صفحه 1:
Full Brake
دو ناحیهی ناپایداری تریم كلايد
: ترمز صفر و نيمه =25-32deg, « =12-15deg
:ترمز كامل 8-150©0- 0 ,و20-3006- »0
صفحه 2:
اننخاب ز آویه ۸4
0 ات er es E110 Vem
شیب کلاید بزرک در
صفحه 3:
نتایج شبیه سازي كلايد
علت شيب كلايد زياد Es سح PoC
شدید 1/2 (نمودار چب)
صفحه 4:
Time in sec
s
4
3
3
200 40 60 80
Range m Time in sec
صفحه 5:
States Uodatea
صفحه 6:
صفحه 7:
نتایج شبیه سازي با انحراف
000000 0010000000 aa
صفحه 8:
au lio دو کنترلر در حضور كاست م
(8 نانیه قبل از فرود)
