سایر ورزشی

چاکرا در یوگا

yoga8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
اگر به دنبال یک پاورپوینت کامل در خصوص چاکرا های بدن انسان و حرکات مناسب در یوگا برای این چاکراها هستید، این پاورپوینت مناسب شماست. در این فایل علاوه بر اینکه چاکرا به طور کلی توضیح داده شده است، جایگاه هر چاکرا در بدن و نقش آن گفته شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
462 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چاکرا در یوگا”

چاکرا در یوگا

اسلاید 1: به نام خالق آرامش

اسلاید 2: چاکرا در یوگافائزه فروزندهاستاد شوریده

اسلاید 3: چاکرا چیست؟ چاکرا یا همان هفت‌چاکرا به زبان سانسکریت به معنای چرخ است و شامل مراکز هفت‌گانه‌ی انرژی می‌شود که در ستون فقرات و کالبد انسان قرار دارند و به طور کلی رابط بین روح و جسم انسان هستند. *نادی ها کانال یا راه های عبور انرژی هستند. آن‌ها پرانا یا نیروی حیاتی را در سرتاسر بدن عبور می‌دهند. در کالبد انسان در حدود 72 هزار *نادی وجود دارد که چاکرا‌ها بر روی نادی‌های اصلی قرار داشته و در ستون فقرات امتداد دارند.

اسلاید 4: چاکراهای اصلی، اعضای حیاتی کالبد فیزیکی را کنترل می‌کنند و به آنها انرژی می‌بخشند. چاکرا‌های اصلی همچون نیروگاه‌هایی هستند که در صورتی که درست کار نکنند، باعث تضعیف و بیمار شدن اعضای حیاتی می‌شوند، چراکه به منظور درست کار کردن انرژی حیاتی کافی را ندارند.بدن ما انسان‌ ها شامل انرژی‌های مثبت و منفی است. به طور معمول سمت راست بدن حاوی انرژی مثبت و سمت چپ بدن حاوی انرژی منفی می‌باشد. این انرژی‌ها بر مسیر چرخش چاکراها نیز تاثیر گذار هستند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید