کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد ess

ess

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سیستم‌های پشتیبانی مدیران ارشد (اجرایی) سیستم‌های پشتیبانی مدیران ارشد سیستم‌های اطلاعاتی هستند که نیازهای اطلاعاتی مدیران ارشد اجرایی را تأمین می‌کنند. ویژگی‌ها مهمترین ویژگی این سیستم استفاده آسان از آن می‌باشد، به همین جهت تقریباً همیشه خروجی‌های سیستم به صورت نمودار با تصویر هستند. ویژگی‌های سیستم ESS ۱- نمایش به صورت نمودار و تصویر ۲- رابط جهت استفاده آسان از ESS ۳- ارائه اطلاعات کلی و جامع ۴- در صورت لزوم، جزئیات اطلاعات نیز ارائه می‌شود. ۵- هماهنگی منابع مختلف داده‌ها ویژگی‌های دیگر ESS ۱- ESS ها برای مدیران ارش طراحی می‌شوند و نشان‌دهنده هدف کلی سیستم‌های اطلاعاتی هستند. ۲- استفاده از آن آسان می‌باشد. سیستم حسابداری سیستم‌های حسابداری همیشه نقش مهمی در سازمان‌ها داشته‌اند. البته امروزه اطلاعات حسابداری با کامپیوتر پردازش می‌شوند و سوابق مربوطه روی رسانه‌های مغناطیسی ذخیره می‌شود. دفتر کل- دفتر معین- دفتر روزنامه دفتر کل مبنای سیستم اطلاعاتی است که وظیفه حسابداری قابلیت‌های ESS مسئولیت مدیران ارشد ایجاب می‌کند که این سیستم‌ها از یک سری قابلیت‌های خاص برخوردار باشند که در اینجا به آنها اشاره می‌شود. سیستم حسابهای پرداختی به طور کلی بدهیهایی که بیشتر متداول هستند در بخش حسابهای پرداختنی نگهداری میشوند. این حساب مانند حساب‌های دریافتی می‌باشد با این تفاوت که رابطه بدهکار- بستانکار معکوس می‌باشد. سیستم سفارشات با این برنامه میتوان سفارشات مشتریان را پیگیری نموده و آنرا به گونهای طراحی کرد تا در زمان دریافت سفارشات، موجودی را به طور بهنگام نشان داده، سیستم انبار (موجودی کالا) به لحاظ میزان سرمایه‌گذاری و حساسیت موجودی کالا در مقابل اختلاس و سوءاستفاده و نیز گزارشات نادرست، سیستم کنترل انبار یکی از مهمترین امتیازاتی است سیستم داراییهای ثابت و محاسبه استهلاک معمولاً داراییهای ثابت مهمترین قسمت دارایی را در ترازنامه تشکیل میدهند و استهلاک نیز بخش عمدهای از صورت سود و زیان میباشد سیستم خرید با کمک این سیستم حسابداری، موسسه میتواند سوابق کاملی از خرید تهیه نموده و از کیفیت، صحت و سرعت تحویل اقلام خریداری شده سیستم حقوق و دستمزد: سیستم حقوق و دستمزد شامل محاسبات حقوق، نگهداری سوابق، پرداخت حقوق و تهیه گزارشات مختلف میباشد و میتواند بر حسب نیاز، سوابق کارکنان ساعتی، دستمزدی و قطعه کاری و پرداختهای مربوطه را به طور همزمان پردازش نماید. سیستم اطلاعات منابع انسانی: کارکرد منابع انسانی • وظایف اصلی • استخدام یا جذب منابع انسانی • آموزش • مدیریت داده‌ها • خدمات رفاهی و بازنشستگی سیستم اطلاعات منابع انسانی مکانیزه مدلی برای سیستم HRIS در این سیستم، ورودی‌های ما یک سری سیستم‌های فرعی می‌باشند که کار پردازش و پژوهشی انجام می‌دهند. کلیات سیستم تولید سیستم برنامه‌ریزی تأمین مواد سیستم کنترل کالای در جریان ساخت سیستم امکانات مورد نیاز سیستم کنترل کارگاهی سیستم هزینهیابی استاندارد: هزینه‌یابی سفارشات: مهندسی طراحی (DESIGN ENGINEERING)
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
704 بازدید, 8 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد ess”

پاورپوینت سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد ess

اسلاید 1: سيستم هاي پشتيباني مديران ارشد ess

اسلاید 2: سيستم‌هاي پشتيباني مديران ارشد سيستم‌هاي اطلاعاتي هستند كه نيازهاي اطلاعاتي مديران ارشد اجرايي را تأمين مي‌كنند. اين سيستم‌ها بالاترين سطح را از نظر تركيب داده‌ها دارا مي‌باشد. معمولاً شامل گزارشات به شكل‌هاي استاندارد بوده و داراي نمودار نيز هستند. ESS سيستمي رايانه- محور كه به منظور پاسخگويي به نيازهاي خاص مديران اجرايي طراحي مي‌گردد و به صورت كاربر- آشنا نمودارها، گزارشات و شكل‌هاي مختلف آنان را پشتيباني مي‌نمايد. مقدمه

اسلاید 3: مهمترين ويژگي اين سيستم استفاده آسان از آن مي‌باشد، به همين جهت تقريباً هميشه خروجي‌هاي سيستم به صورت نمودار با تصوير هستند. Ess اطلاعات کلی و جامع ارئه می کند اما درعین حال مدیران هرگاه بخواهند دادهای بیشتری را ببینند باید بتوانند در جریات نیز وارد شوند. این امر هنگامی رخ می دهد که مدیر با موضوعی برخورد کند که مشتاق دریافت اطلاعات بیشتری درباره آن موضوع هستند.ويژگي‌ها

اسلاید 4: ساختار يك ESS كاربري

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید