کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

karafarini_dar_kasbokare_interneti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی”

کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

اسلاید 1: 1Electronic Businessکار آفرینی در کسب و کار اینترنتیارائه دهندگان: هوریه صرافانومیترا قاضی زاده زیر نظر : مهندس محمد رضا بلوچستانی

اسلاید 2: 2Electronic Businessمفاهیم اولیه کسب و کار

اسلاید 3: 3Electronic Businessکسب وکار چیست؟به مجموعه فعالیتهایی گفته می شود که برای ارائه محصولات یا خدمات با رویکردی مالی,تجاری وصنعتی انجام می پذیرد.انواع کسب وکار:کسب وکارهای بزرگ(Business)کسب وکارهای کوچک ومتوسط (Small and Medium.B )کسب وکار اینترنتی یا مجازی:(Virtual )E-Businessتولید بدون کار خانه

اسلاید 4: 4Electronic Businessکسب و کار خانگی (Home Business )کسب وکار روستائی(Rural Business)کسب وکار خانوادگی (Family Business)اهمیت کسب وکار:کسب وکار قالب اصلی تو سعه است.تعداد کسب و کارهای مختلف در هر جامعه علاوه بر سود مادی وغیر مادی موجب می شود تا جامعه از لحاظ رفاه واشتغال نیز به تعادل نزدیک شود.

اسلاید 5: 5Electronic Businessحمایت بازاریحمایت تامینیحمایت اجتماعیحمایت امنیتیحمایت سیاسیحمایت دولت از کارآفرینان:حمایت مالیحمایت فنی و فناوری حمایتهای قانونی حمایت حقوقی

اسلاید 6: 6Electronic Businessبنگاه کسب وکاردانشگاهمدرسهخانوادهفردحامیان کارآفرینیدولتمجلسرییسجمهورکارآفرینمدل جامع توسعه کارآفرینی

اسلاید 7: 7Electronic Businessاصول چهار گانه کسب وکار:دانستن نام محصولنام شرکتنام بنیانگذاردانستن مهارتهای لازم کسب وکار با چه مواردی مغایرت دارد؟دلالی-آقا زاده بودن- راحت طلبی- سرمایه داری و ثروتهای باد آورده

اسلاید 8: 8Electronic Businessپنج مهارت کسب وکار آینده ساز:مهارتهای مدیریتی(ارتباطات,تصمیم گیری,کارگروهی و سرپرستی)دانستن زبان خارجی به خصوص زبان انگلیسیمهارتهای مالی واقتصادی(هزینه وسود,نگاه اقتصادی و آشنایی با اصول حساب داری)مهارتهای بازاریابی(خرید,فروش,مفاهیم بازار و بازاریابی)مهارت استفاده از فناوری اطلاعات(آشنایی با رایانه,توانایی کار و جست وجو در اینترنت)

اسلاید 9: 9Electronic Business مدل تلسکوپی توسعه مهارتهای کارآفرینیدانشتخصصعملتجربهمهارتهایکسب وکارمدیریتمالیزبانبازاریابیITمهارتهایکارآفرینینوآوریرشدخلاقیت

اسلاید 10: 10Electronic Businessمدل حلقه های ارتباط کسب وکار ,کارآفرینی ,جامعه اطلاعاتی و اقتصاد جهانی

اسلاید 11: 11Electronic Businessپاره ای از کاربردهای معمول اینترنتدریافت و ارسال ایمیلجست وجوی مقالات و مطالب علمی و تخصصیآگاهی از جدید ترین اخبارتفریح و سرگرمیافزایش معلومات عمومی در زمینه های مختلفگفت گوی اینترنتی و تشکیل اجتماعات آنلاین

اسلاید 12: 12Electronic Businessکسب وکار اینترنتی چیست؟به کسب وکاری گفته می شود که به صورت الکترونیکی و از طریق شبکه اینترنت انجام می پذیرد.انواع کسب وکارهای اینترنتی:ایجاد اجتماعات آنلاینخرید,فروش و حراج کالاهای مختلفتبلیغات اینترنتیارائه خدمات تخصصی به دیگرانایجاد امپراطوری اطلاعات,اخباروآموزش

اسلاید 13: 13Electronic Businessتهیه و ارائه نرم افزارهای مختلفچند رسانه ای یا مالتی مدیا (Multimedia)پیوستن به شبکه های واسطه گری(Dealer Network)خدمات مر بوط به ایمیلسرمایه گذاری مشترکمزایای انتخاب کسب وکار اینترنتی:راه اندازی سادهسرمایه گذاری مالی اندکظرفیت رشد زیاد

اسلاید 14: 14Electronic Businessساعات کاری انعطاف پذیررقابت با بزرگانارتباط ساده با مشتریقابلیت مکانیزه کردن کارها موانع کسب وکارهای اینترنتی:نبود زیر ساختهای مخابراتی مناسبمشکلات سیستم بانکی در ارائه خدمات الکترونیکیفراگیر نشدن فرهنگ خرید و فروش در اینترنت

اسلاید 15: 15Electronic Businessعوامل اساسی موفقیت در کسب وکار های اینترنتی:انتخاب کسب وکار مورد علاقهآگاهی,دانش ومهارت لازمتلاش و پشتکاردلایل شکست کسب وکارهای اینترنتی:شتاب زدگینداشتن مهارت کافی

اسلاید 16: 16Electronic Businessرائو(کارشناس کسب وکار اینترنتی):کسی که انرژی و استعداد دارد شاه است,کسی که فقط انرژی دارد شاهزاده استو کسی که فقط استعداد دارد,گدا است.

اسلاید 17: 17Electronic Businessمسیر حرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی:شناسایی فرصتها و انتخاب بازار هدفانتخاب محصول/خدمات مورد علاقهانتخاب نام دامین و هاستینگ مناسبطراحی یک سایت کسب وکارایجاد یک موقعیت بی همتا در اینترنتارائه محصولات رایگان و کتابهای الکترونیکیبازاریابی با استفاده از ایمیلارتقا در موتورهای جستجو

اسلاید 18: 18Electronic Businessتبلیغات اینترنتیارتباط مناسب با مشتریانطرح توجیهی کسب وکار اینترنتینقشه یا طرحی است که قبل از شروع کسب وکار اینترنتی بایستی وجود داشته باشد و شامل تجزیه و تحلیلهای اولیه در مورد موضوعات مختلف مرتبط با کسب وکار از ابتدا تا انتها می باشد.

اسلاید 19: 19Electronic Businessمراحل طرح توجیهی:آنالیز فرصتایجاد وب سایتبرنامه های بازاریابی الکترونیکیاجراتوسعه/تجارت الکترونیکی

اسلاید 20: 20Electronic Businessمعرفی کسب وکارهای پرسود

اسلاید 21: 21Electronic Businessاسامی تعدادی از سایتهای ایرانی و خارجی که در زمینه های کسب وکار فعالیت می کنند:فروش کتاب www. Iranbin.comwww.amazon.comگزارشها ومقالاتwww.Karafariny.comwww.articlecity.com3-برگزاری دوره های آموزشیwww.ostadonline.comwww.worldwidelearn.com4-آگهی های تبلیغاتیwww.istgah.comwww.valueclick.com

اسلاید 22: 22Electronic Businessورزشسخت افزارفروش لوازم آرایشی وبهداشتیتناسب انداماخبارگردشگری ومسافرتفروشCDساخت VCDهای آموزشیمحصولات اطلاعاتی

اسلاید 23: 23Electronic Businessگل فروشی آنلاینفروش لوازم خانگیفروش لوازم آشپز خانهصنایع دستیحراج اینترنتیپوشاکفروش اسباب بازی و محصولات تزئینیهدیه

اسلاید 24: 24Electronic Businessشناسایی فرصت ها و موقعیت ها

اسلاید 25: 25Electronic Businessشناسایی فرصتها وموقعیتهاشروع کسب وکار اینترنتی:انتخاب بازار مناسبشناسایی محصولات مورد نیاز مردمارائه محصول مورد تقاضا

