن خطوط تلقن به ازاى هر + ‎١١+‏ نقو شساخص تعداد اقراد برخط تعداد اقراد برخط در ۱۰۰۰ نفو ۲ تاخص اینترنت. اینتونت به ازای هو ۱۰۰ تفر شاخص تعداد رایانه تعداد رایانه به ازای هر ‎٩۰۰۰‏ نفر سال عم Vere ery wer “yy vane. ax ۶ عهدد way ادوع yer Vo. Yoo sae yore sary “yyy vay عع ay عله eso ۲۵ yaya ayy yy, 99 00 ye vera

صفحه 39:
جدول 0: وفيعين ‎te‏ در سطوح مختلف خدمات دولث ‎a‏ ۱ مد استاه)

صفحه 40:
آماده شدن بستر هاي مشارکت شهروندان در اداره امور عمومی جدول 3 وضعیت ایران در شاخص مشارکت الکترونیک

صفحه 41:
دولت الکترونیک جدول |: فعاليتهاى اصلى در محور دولت الكترونيك در ايران فعاليت اصلى شبكة (مجازی) دولت ۷۳۸ خودکارسازی نظام برنامهريزى و بودجه خودکارسازی نظام درآمد راهنمایی و رانندگی و اجرائیات ایجاد وب دسگاه‌های دولتی و رائهبانک‌های اطلاعات عملیات خدمات دولتی به مردم تهیهُ بیش نوس قوانین و طرح نهادهای مدیریت دیجیتال در سطح ملى ایجاد زیرساخت‌های اطلاعاتی و شامراههای اطلاعاتی مناسب مور نیاز کشور دستگاه مسئول رئيس جمهور سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور وزارت آمور اقتصادی و دارایی نیروی اتتظامی وزارت آمور اقتصادی و دارایی دییرخانة شورای عالی اطلاع رسانی وزارت پست و تلگراف و تلفن

صفحه 42:
جدول ۸: وضعیت شاخص‌های محور دولت الکترونیک در سال‌های مختلف [0] عنوان شاخص درصد دستگاه‌های دولتی دارای سیستم‌های عمومی مکانیزه یکپارچه درصد دستگاه‌های دولتی دارای سیستم‌های ختصاصی مکانیزه یکپارچه درصد دستكادهاى دولتى دارلى جايكاه اينترنتى درصد خدمات الكترونيك ارائه شده در دولت درصد دستكامهاى دولتى مجهز به خدمات الكترونيكى تعاملى وضعيت در پایان سال ۱۳۸۱ ۱ وضعیت در يايان سال ۱۳۸۳ وضعیت در سال ۱۳۸۹ ۷۵

صفحه 43:
جدول ‎:٩‏ وضع موجود و وضع مطلوب شاخص‌های محور دولت الکترونیک عنوان شاخص درصد دستگاه‌های دولتی دارای سیستم‌های عمومی مکانیزه یکپارچه درصد دستگاه‌های دولتی دارای سیستم‌های اختصاصی مکانیزه یکپارچه درصد دستگاه‌های دولتی دارای جایگاه اینترنتی درصد خدمات الکترونیک ارائه شده در دولت درصد دستگاههای دولتى مجهز به خدمات الكترونيكى تعاملى تیه رام در سال ۱۳۸۲ ۷۵ وضعیت مطلوب در پایان سال ۱۳۸ YA

صفحه 44:
قرصت جدول ۱۲: سرفصل‌های تحلیل استراتژیک دولت الکترونیک در ایران ‎١‏ امکان تخصیص بودچه مناسب به طرح های توسعه ای ‎WB‏ صورت گرفتن اقدامات اولیه در زمینه دولت الکتر کم سوادی کارکنان دولت در زمینه فاوا کم سوادی مدیران دولت در زمینه قاوا کم سوادی شهروندان در زمینه فاوا هر چند سایت های دولتی به زبان قارسی است اما کسانی که انگلیسی مسلط تیستند کمتر با اینترنت کار می ‎BS‏ ۷ عدم کفایت زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی ‎A‏ ناروزآمد بودن رویه ها در عين وجود لختی در برابر مهندسی مجدد ‏5 عدم وجود استراتتی های مشخص در مورد ۳500 ‏۱۰. نداشتن برنامه کاربردی قابل استفاده توسط مردم ‏۱ عدم وجود زیر ساخت حای حقوقی و قانونی لازم ‏۳۲ نداشتن یک متولی دارای ابزار و قدرت لازم ‏۳ آمکان استفاده از اين فناوری برای مهندسی مجدد معماری دولت ‏۴ وجود تجارب جهانی و امکان استفاده و یادگیری از آن ها ‏۵. امکان همراه کردن الکترونیکی کردن همراه با مهندسی مجدد. کوچک سازی و ‎VF‏ بالا رفتن انتظارات شهروندان و کم شدن مطلوییت۲۵ ‏۷ خطر استفاده از اینترنت به عنوان بستر سخت افزاری ارتباطات ۲۶ ‏۸ سخت بودن هماهنگی بین سازمانی ‎ ‏> ای مد نا ا ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 45:
در عصر ارتباطات دیگر نگران شغل دوم تباشید

صفحه 46:
شاخص جامعه اطلاعاتی ۱- زیرساخت کامپیوتر: ‎PC Bea‏ نصيو قله ‏۷ تعداد ‎PO‏ نصب شده بر حسب خانوار ‏۷ هاین_صشده تجلیوو دولتوسر حسینسیروی‌کار حرفه لی ۷ هایز_صبشده آمورشیبر حسبدلنشجو و لستاد ‏“در صد ‎cle PC‏ شبكه شده ‏2 مخارج نرم افزار و سخت افزار

صفحه 47:
شاخص جامعه اطلاعاتی (ادامه) ۳ زیرساخت اینترنتی: حجم تجارت الکترونیکی تعداد کاربران خانگی اینترنت ۷تعداد کاربران اینترنت در کسب و کار تعداد كاربران اينترنت در سازمان های آموزشی

صفحه 48:
شاخص جامعه اطلاعاتی (ادامه) ۳- زیرساخت ارتباطات: #اتعذاه. لوط ‎Mp) gyi‏ "هزینه تلفن های داخلی سرانه مالکیت گيرنده تلویزیون ‎gil) aap Tosi alps‏ کاسرانه مالکیت:دستگاه تمایر "سرانه مالکیت تلفن سیار "مشترکان تلویزیون کابلی

صفحه 49:
شاخص جامعه اطلاعاتی (ادامه) ۳- زیرساخت اجتماعی: تعداد دانش آموزان متوسطه تعداد دانش آموزان دبیرستان نرخ خواندن روزنامه آزادی مطبوعات آزادی های مدنی

صفحه 50:
طبقه بندی کشورها از نظر فناوری اطلاعات Gtriders ‏زننده‎ asd Gpricters ‏لاقهرمانان پر سرعت‎ ‏لسأقدم زنان و تفریح کنندگان سبااس)‎ (Stanters ‏لاتازه واردان‎

صفحه 51:
تاثيرات فناوري اطلاعات

صفحه 52:

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:
مدلی برای سنجش تاثیرات فناوري اطلاعات اثرات تهديد ها تفت

صفحه 56:
Sele a 2 ‏تیار‎ تيارب ار 7< 5 د ها اها

صفحه 57:
01

صفحه 58:
بعش تلا ‎‘bla!‏ ‏بسارسان ne ۲5-7 es ‏آرسینهان‎ ‎sabe سازمان ‎sist‏ ‏ساربان آموزنی و ‎‘Sua‏ 7 Es gals سازمان ols ‏امال‎

صفحه 59:
گزارش 5 ۰ و[

صفحه 60:
نمايي ال سازمانها در ارتباط بين فرايندها و باندها اطلاعاتي دولت الكترونيك

صفحه 61:
Non-optimum HRIS Situation Seria) Management (Job ‏تلا نمأم معوعم‎ QuickRec, tClass)

صفحه 62:
Optimum Situation Payroll تترر ریک ‎Evaluation‏ Integrated Systems and Data

صفحه 63:

صفحه 64:

صفحه 65:
The Management Cockpit consist :of a the following components Board room Wall Display System Logical Views Visuals Flight Deck Software

صفحه 66:
ال ‎HT‏ ‏لا م

صفحه 67:

صفحه 68:

صفحه 69:

صفحه 70:
“(PD ‏یویر‎ 58 3 OD rips sus ig cui just o al a DOOr WUT LUIS SODre 212 ‏ال‎ |

صفحه 71:

صفحه 72:

نگاه به فناوری اطالعات تسهیل کننده Facilator 1- ابزار كاهش هزينه و پشتيبان عمليات (عامل كارآمدي) 1 نگاه به فناوری اطالعات عامل تغییر Change agent 2- ابزار راهبردي و عامل توانمندسازي 2 (عامل اثربخشي) 3 نفوذ فناوری اطالعات 4 فناوري اطالعات در كليه عرصه‌ها ‏Internet 5 فناوري اطالعات در كليه عرصه‌ها ‏Internet بخشهاي دفاعي -استراتژيك دفاعي امنيتي -سياسي 6 فناوري اطالعات در كليه عرصه‌ها بخشهاي زيربنايي نقل حمل وInternet انرژي ارتباطات -آب و خاك 7 فناوري اطالعات در كليه عرصه‌ها بخشهاي توليدي صنايع الكتريكي و فلزي صنايع ماشين سازي صنايع غيرفلزي صنايع معدني امور زراعت و حفظ نباتات امور دام ،طيور و شيالت توسعه روستاييInternet -توسعه شهري و مسكن 8 فناوري اطالعات در كليه عرصه‌ها بخشهاي اقتصادي و خدمات بازرگاني شبكه بانكي شبكه مالياتي بازار بورس و اوراق بهادار گمرك صادرات و واردات تعاوني هاInternet شركتها -مشاغل و اصناف 9 فناوري اطالعات در كليه عرصه‌ها بخشهاي خدمات فرهنگي -اجتماعي آموزش بهداشت و درمان تامين اجتماعي اطالع رساني تربيت بدني فرهنگشهري خدماتInternet 10 فناوري اطالعات در كليه عرصه‌ها ‏Internet بخشهاي قضايي و حقوقي محاكم و حقوق جرايم -بازرسي و نظارت 11 فناوري اطالعات در كليه عرصه‌ها ‏Internet بخشهاي ستادي و حكومتي رهبري قوه مجريه قوه قضاييه قوه مقننه -نهادهاي عمومي غيردولتي 12 مدیران و فناوری اطالعات 13 ابعاد راهبری فناوری اطالعات ‏فناوری ‏سازمان ‏مدیریت 14 مديران و آموزش فناوري اطالعات 15 نگرش مديران به فناوري اطالعات و سرمایه گذاری در آن .1مديراني كه فناوري اطالعات را به عنوان يك هزينه تلقي مي كنند .2مديراني كه فناوري اطالعات را به عنوان يك منبع راهبردي مي دانند 16 شيوه هاي اتخاذ سياست هادر فناوری اطالعات •خيال بافي(شيفتگي) فني •هرج و مرج •خود مختاري •تك محوري •فدرال 17 4زمينه بهره گيري سازمان ها از IT امور پردازشي اطالعات امور تصميم گيري اشتراك اطالعات از طريق محاسبات غير تمركزي نوآوري 18 غیرتمرکزی) اطالعات (محاسبات اطالعات(داده) اشتراک اشتراک 19 امور پردازشي اطالعات 20 چالشهای مدیریتی سازمانهای فناوری اطالعات-محور •راهبردهای سازمان •فرایند های سازمان •نیازهای سازمان •نوع کسب و کار •مشتریان کسب و کار •روابط با مشتریان •شرکای کسب و کار •تامین کنندگان موضوعات اخالقی؟ ریسک های بالقوه؟ قوانین حاکم؟ نتایج بالقوه؟ •سیستمهای اطالعات: •منابع انسانی •توسعه سیستمهای اطالعات •زیرساخت فناوری اطالعات •عملکرد سیستمها •تغییرات تکنولوژی •ساختار سازمانی •فرهنگ •پزیرش کاربران •رقابت کاربردهای فناوري اطالعات کسب و کار الکترونیک تجارت الکترونیک دولت الکترونیک بانکداری الکترونیک دانشگاه مجازی سازمان های مجازی کار از دور ..................و 22 دولت الکترونیک ‏e.government 23 تعریف دولت الکترونیک دولت الکترونیک :بهره گیری از فناوری اطالعات وشیوه تجارت الکترونیک جهت انجام تعامالت دولت با سازمانها ،ادارات ، نهادها ،و شهروندان و گروههای اجتماعی و.......... بمنظور ارائه خدمات دولتی به شهروندان و سایر گروههای مرتبط با بخش عمومی 24 محورهای اصلی دولت الکترونیک 25 26 اهداف دولت الکترونیک: ارتقاء کارایی و اثربخشی فعالیتها کوچک سازی دولت تسهیل پاسخگویی و شفافیت فعالیتها تسهیل روابط دولت با شهروندان و گروهها 27 مزایای دولت الکترونیک ابزار کوچک سازی دولت تسريع در خدمات افزايش رضايت عمومی شفاف سازی پاسخگويی دولت به مردم  جلو گيری از فساد اداری افزايش ميزان همکاريهای بين سازمانی افزايش مش3333ارکت مردمی در اج3333رای طرحها ‏افزايش رفاه جامعه حرکت به سوی دولت الکترونيک ايجاد اشتغال و افزايش درآمد مردم رقابت ج يي سالم در يان کسب وکارها ِِِِو ِِِِِم شايسته ساالری مديريت دانش محور و دانايی افزایش هم افزایی میان بخش دولتی وخصوصی 31 وضعیت فناوری اطالعات در ایران 32 وضعیت کنونی در پایان سال 2005 ضریب نفوذ کلی اینترنت در جهان 15/7 :درصد بیش از سی کشور ضریب نفوذ اینترنت باالی %50 درصد را دارا بودند ضریب نفوذ اینترنت در ایران 10/8 :درصد 33 وضعیت کنونی در پایان سال 2005 ضریب نفوذ اینترنت در خاورمیانه: امارات متحده عربی 35/8 :درصد، کویت 22/8 :درصد، بحرین 21/1 :درصد قطر 20/7 :درصد از سال 2000تا 2007رشد نفوذ اینترنت در کشورهای عربی بیش از %400بوده است. 34 35 36 37 38 39 آماده شدن بسترهاي مشارکت شهروندان در اداره امور عمومی 40 41 42 43 44 شاخص جامعه اطالعاتی -1زیرساخت کامپیوتر: ‏سرانه PCنصب شده ‏تعداد PCنصب شده بر حسب خانوار PCهای نصب شده تجاری و دولتی بر حسب نیروی کار حرفه ای PCهای نصب شده آمورشی بر حسب دانشجو و استاد ‏در صد PCهای شبکه شده مخارج نرم افزار و سخت افزار 46 شاخص جامعه اطالعاتی (ادامه) -2زیرساخت اینترنتی: ‏حجم تجارت الکترونیکی ‏تعداد کاربران خانگی اینترنت ‏تعداد کاربران اینترنت در کسب و کار ‏تعداد کاربران اینترنت در سازمان های آموزشی 47 شاخص جامعه اطالعاتی (ادامه) -3زیرساخت ارتباطات: ‏تعداد خطوط تلفن /خانوار ‏هزینه تلفن های داخلی ‏سرانه مالکیت گیرنده تلویزیون ‏سرانه مالکیت گیرنده رادیو ‏سرانه مالکیت دستگاه نمابر ‏سرانه مالکیت تلفن سیار ‏مشترکان تلویزیون کابلی 48 شاخص جامعه اطالعاتی (ادامه) -3زیرساخت اجتماعی: ‏تعداد دانش آموزان متوسطه ‏تعداد دانش آموزان دبیرستان ‏نرخ خواندن روزنامه ‏آزادی مطبوعات ‏آزادی های مدنی 49 طبقه بندی کشورها از نظر فناوری اطالعات ‏Skaters ‏اسکیت باز ‏Striders ‏گام زننده ‏Sprinters ‏قهرمانان پر سرعت ‏قدم زنان و تفریح کنندگان Strollers ‏Starters ‏تازه واردان 50 تاثيرات فناوري اطالعات اجتماعي سازماني فردي 51 اثرات اجتماعي منابع ارتباطات اجتماعي اشتغال و...... 52 اثرات سازماني سلسله مراتب سازماني تغيير در سرپرستي قدرت جا بجايي محتواي مشاغل سطوح مهارتي كاركنان فرایند های کاری تاثير سطوح عملياتي تاثير بر مشاغل و نقش هاي مديران سازمان مجازی 53 اثر فناوري اطالعات بر فرد کیفیت زندگی کاری استقالل فردی خود کنترلی کار از دور مشاركت گروه هاي ناتوان جسمي نگراني از حذف شغل و بيكاري اثرات رواني كاهش جنبه هاي انساني كار 54 مدلی برای سنجش تاثيرات فناوري اطالعات اثرات تهدید ها فرصت ها سطح اجتماعي ارتباطات منابع اشتغال اهداف سطوح سازماني فرایند ها .......... فردي کیفیت زندگی کنترل انتخاب شرایط کار .......... 55 نیاز به یکپارچگی سیستم ها 56 بخش تولد نوزادان بيمارستان تولد فرزندان اطالعات تولد سازمان ثبت احوال تولد اطالعات شناسنامه‌اي سازمان آموزش و پرورش سازمان برقراركننده آزمون تحصيل در آموزش و پرورش شركت در آزمون‌هاي سراسري اطالعات تحصيلي اوليه اطالعات آزمون بخش تولد نوزادان بيمارستان تولد فرزندان اطالعات تولد اطالعات شناسنامه‌اي تولد تحصيل در آموزش و پرورش دفاتر ثبت رسمي شهرداري وزارت بهداشت‌،درما ن و آموزش پزشكي ازدواج فوت اطالعات فردي اطالعات فوت اطالعات تحصيلي اوليه اطالعات تحصيلي دانشگاهي اطالعات آزمون بستري در بيمارستان اطالعات پزشكي اطالعات كارمندي بانك‌ها افتتاح حساب بانكي خروج از كشور شركت در آزمون‌هاي سراسري استخدام سازمان آموزش و پرورش وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوري سازمان برقراركنن ده آزمون وزارت كار و امور اجتماعي اطالعات حساب‌هاي بانكي اطالعات خدمات بيمه‌اي ادار ه كل گذرنامه تحصيل در دانشگاه سازمان ثبت احوال اطالعات گذرنامه و ويزا عضوي ت در بيمه ادارات بيمه شهروندان آمارگيران و تحليلگران كشور انبار داده ‌گزارش Non-optimum HRIS Situation Payroll Applicant Tracking DATA Staffing Management (Job Description Builder, QuickRec, FastClass) DATA DATA Training Mgmt. Budgeting DATA DATA Employee Evaluation DATA 61 Optimum Situation Payroll Applicant Tracking Staffing Management (Job Description Builder, QuickRec, FastClass) DATA Competency Budgeting Modeling Training Mgmt. Employee Evaluation Integrated Systems and Data 62 63 کابین مدیریت 64 The Management Cockpit consist :of a the following components Board room Wall Display System Logical Views Visuals Flight Deck Software 65 66 67 68 69 “ A rich man is not just a poor man with more money ! “ Pierre Martineau = 70 + 71 72

51,000 تومان