Artificial Intelligence

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هوش مصنوعی”

هوش مصنوعی

اسلاید 1: به نام خداسازنده:ایمان آذین موضوع:هوش مصنوعی Artificial Intelligence

اسلاید 2:  هوش مصنوعی Artificial Intelligence که به طور خلاصه AI خوانده می‌شود، شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که در بر گیرندهٔ تمام فرآیندهایی است که به شبیه‌سازی هوش انسان بر روی کامپیوتر‌ها و یا دستگاه‌هایی که توسط کامپیوتر کنترل می‌شوند می‌پردازند.

اسلاید 3: روندها و اهداف کاربردی در هوش مصنوعیپژوهش‌های هوش مصنوعی از دو روند مجزا -و در برخی جنبه‌ها، متقابل- پیروی می‌کنند. این دو روند عبارتند از روند Symbolic و روند Connectionist .روش سیمبولیک تلاش می‌کند تا صرف‌ نظر از ساختار مغز، فقط هوش و ادراک آن از علائم و نمادها (Symboles) را شبیه‌سازی و تقلید نماید، به همین دلیل این روش را Symbolic می‌نامند. روش کانکشنیست که در مقابل روش سیمبولیک قرار دارد، تلاش می‌کند تا با ایجاد شبکه‌های عصبی مصنوعی، ساختار مغز را شبیه‌سازی نماید و از این روی این روش Connectionist نامیده می‌شود

اسلاید 4: بر اساس دو روند فوق، پژوهشگران هوش مصنوعی در تلاشند تا به سه هدف کلی دست پیدا کنند؛ این سه هدف عبارتند از:Applied AI (هوش‌ مصنوعی کاربردی) Strong AI (هوش مصنوعی تقویت شده)Cognitive Simulation(شبیه‌سازی شناختی).هدف Applied AI تولید سیستم‌های هوشمندی است که ارزش تجاری داشته باشند. هدف Strong AI ساخت دستگاه‌هایی است که قادر به فکر کردن باشند.در Cognitive Simulation، کامپیوترها با هدف بررسی نظریه‌های مطرح شده در مورد نحوهٔ عملکرد مغز انسان، به کار گرفته می‌شوند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید