hack-hacker

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هک و هکر”

هک و هکر

اسلاید 1: هک و هکر

اسلاید 2: مقدمه : اوایل برنامه‌های کوچکی توسط برنامه‌نویسان بنام “Hacks” نوشته می‌شد که شوخی‌های بی‌ضرر، دسترسی‌های بی‌اجازه و برگرفته از احساس “ جلوی من حصار نکش” بود، اما اکنون تبدیل به زیان‌های جدی شده است که به سیستمها وارد می‌شود.

اسلاید 3: بعضی اوقات، هکرها برای سازمان‌ها مفید هستند و به عنوان محافظ عمل می‌کنند. اگر هکرها نمی بودند مطمئنا سیستمهای امنیتی به کاملی سیستمهای امروزی نمی بود. پس هکرها مفیدند. در این میان افرادی هستند که با سوء استفاده از معلومات خود و یا دیگران هدفشان از هک کردن ضربه زدن به اشخاص است یا به دنبال پرکردن جیب خود می باشند.

اسلاید 4: تاریخ ورای قضیه ؛ تاریخچه هک و هکرهاهک احتمالا عمری به اندازه عمر کامپیوتر دارد. MIT اولین گروه از هکرهای کامپیوتری را معرفی کرد. هک بیشتر بعنوان یک هویت مستقل ظهور کرد. معمولا کاربران از ارتباطات خطوط تلفن برای دستیابی به شرکتهای بزرگ دولتی و ارتشی استفاده می‌کردند. و بقیه نیز پشت ترمینالهایی می‌نشستند که مستقیما به سیستمهایی وصل بودند که آنها در حال هک کردنشان بودند. این سیستمها از ماشینهای Main Frame بزرگ و درایوهای نواری تشکیل می‌شدند.

اسلاید 5: هک چیست؟ HACK به زبان ساده و شاید عامیانه ترین تعبیر آن دزدیده شدن کلمه عبور یک سیستم یا account می باشد. به طور کلی نفوذ به هر سیستم امنیتی کامپیوتری را HACK می گویند.

اسلاید 6: HACKER کیست ؟واژه HACKER به شخصی اطلاق می‌شود كه خودش برنامه‌ای را می‌نویسد و از آن برای نفوذ به سیستم استفاده می‌كند كه این كار به تجربه‌ی بالایی در زمینه‌ی برنامه‌نویسی احتیاج دارد. این‌گونه برنامه‌ها به زبان «C» نوشته می‌شوند.

اسلاید 7: طبقه‌بندی هکرها:در طبقه‌بندی هکرها سه گروه وجود دارند:گروه اول : هکرهای مدرسه‌ای قدیمی که به داده‌های فنی مانند کدهای برنامه یا آنالیز سیستمها علاقمند هستند. این گروه علاقمند به درگیرشدن در تحصیلات عالیه مرتبط با علوم کامپیوتر هستند.گروه دوم:گروه دوم هکرهایی هستند که به مجرمان شباهت بیشتری دارند. آنها در فضای وب می‌گردند و برای اثبات خودشان سایتها را هک می‌کنند و مساله‌ساز می‌شوند. بهرحال اخیرا، تعدادشان اضافه شده است و نوجوانان بیشتری به هک مشغول شده‌اند. این مساله بعبارتی حالت تفریح در فضای سایبر را برای آنها دارد. آنها ابزار خود را توسط روشها و هکهایی که از منابع غیرقانونی، مانند وب‌سایتهایی که به هک تخصیص‌یافته، بدست می‌آورند. این افراد برای جامعه امنیتی امروز مساله‌ای جدی محسوب می‌شوند.گروه سوم:گروه سوم مجرمان حرفه‌ای هستند. افراد این گروه اغلب اهداف مالی دارند. آنها مهارت دسترسی به سیستمهای مورد هک و یا افراد با این توانایی را دارند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید