هماهنگ کننده (جهت دهی به زنجیره ارزش)
اسلاید 1: هماهنگکنندهجهتدهی به زنجیره ارزشwww.barkatventures.com
اسلاید 2: مطالعه موردیتولیدکننده تجهیزات ورزشیبرونسپاری تولید محصولات خود به کشورهای با حقوق پایین مانند اندونزی، چین، تایلند و ویتنام در دهه 1970تمرکز بر شایستگیهای محوری خود در زمینههای R&D، طراحی محصول و بازاریابیتولید 98% محصولات خود در آسیا در حال حاضرکسب برتری رقابتی به کمک این مدلارائهکننده خدمات لجستیک و ترابریدریافت سفارش تولید و توسعه محصولاتی مانند پوشاک، اسباببازی، و غیره از مشتریان گوناگونتامین این محصولات از شبکه عظیم تامینکنندگان خودتمرکز بر شایستگی محوری خود در زمینه اتصال فرآیندها و شرکای واقع در زنجیره ارزشکسب درآمد چندین میلیارد دلاری در سال بدون داشتن یک کارخانه کوچکشرکت ارتباط راه دور هندیاز بزرگترین شرکتهای جهان در این حوزهتمرکز بر مزیتهای محوری خود مانند بازاریابی، فروش و امور مالیواگذاری دیگر بخشهای زنجیره ارزش خود مانند پشتیبانی IT به شرکتهای دیگرامکان ارائه سرویسهای خود با نرخهای بسیار پایینافزایش 280 درصدی سود سالانه شرکت از این طریق
اسلاید 3: هماهنگکننده چیست؟تمرکز بر شایستگیهای محوری خود در زنجیره ارزش و برونسپاری سایر فعالیتهاطراحی......تولیدتوزیع و بازاریابی
اسلاید 4: هماهنگکننده چیست؟
اسلاید 5: تاریخچه هماهنگکنندهآغاز استفاده از این مدل در دهه 1970برونسپاری بخشهایی از زنجیره ارزش به کشورهای با هزینه تولید پایین به علت رشد جهانی شدن و هزینههای آنمنفعت کشورهای آسیایی از این موج نخست برونسپاریاستفاده صنعت پوشاک از این مدل به عنوان یکی از صنایع پیشگام در این زمینهاستفاده در شرکت نایک در دهه 1970
اسلاید 6: هماهنگکننده، کی؟ کجا؟ چگونه؟ ...؟لزوم شناسایی دقیق نقاط قوت کلیدی شرکت و تمرکز بر آنهابرونسپاری سایر فعالیتهای شرکتاهمیت بالاتر این مساله در صورت فعالیت در تعداد بیشتری از گامهای زنجیره ارزشلزوم حفظ محرمانگی این مسالهنیازمند توانایی مدیریت مناسب شرکای متنوع خود
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.