پزشکی و سلامت بیماری‌ها

پیاز درمانی (۲)

piaz_darmani_2_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیاز درمانی (۲)”

پیاز درمانی (۲)

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: پیاز درمانی (2)راهی برای درمان مشکلات زنانه

اسلاید 3: نکاتی که برای اجرای نسخه پیازدرمانی باید بدانید:1- پیاز سرخ یا سفید برای این درمان مناسب نیست و باید از پیاز زرد استفاده کنید.2- جوشانده ها را حتماً باید به صورت تازه تهیه کرده و ولرم بنوشید.در غیر اینصورت بهتر است در اولين فرصت ممكن وعده عقب افتاده را تهيه و ميل كنید اگرچه از اثرات درماني اين روش كاسته خواهد شد.

اسلاید 4: 3- خونریزی و ترشحات تیره رنگ غیر معمول یا افزایش ترشحات سفید و زرد واژینال در طول درمان، نوعی تخلیه رحم از عوامل عفونی و غیره است.

اسلاید 5: 4- به غیر از بانوان باردار (به دلیل خطر سقط جنین) و بانوانی که به علّت مشکلات معدی قادر به استفاده از این ترکیب نیستند، این روش تقریبا هیچ منعی برای سایر بانوان ندارد.5- این روش درمان، محدودیت سنی ندارد.

اسلاید 6: 6- در صورت امکان از آب چشمه و یا چاه استفاده کنید.در غیر اینصورت آب لوله کشی را چند ساعت در ظرفی روباز نگهداری کنید تا کلر آن خارج شود.7- استفاده منقطع از این نسخه، فایده چندانی ندارد.اگر انجام اين روش، يكي دو روز دچار وقفه شد مي توانيد درمان را ادامه دهيد ولي در صورت وقفه طولاني تر بهتر است درمان را از نو شروع كنيد.

اسلاید 7: 8- در صورت داشتن مشکل معدی، می توانید استفاده از محلول را به دو سه ساعت بعد از غذا موکول کنید.9- در طول درمان از یبوست اجتناب کنید.10- توصيه مي شود در طول درمان، استفاده از داروهاي شيميايي(به ويژه انواع داروهاي هورموني و تحريك كننده تخمك گذاري) را كنار بگذاريد. با این حال، انجام این روش، همزمان با مصرف داروهای شیمیایی یا درمان های دیگر طبّ سنّتی مانعی ندارد.

اسلاید 8: 11- اختلالاتی در نظم قاعدگی یا میزان خونریزی، گرگرفتگی، دردهای مبهم و پراکنده در رحم، تخمدانها و زیرشکم و ... در طول پیازدرمانی می تواند طبیعی باشد. اگر در حین درمان دچار خونریزی شدید شدید؛ آن را درمان کنید و از عادت بعدی درمان را از سر بگیرید. اگر باز هم این اتفاق تکرار شد، بهتر است درمان را ادامه ندهید.

اسلاید 9: قطع خونریزی شدید:- عدس خام را آسیاب کرده بدون روغن تفت داده روزی سه قاشق مربّاخوری تا غذاخوری و تا قطع خونریزی میل کنید.پوست انار خشک شده؛ مازو، بلوط، گلنارفارسی، گل شقایق، ریشه انجبار، خون سیاوشان و ... هم می توانند به همین شیوه مورد استفاده قرار گیرند.- روزی یکی دو بار و هر بار یک قاشق غذاخوری بارهنگ را با یک لیوان عرق مورد یا خارشتر یا کلپوره، ده دقیقه روی شعله کم جوشانده بدون صاف کردن میل کنید.- تره خام را آب گیری کرده روزی سه تا نصف استکان میل کنید.تذکّر: در ایام خونریزی شدید، از کار سنگین و مصرف غذاهای تند و تیز پرهیز کنید.

اسلاید 10: 12- این دستور برای بانوانی که مشکل «آندومتریوز» دارند قابل اجراست، هرچند ممکن است باعث تشدید خونریزی عادت ماهیانه شود. اظهارنظر در مورد اثربخشی نهایی آن بر این بیماران، سخت است. 13- بیمارانی که پرولاکتین بالا دارند هم می توانند این درمان را امتحان کنند. البته این بیماران از مصرف داروهای خنک و قابض سود بیشتری می برند. Shiateb.com منبع:

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید