هر چقدر میخواهید پرداخت کنید
اسلاید 1: هر چقدر میخواهید پرداخت کنیدهر چقدر که برای شما میارزدwww.barkatventures.com
اسلاید 2: مطالعه موردیگروه انگلیسی مشهور در موسیقی راکاستفاده از این الگو در عرضه آلبوم در رنگین کمان در سال 2007دادن حق انتخاب به کاربر برای میزان پرداخت در ازای دانلود این آلبومپرداخت هزینهای کمتر از قیمت متوسط یک آلبوم در بازارتعداد دانلود بیش از مجموع تمام آلبومهای قبلی افزایش چشمگیر محبوبیت گروه رادیوهد وبسایت ارائهدهنده محتواهایی مانند بازیهای ویدئویی، کتابهای الکترونیکی و موسیقی تعیین قیمت توسط مشتریدر نظر گرفتن مشوقهایی مانند در اختیار قرار دادن محتوا به صورت اشانتیون برای افرادی که بیش از متوسط پرداخت میکننداهدای بخشی از فروش به سازمانهای غیر انتفاعیدرآمد بیش از 33 میلیون دلاری در 3 سال اخیر با استفاده از این مدلسرویس آنلاین ارائه موسیقی و کتاب بر مبنای این مدلفراهم کردن امکان آپلود رایگان آهنگ برای هنرمندان گمنامامکان دانلود آهنگها برای کاربران با پرداخت هزینه دلخواهحمایت از هنرمندان از طریق لینکهای رسانه اجتماعیتامین درآمد شرکت از طریق تبلیغات و کمیسیونهای دریافتی از پرداختیهای انجام شده
اسلاید 3: «هر چقدر میخواهید پرداخت کنید» چیست؟واگذاری مبلغ پرداختی برای یک محصول یا خدمت به اختیار مشتریمحصول دیجیتالپرداخت مبلغ مورد علاقهکمکهای مالی
اسلاید 4: «هر چقدر میخواهید پرداخت کنید» چیست؟
اسلاید 5: تاریخچه «هر چقدر میخواهید پرداخت کنید»دارای سابقه بلندمدتپرداخت پول به نوازندگان دورهگرد و گارسونها به عنوان صورت ساده این مدلآغاز استفاده از این مدل توسط رستوران جهانی که در آن همه میخورند در شهر سالت لیک، در سال 2003 امکان تسویه مبلغ غذا با روشهایی غیر از پرداخت عادی مانند شستن ظرفها، انجام کار باغبانی و ...فراهمشدن امکان ارائه غذای مناسب به نیازمندان به کمک این روش
اسلاید 6: «هر چقدر میخواهید پرداخت کنید»، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...مناسب برای بازارهای رقابتی و دارای شرایطی چون:محصولاتی با هزینه حاشیهای پایینرابطه قوی بین گروههای رقیببستری از مشتریان بی غرض و منصفدارای کاربرد در بازارهای B2B علاوه بر B2Cاستفاده از این مدل برای درصد خاصی از محصولات یا خدمات و نه تمام آن
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.