پکیج شوفاژ دیواری جدید گلدیران
اسلاید 1: محصول جديد گلديرانپكيج شوفاژ ديواري مدلهاي GI-32KPGI-26KP GI-20KP
اسلاید 2: پكيج شوفاژ ديواري چيست؟وسيله اي است گاز سوز براي :1 توليد آب گرم بهداشتي ( حمام، آشپزخانه،... )2 ايجاد گرمايش محيطي ( معمولا از طريق رادياتور )
اسلاید 3: سيستمهاي مختلف پكيجهاي شوفاژ ديواريفن داربدون فندو مبدلهتك مبدلGoldiranنحوه خروج دود نحوه آب گرم بهداشتيخروج دودآب گرم بهداشتي
اسلاید 4: طرز كار تك مبدلپمپشير برقيكازآب سردمشعلجعبه كنترل مبدل اصلي
اسلاید 5: طرز كار دو مبدله مبدل ثانويه شير سه طرفه مبدل اصلي مشعلپمپشير برقيگازآب سردمشعلجعبه كنترل مبدل اصلي
اسلاید 6: مبدل ثانويه شير سه طرفه مبدل اصلي مشعلپمپشير برقيگازآب سردمشعلجعبه كنترل مبدل اصليمنبع انبساطفن مكندهسنسور هواسنسور فشار آبكليد فشار آببرد جرقه زنشيرپركنشير ايمني فشار آبسنسور دماكليد حرارتي(ايمني)سنسور دماسنسور دمافلوسوئيچبرد نمايشگرصفحه فرماندوشاخهاتصال ترموستات اتاقي
اسلاید 7: اتاقك احتراق15 cmكليد حرارتيمبدل اصليمشعلO2O2COCOكلاهك احتراقبدون فن
اسلاید 8: فن دارمشعلمبدلCoCoCoO2 O2 اتاقك بستهاتاقك احتراق6cm10cmكليد فشار هواOKبرد كنترل
اسلاید 9: cocoهوا هواcococococococo4mcococococo
اسلاید 10: coهواهوا
اسلاید 11: COهوا
اسلاید 12: 245.5115.53889
اسلاید 13: مشعلمبدلالكترود حسگر شعلهالكترودهاي جرقه زن
اسلاید 14: مزاياي پكيج شوفاژ ديواري نسبت به موتورخانه هاي سنتي عدم اشغال فضاي مفيد ساختمانحذف تاسيسات گرمايشي اضافي و مسائل مربوطه ( عايقكاري، . . . )آب گرم دائماستقلال هر واحد براي انتخاب زمان مورد نياز و درجه حرارت دلخواهاستقلال هر واحد در هزينه هاي مربوط به خود.كاهش مصرف گاز ( كاهش هزينه )
اسلاید 15: محدوديت هامحدوديت حجم آب خروجي در هر لحظهبرق برود، آب مصرفي سرد ميشود.
اسلاید 16: پكيج شوفاژ ديواري گلديران مدل GI-20KP GI-26KP GI-32KPصفحه فرمان متحركنمايي زيبا
اسلاید 17: دسترسي آسان جهت سرويسطراحي پيشرفته و طبق آخرين استاندارد(CE )
اسلاید 18: مجهز به قطعات شناخته شده و با كيفيت اروپاييپمپ گرانفوس 60-15 با اتووِنتشير برقي845 Sit ايتاليامنبع انبساط ZILMETقطعات الكترونيك IMIT فن مكنده فوق العاده كم صدامبدل ثانويه) (Alfa lavalبا بازده بالا برد كنترل با آي سي آمريكايي
اسلاید 19: نمايشگر بزرگ با مانومتر ديجيتاليحداكثر 3 بار
اسلاید 20: مانومترنمايشگر برنامه هفتگيساعتمقدار دما تنظيم شدهايام هفتهميزان ارتفاع شعلهفصل زمستاناخطار يخ زدگيفصل تابستان فن مكنده، فعال مشعل، فعال در وضعيت گرمايش قفل ايمني در وضعيت آب گرم كاهشافزايشتنظيماتخاموش/ روشنانتخاب برنامههفتگيفصلري ستbar
اسلاید 21:
اسلاید 22: 32kw =27,500 kcal =110,000 Btu 26kw =22,500 kcal =89,000 Btu 20kw =17,000 kcal =68,200 Btu گرمايش تا 240 متر مربع زير بناگرمايش تا 180 متر مربع زير بناگرمايش تا 120 متر مربع زير بنا
اسلاید 23: مزايا نسبت به رقباقدرت بالاصداي بسيار كمدر مجزا براي تعميراتبرنامه ريزي هفتگيسيستم كُدينگ (عيب يابي) اتوماتيكنمايشگر با اعداد بزرگ با مانومتر ديجيتال2 سال گارانتي واقعي از زمان نصب، 15 سال خدمات پس از فروشخدمات گسترده و كارآمد (شركت سبحان تهويه)
اسلاید 24: خدمات مشتريان پكيج شوفاژ ديواري خدمات قبل از فروش ارائه اطلاعات فني- كارشناسيخدمات هنگام نصببررسي محل و امكانات نصب، نصبخدمات پس از فروشتعميرات(تلفني- حضوري) ، سرويسهاي دوره اي
اسلاید 25: اصول خدمات مشتريان 1 حُسن شهرتدارا بودن خصايص يك انسان متعادل و خوش اخلاق. 2 تخصصشناخت كامل و كافي از محصول، آشنايي با كليه مشكلات احتمالي و نحوه رفع آنها3 تعهد به شركترعايت اصول تعريف شده شركت در جهت حفظ منافع مالي و معنوي سازمان4 تعهد به مشتري انجام بهترين كار، در بهترين زمان و به بهترين هزينه5 جستجوگر همواره آماده آموزش دادن و ديدن باشد. همواره آماده انتقاد كردن و شنيدن باشد.
اسلاید 26: فروع خدمات مشتريان1آراستگيلباس مرتب، ظاهري مرتب و تميز2وقت شناسيسر وقت قرار گذاشته شده حاضر شويد. اگر به هر دليلي اين موضوع امكان ندارد، حتما تاخير خود را به اطلاع مشتري برسانيد 3خلاصه گوييوارد بحثهاي بيمورد ( سياسي، اقتصادي، ...) نگرديد. براي موضوعات غير مرتبط با كار خود، حداقل توضيح لازم را ارائه كنيد. هرگز از محصولات رقبا بدگويي نكنيد .4دقت و تمركزبجز منطقه محل نصب/تعمير، به نقطه ديگري توجه نكنيد. از اظهار نظر و سوال در مورد ديگر وسائل موجود، حتي الامكان خودداري كنيد.5عدم دخالتبجز دستگاه مورد نصب/تعمير و متعلقات آن، به چيز ديگري دست نزنيد. در صورت نياز به جابجايي چيزي از وسائل اطراف شما، از مشتري درخواست كنيد اين كار را برايتان انجام دهد و در صورت درخواست ايشان، اقدام به كمك كنيد.
اسلاید 27: 6 آماده بودن شرايط نصب/تعميردر صورت آماده نبودن محل نصب، از مشتري بخواهيد مشكل مورد نظر را رفع كند. درصورت درخواست از شما براي اصلاح، مسئوليت هرگونه خرابي ناشي از اصلاح را از خود سلب كنيد. در صورت هزينه بر بودن اصلاح، مقدار آن را قبل از شروع به اطلاع مشتري برسانيد و پس از تاييد اقدام نماييد.7 هماهنگي و احتراماز مشتري بعنوان وردست استفاده نكنيد. در صورت نياز به كار در ارتفاع، قبل از استفاده از چهارپايه يا صندلي موجود، از مشتري اجازه گرفته شود.8 تميزكاريپس از اتمام كار، با حداقل سر و صداي ممكن، درصورت بروز كثيفي ناشي از نصب/تعمير، نسبت به تميز كردن محل، اقدامات لازم را انجام دهيد، مگر اينكه خود مشتري شمارا ازاين كار معاف نمايد.9 آموزش مناسبآموزش دستگاه را بطور كامل و با حوصله، به واجد شرايط ترين عضو محل ارائه نماييد. در صورت نياز مشتري، بعضي نكات آموزشي براي ايشان يادداشت گردد. در انتها، مطالعه دفترچه راهنما را متذكر شويد. 10 بازرسي نهايي در پايان، پس از ارائه برگ گارانتي و دريافت امضاء رضايتنامه از مشتري و قبل از خروج، از كليه كارها بازرسي نهايي بعمل آورده و به مشتري هشدارهاي ايمني لازم داده شود.
اسلاید 28: GI-32KPشوفاژ ديواري گلديران
اسلاید 29:
اسلاید 30:
اسلاید 31:
اسلاید 32: نصب شوفاژ در واحدهاي دوبلكس
اسلاید 33:
اسلاید 34: يادآوري مهم حتما از رادياتورهاي مناسب و با كيفيت استفاده گردد. طبق استاندارد، براي هر متر مربع زيربنا بايد يك پره رادياتور در نظر گرفته شود.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.