صفحه 1:
Full Brake دو ناحیه‌ی ناپایداری تریم كلايد : ترمز صفر و نيمه ‎=25-32deg, « =12-15deg‏ :ترمز كامل 8-150©0- 0 ,و20-3006- »0

صفحه 2:
اننخاب ز آویه ۸4 0 ‏ات‎ er es E110 Vem ‏شیب کلاید بزرک در‎

صفحه 3:
نتایج شبیه سازي كلايد علت شيب كلايد زياد ‎Es‏ سح ‎PoC‏ ‏شدید 1/2 (نمودار چب)

صفحه 4:
Time in sec s 4 3 3 200 40 60 80 Range m Time in sec

صفحه 5:
States Uodatea

صفحه 6:

صفحه 7:
نتایج شبیه سازي با انحراف 000000 0010000000 aa

صفحه 8:
‎au lio‏ دو کنترلر در حضور كاست م (8 نانیه قبل از فرود) ‎

پرواز گاليد دو ناحيه‌ي ناپايداري تريم گاليد :ترمز صفر و نيمه α =25-32deg, α =12-15deg :ترمز كامل α =20-30deg, α =8-15deg انتخاب زاويه µ زاويه :µ=9degشيب گاليد كمينه در حالت ترمز صفر شيب گاليد بزرگ در حالت ترمز كامل نتايج شبيه سازي گاليد علت شيب گاليد زياد در حالت ترمز كامل(نمودار راست) : افت شديد ( L/Dنمودار چپ) شبيه سازي پرواز گردش (Turn )Flight كنترل در تقرب نهايي ‏كنترل شيب گاليد كنترل عرضي/سمتي: كنترلر تناسبي كنترلر PI نتايج شبيه سازي با انحراف اوليه از هدف با استفاده از كنترلرP با استفاده از كنترلر PI مقايسه دو كنترلر در حضور گاست ديرهنگام ( 8ثانيه قبل از فرود)

51,000 تومان