pooste_tokhme_morgh_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پوست تخم مرغ”

پوست تخم مرغ

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: پوست تخم مرغ!«خاکروبه های شفابخش»

اسلاید 3: ویژگی های پودر پوست تخم مرغ:1- درصد جذب کلسیم این ترکیب، بسیار زیاد است.2- سرعت و قدرت اثر این دارو در ترمیم بافت های هدف(استخوان ها، عضلات، دندان ها، ناخن ها، رباط ها، غضروف ها، مو و ...) بسیار بالاست.3- عوارض مصرف این دارو بسیار کم است. برخی عوارض خفیف گوارشی(درد معده یا گاهی دل پیچه) در کمتر از نیم درصد مصرف کنندگان مشاهده می شود. این دارو در مبتلایان به سنگ های کلیوی هم قابل تجویز است اگرچه بهتر است احتیاط شود.

اسلاید 4: گروه های هدف مصرف پوست تخم مرغ:تمام بانوانی که قصد بارداری دارند و تمام بانوان باردار و شیرده: این دارو علاوه بر تاثیر مثبت در رشد جنین و سپس نوزاد، کیفیت و کمیت شیر مادر را زیاد می کند و از عوارض این دوران- مثل ریزش مو یا مشکلات استخوانی- پیشگیری می کند.تمام بانوان یائسه.

اسلاید 5: افراد دچار کمبود کلسیم یا کمبود ویتامین دی.کودکانِ در سنین رشد.بیماران دچار مشکلات اسکلتی- عضلانی: پوکی استخوان؛ نرمی استخوان؛ انواع مشکلات دیسک، دردهای کمری و گردنی و سایر دردهای استخوانی، دردهای سیاتیکی، انواع آرتروزها و ....بیماران دچار ریزش مو

اسلاید 6: بیمارانی که از ضعف، شکنندگی یا کمبود رشد مو شکایت دارند.بیمارانی که از رشد کم ناخن ها یا شکنندگی آنها شکایت دارند.کسانی که از شکنندگی دندان ها شاکی هستند.افراد دچار خستگی و ضعف عضلانی یا گرفتگی های مکرر عضلات.

اسلاید 7: افرادی که در معرض کمبود کلسیم یا پوکی استخوان هستند: مثل مصرف کنندگان مزمن داروهای کورتونی.کسانی که دوران بهبودی ناشی از شکستن استخوان ها را می گذرانند.ورزشکاران حرفه ای.افراد سالم:با توجه به کمبود کلسیم در رژیم غذایی ما ایرانیان! افراد سالم هم سالی یکی دو بار و هر بار دو سه هفته به مصرف این مکمل اقدام کنند.

اسلاید 8: روش های آماده سازی و مصرف:1- مرحله آماده سازی پودر پوست تخم مرغ:پوست تخم مرغ ها را خوب بشویید، خشک و آسیاب کنید. 2- میزان مصرف:بزرگسالان: بین نصف تا یک قاشق چایخوری پودر پوست تخم مرغ در روز؛ بسته به نوع بیماری، وزن، نیاز فیزیولوژیک و ....کودکان: به نسبت سن و وزن، از میزان فوق کاسته می شود.

اسلاید 9: 3- روش های مصرف:ریختن پودر پوست تخم مرغ در نمکدان، و پاشیدن آن به روی غذا،به صورت روزانه،مخلوط کردن پودر پوست تخم مرغ را با آب، آب میوه، شیر، ماست و ...مخلوط کردن پودر پوست تخم مرغ را با مقداری عسل، مصرف روزانه دو تا سه قاشق چایخوری تا مرباخوریقرار دادن معجون فوق در یخچال، ساختن قرص هایی به اندازه یک نخود فرنگی، و مصرف روزی سه تا شش قرص.پودر پوست تخم مرغ را را در کپسول بریزید و روزی دو تا سه کپسول(500 برای بزرگسالان، 250 برای اطفال) میل کنید.

اسلاید 10: 4- شربت کلسیم:این روش برای مصارف طولانی و نیز برای اطفال مناسب تر است:یک قاشق چایخوری پودر پوست تخم مرغ را به مدت 6-5 ساعت در یک استکان آب لیموترش بخیسانید و بعد، صاف و مصرف کنید. طولانی تر شدن این زمان، غلظت محلول شما را بالاتر خواهد برد.این شربت را به هرشکل که می خواهید مصرف کنید. مثلا روزی دو سه قاشق چایخوری از آن بخورید یا در سالاد یا غذاها از آن استفاده کنید.هرقدر، آب لیموترش، تازه تر باشد، محلول، باکیفیت تر خواهد بود.

اسلاید 11: یک پیشنهاد طلایی!!پودر پوست تخم مرغ، 4 قسمت؛ پودر سنجد، 2 قسمت و پودر جوانه گندم، یک قسمت.این داروها را با هم مخلوط کنید. نتیجه یک مکمل عالی است که:علاوه بر قدرت بیشتر در رفع کمبود کلسیم، بر انواع ضعف ها و کم خونی ها غلبه خواهد کرد.سیستم ایمنی را بسیار تقویت می کند؛ به ویژه در کودکانی که دچار سرماخوردگی مکرّر هستند.طعم و بوی بهتری نسبت به پودر پوست تخم مرغ دارد.تحمل گوارشی آن بهتر است. احتمال اثرات منفی آن روی کلیه کمتر است.

اسلاید 12: یک تجربه از دکتر علیان نژادی:در اوایل دوران مطب داری، برای اطمینان خودم، یک کیلو پوست تخم مرغ را در 20 کیلو آبلیمو خواباندم. بعد از 24 ساعت آن را صاف کرده مقداری از آن را به یک آزمایشگاه تشخیص طبّی دادم تا سطح کلسیم آن اندازه گیری شود. فکر می کنید نتیجه چه بود؟ به گفته آزمایشگاه، سطح کلسیم این محلول به قدری بالا بود که امکان ارزیابی آن با دستگاه های معمول آزمایشگاهی وجود نداشت و تنها بعد از 10 بار رقیق کردن، قادر به اندازه گیری سطح کلسیم آن شده بودند!Shiateb.com

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید