Plc2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این یک پاورپوینت کامل در مورد پی ال سی PLC می باشد نحوه عملکرد و کار ان مزایا و معایب و مدار های پی ال سی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1460 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پی ال سی PLC”

پی ال سی PLC

اسلاید 1: استاد مبوطه / جناب اقای فرخزاد رستمی اراعه دهنده / علی شاپوری

اسلاید 2: چیست؟ PLC کنترل کننده ای از خانواده ی کامپیوتر است که قابل برنامه ریزی میباشد . بیشتر کاربررد صنعتی دارد و بر اساس برنامه ای که در حافظه آن موجود است خروجی های لازم را از روی ورودی ها نتیجه میگیرد و به ماشین میفرستد .

اسلاید 3: انواع پی ال سی های زیمینس S5از پی ال سی های قدیمی هستند و در حال حاظر تولد نمی شوند واین مدل پی ال سی در مدل های کام پکت و ماژولار عرضه میشود نرم افزار برنامه نویسی هم می باشدS7خانواده جدید پی ال سی زیمنس هستند که در انواع های مختلفی عرضه میگردنند عبارت است از S7200-s7300-s7400-s71200 میباشد s71500که اخرین ان ها

اسلاید 4: قسمت های مختلف plc 1-مدول های ورودی 2-مدول های خروجی 3-cpu نحوه ی عملکرد plc مدول های ورودی سیگنال های متنوع دیجیتال یا آنالوگ هستند که برای پردازش cup رفته و cup که از قبل برنامه ریزی شده دستورهای کنترلی را اجرا میکند و خروجی لازم را به ماشین میفرستد.

اسلاید 5: انواع سیستم های عددی مورد نیاز استفاده در پی ال سی دسیمال – باینری – باینری – بی سی دی – هگزا دسیمال از پی ال سی های به جای چه مدار هایی استفاده میشود : به جای مدارهایی که بر اساس رله ها طراحی و سپس سیم بندی میشدند.

اسلاید 6: دلایل استفاده از پی ال سی به جای مدار های رله ای : 1- در سیستم های رله ای کوچکترین تغییر در سیستم کنترل باعث میشود که سخت افزار و سیم کشی تغییر کامل داشته باشد که زمان زیاد و هزینه زیادی را در بر داشت. 2- عیب یابی مدارهای رله ای چندان ساده نیست. 3- پی ال سی قابل برنامه ریزی است ولی مدار رله ای این قابلیت را ندارد 4- کوچکتر شدن ابعاد سیستم کنترل. 5- خرابی کمتر. 6- کارایی انجام دستورهای بیشتر.

اسلاید 7: اصول کارکرد و قسمت های مختلف یک  پی ال سی ها ورودی ها را دریافت کرده و پس از خواندن برنامه نوشته در داخل آن،به خروجی ها فرمان لازم را می دهد.در حالت کلی پی ال سی از سه قسمت اصلی زیر تشکیل شده است.بخش ورودیCPUبخش خروجیدر شکل زیر عملکرد هر بخش بیان شده است

اسلاید 8: سی پی یو سی پی یو در حقیقت قلب پی ال سی است که تمام محاسبات و عملیات منطقی متناسب با برنامه موجود در حافظه آن صورت میگیردوظیفه سی پی یو دریافت اطلاعات از ورودی ، پردازش اطلاعات طبق برنامه و صدور فرمان به خروجی ها دارای پالس ساعت با فرکانس (1 تا 8 هرتز).ساختار داخلی سی پی یو 1- واحد محاسبه و منطق 2- واحد کنترل 3- حافظه 4- تایمر 5- کانتر 6- آکومولاتور

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید