پرداخت به ازای استفاده
اسلاید 1: پرداخت بهازای استفادههرچقدر استفاده کردید پرداخت کنیدwww.barkatventures.com
اسلاید 2: مطالعه موردیسرویسدهنده خدمات تیلیغات اینترنتیمبدع «پرداخت به ازای کلیک» برای اولین بار در 1998پرداخت مبلغ به ازای دفعاتی که کاربران روی یک تبلیغ خاص کلیک میکنند، به جای پرداخت ثابت برای آنیکی از مدلهای غالب در زمینه تبلیغات آنلاین در حال حاضرکسب 90% درآمد تبلیغاتی گوگل از این طریقهلدینگ بانکی و خدمات مالی آمریکاییارائه بیمه بر اساس رانندگی از سال 2004تعیین حق بیمه بر اساس ریسکهای واقعی بیمهگذارمشخصکردن این ریسکها بر اساس عادات رانندگی شخص یا عوامل ریسک مانند مکان و زمانارسال دادهها از طریق سیستمGPS به بیمهگرشرکت خودروسازی آلمانیآغاز طرح اشتراک خودروی خود به نامCar2Go در 2008اجاره دقیقهای خودروها به مشتریان بر خلاف مدلهای معمول ساعتی یا روزانهعدم نیاز به پرداخت یک مبلغ ثابت سالیانهرضایت مشتریان از انعطافپذیری و توانایی کنترل هزینههارشد سریع شرکت در حال حاضر
اسلاید 3: پرداخت بهازای استفاده چیست؟دریافت وجه به ازای میزان استفاده مشتریان از محصول یا خدمت3h5h2h
اسلاید 4: پرداخت بهازای استفاده چیست؟
اسلاید 5: تاریخچه پرداخت بهازای استفادهدارای سابقه طولانی به عنوان یک مدل تجاریقیمتگذاری اجاره متناسب با مدت زمان استفاده از یک داراییپشتیبانی روشهای الکترونیکی از این الگو در حوزههای دیگرابداع سرویسهای پرداخت به ازای تماشا با اختراع تلویزیون دیجیتال
اسلاید 6: پرداخت بهازای استفاده، کی؟ کجا؟ چگونه؟ ...؟لزوم شناسایی دقیق نقاط قوت کلیدی شرکت و تمرکز بر آنهابرونسپاری سایر فعالیتهای شرکتاهمیت بالاتر این مساله در صورت فعالیت در تعداد بیشتری از گامهای زنجیره ارزشلزوم حفظ محرمانگی این مسالهنیازمند توانایی مدیریت مناسب شرکای متنوع خود
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.