اسلاید 26: 26Electronic Businessفرصتهای کسب موفقیت:درآمد: مردم می خواهند از طریق اینترنت کسب درامد داشته باشند.پس انداز: مردم می خواهند از طریق اینترنت پس انداز کنند.زمانزیباییآموزشطول عمرراحتی

اسلاید 27: 27Electronic Businessفرصتهای کسب موفقیت:دوست داشتنمعروف بودنخوش بودنخلاقیتپیشتازیقدرتتمایلات

اسلاید 28: 28Electronic Businessانتخاب و توسعه یک محصول

اسلاید 29: 29Electronic Businessدومین مسیر حرکت: توسعه یک محصول یا خدمت خاص جهت بازار انتخاب شدهانتخاب یک محصول برای بازار آنلاین چهار حالت دارد:خودتان تولید کننده یک محصول انحصاری هستید.شما امتیاز فروش یک محصول خاص را دارید.در برنامه های فروش مشترک (Affiliate Programs)خدمات خاصی را از طریق اینترنت ارائه می دهید.

اسلاید 30: 30Electronic Businessخصوصیات محصولات انتخاب شده:کیفیترقابتمعرفی وارتقای سادهکم هزینه و پر سودموجودی دائمیمزیتاستفاده راحتبی خطر و قانونیحمل ونقلانبار و نگهداری

اسلاید 31: 31Electronic Businessانتخاب قلمرو و میزبان مناسب

اسلاید 32: 32Electronic Businessمرحله بعدی: ثبت یک نام دامین(Domain Name) مناسب انتخاب یک میزبان مناسب(Host) :به فضایی از دیسک یک رایانهServer گفته می شود که فایلهای سایت شما بر روی آن قرار دارد.نکات مهم در انتخاب یک نام دامین مناسب ویک هاستینگ خوب:اهمیت نام دامینقابلیت به خاطر سپاریدامین رایگان کوتاه و ساده

اسلاید 33: 33Electronic Businessنام شرکتاستفاده از کلمات و حروف شاخصحروف اختصاریاستفاده از نام های تجاری در دامیندات کام :ترجیحا از پسوند .com برای دامین سایت تجاری خود استفاده کنید.ثبت سایر پسوند هاثبت دامین با غلط املاییخط فاصله در نام دامینشناخت مشتریان

اسلاید 34: 34Electronic Businessاطلاعاتی که باید بدانید:سیستم عامل هاست چیست؟سابفه شرکت در این کار چقدر است؟پشتیبانیFTP چیست؟وضعیت هاست از لحاظ امنیتی چگونه است؟فضای مورد نیا زبرای هاستپهنای باندتعداد و حجم ایمیل هاپشتیبانی ازCGIپشتیبانی فنیگزارش های آماری

اسلاید 35: 35Electronic Businessطراحی یک سایت مناسب کسب وکار

اسلاید 36: 36Electronic Businessقدم بعدی: طراحی و راه اندازی یک سایت اینترنتی مناسب جهت کسب وکارنکات مهم در طراحی سایت :ساخت یا طراحیقانون رنگهازمان بار گذاری(Loading Time): توصیه می شود همواره حجم فایل هر صفحه را حد اکثر بین 40 تا 60 کیلوبایت در نظر بگیرید.اجرا در همه مرورگرهاحرکت آسان

اسلاید 37: 37Electronic Businessچیدمان حرفه ایفرمت یکسانسروصدا به راه نیندازیدچراغ های چشمک زن نباشیدنکات مهم در ساخت صفحه اصلی سایت:عنوان وادار کننده و منفعت گرا به همراه زیر عنوان مناسبقرار دادن توصیف مناسب برای سایت در صفحه اولتبدیل لینکها به سر فصلهاوجود ایمیل بازدید کننده در صفحه اول

اسلاید 38: 38Electronic Businessفقط اطلاعاتطول خطوط: طول بهینه برای یک خط 12تا 16کلمه یا 60 الی 70 حرف می باشد.صفحه نبرد : استفاده از تاکیدفرمتهای گرافیکی مناسبرازهای صفحات سفارش :تصویر کالا را به صورت واضح در صفحه سفارش قرار دهید.مزایای کالا را در صفحه سفارش لیست کنید.پاداش ها یا کالاهای رایگانی را که می خواهید به او بدهید ,ذکر کنید.

اسلاید 39: 39Electronic Businessهر تخفیف یا جایزه ای که برای او در نظر گرفته اید نمایش دهید.در صفحه سفارش هیچ لینکی را به خارج از سایت خود قرار ندهید.چند کالای وابسته را که فکر می کنید ممکن است برای وی جذاب باشد,نمایش دهید.اندازه فونتنوع فونت مناسبکاربرد رنگها:رنگ قرمز:گرما , عشق,خطررنگ نارنجی:خوشی,هزینه کم

اسلاید 40: 40Electronic Businessرنگ زرد: راحتی ,ترسرنگ آبی: دوام ,مجلل,سرمایه و ....محل لینکهامنو های مزاحمبخش های اساسی یک سایت کسب وکار:صفحه اصلیمحصولات/خدماتاطلاعات تماسقیمت هاگواهینامه ها,تاییدیه هاو تصاویر” قبل از-بعد از”

اسلاید 41: 41Electronic Businessپرسشهای متداولفرم جوابگوییخبر نامه انلاینمنابع یا مقالاتدرباره ماصفحه اطلاعات گارانتیممیزی و نظرات بازدیدکنندگانتقویم رویدادها جست وجوفروشگاه آنلاین کل هفته و 24 ساعته

اسلاید 42: 42Electronic Businessقوانین باز گرداندن کالاو پس دادن آنسیاستهای شخصی و حریم خصوصی افرادنقشه سایتاطلاعات کپی رایتصفحه لینکاطلاعات رسانه ای:مقالات,تصاویر و ...اخبار سایت وتازه ها

اسلاید 43: 43Electronic Businessتغییر ظاهر سایتبهینه سازی صفحاتاستفاده از Frameشمارنده های گرافیکیتصویر پشت زمینهخداحافظیفضای سفیدلینک های آبی رنگرنگهای تیرهاستفاده از جاواسازگاری با مانیتور

اسلاید 44: 44Electronic Businessسایت زیبا یا تجاریخصیصه altحروف مایلسادگی حرفه ایاستفاده ازCSSعدم استفاده از بفرمایید توعدم استفاده از در دست طراحیلوگوی سایتجای لینک به اطلاعات مهمزیر خطنوع فایل

اسلاید 45: 45Electronic Businessیک نکته: به جای این که کل صفحه را در یک Table بزرگ سرتاسری قرار دهید,بخش های هر صفحه از سایت خود را در جدول های جداگانه بگذارید.صفحه جدیدفاصله بین تصاویرشرح لینکمتون متحرکیک شرط استفاده از فلش در صفحه اصلیبار گذاری مجدد

اسلاید 46: 46Electronic Businessایجاد یک موقعیت فروش بی همتا

اسلاید 47: 47Electronic Businessنکات عمده جهت کسب, یک موقعیت منحصر به فرد:ترکیب کالاها و خدماتبخش ویژه اعضاافزودن خدمات جدیدمحتوای مناسب,رمز موفقیتیک شخص باشیدسایت های موفقمباحثه و مجادلهامکان نقد سایت

اسلاید 48: 48Electronic Businessجمله بندی حرفه ایفقط یک وب سایت نباشیدبررسی صحت لینکیک تجربه خوببخش دانلود نرم افزارخدمات آنلاینمشاوره رایگانمعاملات پایاپایلینک های مفید

اسلاید 49: 49Electronic Businessدر آمد های چند گانهمصاحبه با افراد مرتبطاستفاده از نقاط ضعف رقباموضوعات مختلفهمه چیز برای مشتریمنبع اطلاعات باشیدکالاهای واقعا رایگان بر انگیختن احساساتحرفه ای دیده شویددستور العمل سفارش دهی واضح

اسلاید 50: 50Electronic Businessداشتن وب دایرکتوریخرید در اولین بازدیدمقالات انحصاریفایل های ویروسیخدمات تخصصی ترسایت های فرعیشگردی مناسبمطالب اصلطرح مسابقه

اسلاید 51: 51Electronic Businessبازدید کننده را در سایت نگه داریدسایتهای غیر مر تبط با موضوع اصلیهدف مشخصکمک به بازدید کنندهتغییر کالاهای رایگانداستانهای خبریاطلاعات محرمانهبازگشت دوباره

اسلاید 52: 52Electronic Businessتمرکز بر روی خواسته های بازدید کنندگانبه روز آوری مطالب و صفحاتراه اندازی حراجیبیشتر بخرید تا برنده شویدکاربری آسانعنوان سایتسایت چند زبانهاین صفحه را نشانه گذاری کنیدتصاویر کالاها

اسلاید 53: 53Electronic Businessروزی 200 تومانهدیه در ازای معرفی به دوستانبخش پرسش و پاسخگنج را بیابید تناقض ممنوعحراج هزار توما نی کتاب میهمانان

اسلاید 54: 54Electronic Businessمحصولات رایگان وکتابهای الکترونیکی

اسلاید 55: 55Electronic Businessکتاب الکترونیکی:یک کتاب است,منتها نه در قالب سنتی آن یعنی کاغذ, یک فایل است که حجم کمی دارد و به راحتی از اینترنت قابل دریافت است.اهمیت کتابهای الکترونیکی در کیسب وکار اینترنتی:ابزار بازاریابی ویروسی(Viral Marketing)کتابهای الکترونیکی مرتبطتبلیغ در کتاب الکترونیکیسایت های دیگرانمعامله پایاپای

اسلاید 56: 56Electronic Businessفروش فضای تبلیغاتیخلاصه ای از کتاب اصلیدقت در طراحیهمخوانی با سایتتمایز شما با رقباتهبه نسخه های غیر آنلاین از مطالبپاداش خریدشرط دانلودفهرست سایت ها در کتاب الکترونیکیکسب اطلاعات قبل از دانلودکارشناس شوید

اسلاید 57: 57Electronic Businessهزینه تهیه کتاب الکترونیکیفرمت مناسب:Executable HTMLنامگذاری فایلهاچند صفحه:5-500حجم مناسبجلد کتابمشتریان , چشم انتظار سوددعوت به عملفصل بندی مناسباطلاعات جدیدعنوان جذابگفتن رازها مثل رازهای موفقیت در ...

اسلاید 58: 58Electronic Businessدرآمد آیندهراه های پیدا کردن موضوعاتتبدیل مقالات به کتاب الکترونیکیبهترین استفاده از اطلاعات بایگانی شدهراه های تحریک به دانلود:گزارش های رایگانکاتالوگ محصولاتاعتبار کتاب الکترونیکیمطالب پر طرف دارراهنمای نرم افزارهااطلاعات تماس

اسلاید 59: 59Electronic Businessنوشتن خلاصه ای از مطالب کتاب الکترونیکیمطالب آموزندههمکاری دو جانبهتهیه و نمایش یک جلد زیبا برای کتاب الکترونیکیاستفاده از یک مناسب و تحریک کننده بر شمردن مزایا و ذکر نتایج حاصل از مطالعه آن

اسلاید 60: 60Electronic Businessبازاریابی به وسیله ایمیل

اسلاید 61: 61Electronic Businessجلب توجه اطمینان از عملکرد صحیحتحریک خوانندهیادگیری مهارت بازاریابیاستفاده از نرم افزارهای تخصصی ایمیلبازاریابی از طریق ایمیل:شناخت خوانندگانداشتن هدف مشخصرسیدن به دید مشترککمک به تصمیم گیریاولین پیش نویس نامه

اسلاید 62: 62Electronic Businessسیستم دوره ای ارسال ایمیلنامه های شخصیارسال اتوماتیک ایمیلجواب دهی سریعاستفاده از فضای سفیدخبر نامه چند زبانهبه دست آوردن نشانی ایمیلخبر نامه اختصاصیخروج از عضویتنامه های تاثیر گذارگرد آوری آدرس ایمیل از هر جای ممکن

اسلاید 63: 63Electronic Businessیک راز جالب:ایمیل های دنباله دار بیشترین فروش را ایجاد می کنند.چه اطلاعاتی را جمع آوری کنیم؟نشانی ایمیل کاربران,اولین چیزی است که باید دریافت شود.بازاریابی الکترونیکی بدون داشتن نشانی ایمیل افراد بی معنی استداشتن آدرس پستی کاربران نیز ضروری استشماره تلفن اشخاص را از آنها در خواست کنیددانستن سن و جنس افراد نیز به شما کمک خواهد کرد تا نامه های الکترونیکی خود را آگاهانه تر تهیه کرده و نوع بازاریابی را با توجه به روحیات و شرایط سنی و جنسی افراد تغییر دهید

اسلاید 64: 64Electronic Businessراه های جمع آوری اطلاعات تماس افراداز بازدید کننده بخواهید در هنگام عضویت در سایت برای دریافت اطلاعات کاملتر و برخورداری از امکانات گسترده تر ,از طریق یک فرم اطلاعات تماس خود را در اختیارتان بگذارداز کاربربخواهید در یک نظر سنجی ,شرکت کند و در صورت شرکت در نظر سنجی یک هدیه رایگان به نشانی او ارسال خواهد شد. کاربر با کمال میل اطلاعات تماس خود را برای شما خواهد نوشت.در کتاب میهمانان سایت میتوانید اطلاعات کاربر را دریافت کنیدداشتن خبرنامه اختصاصی یک راه موثر استدانلود نرم افزارهای جالب یا کتاب های الکترونیکی رایگان را به شرط پر کردن یک فرم,به کاربران پیشنهاد دهید.

اسلاید 65: 65Electronic Businessتشکر کنیدعدم ارسال هرزنامه(spam)امضای الکترونیکیجملات آمرانهکلمات مغناطیسی در موضوع ایمیلها خوانا بودن

اسلاید 66: 66Electronic Businessارتقای سایت در موتورهای جست وجو

اسلاید 67: 67Electronic Businessارتقای سایت در موتورهای جست و جومزایای استفاده از موتورهای جست وجو:استفاده از انها رایگان استترافیک سایت را بالا می بردشرایط استفاده برای همه یکسان استنتایج در اکثر موارد به سرعت به دست میآیداولین انتخاب کسانی است که در استفاده از اینترنت تازه کارندمعایب استفاده از موتورهای جست وجو:گاهی اوقات نمی توان اعتماد زیادی به انها کردکار کردن با انها زمان بر است و حوصله زیادی می طلبدزمان زیادی طول می کشد تا نتیجه دهدرازهای موتورهای جست وجو غالبا مخفی است

اسلاید 68: 68Electronic Businessموتور های جست و جو چگونه کار می کنند؟از روباتهایی معروف به Spider برای نشانه گذاری و طبقه بندی کردن سایتها استفاده می کنند.برترین موتورهای جست وجو:AllTheWebAltavistaAolAskjeevesExcite

اسلاید 69: 69Electronic BusinessGoGoogleHotbotInkTomiiWonLookSmartLycosMSNTeomaYahoo

اسلاید 70: 70Electronic Businessوب دایرکتوری های فارسی:ComiranFarsiLinksHashtHothintIranaccessIranbbIranclickIranianSitesIranIndexIranyekفهرست وب چیست؟(Web Directories)دایرکتوری ها سایت ها را طبقه بندی میکنند.برترین وب دایرکتوری ها:برترین فهرستهای جهانی:Dmoz.orgLinkStarLookSmartSnapStartngPointYahoo

اسلاید 71: 71Electronic Businessچگونه سایت خود را به یک موتور جست وجو تبدیل کنیم؟آدرس صفحات معرفی سایت در موتور های جست و جو:AllTheWeb: http://www.alltheweb.com/add url.phpبرای فهرست شدن چه مدت باید انتظار کشید:2هفته الی 2 ماههر روز چند صفحه:روزانه 5 الی 10 صفحه(ترجیحا 5 صفحه) از سایت خود را تسلیم یک موتور جست وجو کنید.معرفی سایت به صورت ماهانهارسال سایت به صورت دستیآزمایش قبل از ارسال

اسلاید 72: 72Electronic Businessسایت خود را به رایگان ارتقای دهیدطوفان فکری برای انتخاب کلمات کلیدی صحیحاستفاده از عبارتهای کلیدیاستفاده از کلمات جمع بسته شده و طولانیغلط های املایی در کلمات کلیدیموقعیت مکانی خود را در نظر داشته باشیدامتحان کلمات کلیدیصداقت در استفاده از کلمات کلیدیکنجکاوی در کلمات کلیدی رقبا

اسلاید 73: 73Electronic Businessوزن کلمات کلیدیبرتری کلمات کلیدیاستفاده از کلمات کلیدی در ابر متن ها(Hyperlinks):<AHREF=“Keyword.htm”>keywords</A>استفاده از کلمات کلیدی درURL صفحاتیک شگرد جالباستفاده از کلمات کلیدی در سر فصل ها(Heading Tags)کلمات کلیدی در بر چسب های توضیحی(Comment Tags)کلمات کلیدی خود را استتار نکنیدیک ترفند دیگر

اسلاید 74: 74Electronic Businessکلمات کلیدی خود را در اول سایت بیاوریدکلمات دو قسمتی فارسیSpam کلمات کلیدی ممنوعکلمات کلیدی یکسان در صفحات مختلفصفحات مبهم سایتعنوان صفحاتمحدودیت عنوان سایت(Title) در موتورهای جست وجو شرح سایتافسانه بر چسب های متا(Meta Tags)

اسلاید 75: 75Electronic Businessتوضیح سایت در بر چسب های METAاستفاده از کلمات کلیدی در بر چسب های متاتکرار کلمات کلیدی در برچسب های متامحدودیت بر چسب های متااستفاده از کلمات کلیدی مهم در ابتدای برچسبتوصیه های مهم در بر چسب های متابر چسب های متا و موقعیت جغرافیاییزیر صفحات و صفحات در گاهی یک اشتباه

اسلاید 76: 76Electronic Businessاستفاده از ویژگی alt مربوط به تصاویرنکات مهم در مورد alt تصویر تک پیکسلی بیرنگاستفاده از کلمات کلیدی در ورودی مخفی:<input type=“hidden” value=“ محبوبیت لینکبهینه سازی محتوای صفحاتصفحات دارای محتوا را به سایت خود اضافه کنیداستفاده از لینک ها به صورت جاوا اسکریپتکلمات کلیدی“<

اسلاید 77: 77Electronic Businessاستفاده از تصاویر به جای لینکهامحدودیت استفاده از Image Mapاستفاده از فلشدو مشکل اساسی در استفاده از فایل های فلش:طراحی صفحات با استفاده از فلش باعث فهرست نشدن سایت شما توسط موتورهای جست وجو می شودراه حل: صفحاتی را که کاملا به صورت فلش تهیه شده اند ,به موتورهای جست وجو معرفی نکنید.لینکهایی که بصورت فلش ساخته شده اند توسط موتورهای جست وجو قابل رد گیری نیستند.راه حل: علاوه بر فلش از تعدادی لینک به صورت متنی استفاده کنید.

اسلاید 78: 78Electronic Businessآدرسهای دینامیک:مثال:http://search .msn.com/results.asp?q=dynamic+urlاستفاده از فریم ممنوع: در صورت ناچاری از استفاده فریم ها از دستور NoFrames> > استفاه کنید.نقشه سایت را به هیچ وجه فراموش نکنیدتا می توانید برای عنکبوت دام بگسترانیدصفحات سایت را به روز کنیدصفحات یکسان با نام های متفاوتصبور باشید

اسلاید 79: 79Electronic Businessتبادل لینک به صورت دو جانبهعدم فریب موتورهای جست وجوپنهان سازی صفحاتسایتهایFree For All تغییر URL صفحات ممنوع

اسلاید 80: 80Electronic Businessبازاریابی الکترونیکیوتبلیغات الکترونیکی

اسلاید 81: 81Electronic Businessنکات عمده تبلیغات الکترونیکی:استفاده از کلمات تحریک کنندهتبلیغات طبقه بندی شدهتبلیغ در بسته های ارسالیتحریک به کلیکبنر,نه آگهیطرح یک پرسش در بنربزرگ نشان دادن مشکلاتاستفاده از لینکهای متنی

اسلاید 82: 82Electronic Businessاستفاده از دست خطقبل از – بعد ازفهرست مشتریان مهمامکان نقد و بررسی مطالبتایید افراد معروفنرم افزارهای تبلیغاتینمایش تصویر خودیاد آوری مشکلاتتبلیغات کلامی

اسلاید 83: 83Electronic Businessجلب توجه با کلماتافزایش تنوعانگیزش احساساتگروه بندی افراد معروفجست وجو برای یافتن یک گنج مخفیتهیه مطالب مطبوعاتیتبلیغ بر روی لباسداستان تبلیغاتی

اسلاید 84: 84Electronic Businessتهیه برنامه تبلیغاتروان شناسی معکوساستفاده از تصدیق دیگراناین جا را کلیک کنیدبر شمردن مزایای اصلی سایتسرعت و تبلیغاتبر جسته کردن مزایاممیزی مشتریان موجودآزمایش و اصلاح

اسلاید 85: 85Electronic Businessاستفاده از کلمه گارانتیاستفاده از کلمه محدوداستفاده از کلمه آساناستفاده از کلمه گواهی نامه یا تاییدیههیجان داشته باشیدادعای باور نکردنی نکنیدخریدن یا سرمایه گذاریشعار ولوگوی مناسباستفاده از کلمه سریع

اسلاید 86: 86Electronic Businessتبلیغ بر اساس اهداف و آرزوهاتبلیغ فقط برای مشتریان بالقوهایجاد حس تفاهمخاتمه تبلیغ با پرسشخاتمه تبلیغ با مرور مزایااستفاده از کلمه تخفیفاستفاده از کلمه رایگانبرای شمااستفاده از کلمه مهماستفاده از کلمه جدید

اسلاید 87: 87Electronic Businessاستفاده از کارت ویزیتاستفاده از نمودارهای رنگیهمه چیز را نگوییدتبلیغات رایگانیک پرسش پیش پا افتادهبازی تبلیغاتیارائه شواهد محکمکلمات نا مفهوممزایا برای افراد مورد هدف

اسلاید 88: 88Electronic Businessتبلیغات قبل از دریافت کالاهای رایگانارائه نتایج و ارزیابی هاکتاب مهماناناندازه متن تبلیغاتیمرجع دیگران شویدجلب اعتماد کنیدارائه سرویس رایگانارائه فضای رایگان

اسلاید 89: 89Electronic Businessارتباط مناسب با مشتریانCustomer Relationship Management

اسلاید 90: 90Electronic Business 50 نکته اساسی جهت موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتریان آنلاین:پیگیری مشترییک ترفند افزایش فروشپورسانت بدهیدکوپن خریدارسال کاتالوگارسال هدایای تبلیغاتیاطلاعات تماسپاداش های منظم

اسلاید 91: 91Electronic Businessسفارش های عقب افتادهتخفیف و سایر روش های محرکدادن حق انتخاب به مشتریپیشنهاد کالاهای مرتبط تعریف و تمجید از مشتریتعریف ها و تمجید های مشتریان قبلینظرات مشتریانبسته بندی زیبا و شیکتعامل با مشتریان

اسلاید 92: 92Electronic Businessبر انگیختن حس کنجکاویپرسش از مشتریانارسال کارت تبریکتماس پس از فروشپیش بینی اعتراضات مشتریمشاوره قبل از خریدقرعه کشی منظمسود در معاملهگارانتی مناسبگارانتی بی قید وشرط

اسلاید 93: 93Electronic Businessیک راه از دست دادن مشتریهمیشه در دید باشیدقیمت عمده فروشیپاداش در ازای خرید بیش از یک مبلغ خاصرفع سریع مشکلاتبهبود دائمییافتن بازارهای جدیدمشتریان ناراضیدوست داشتنی باشید

اسلاید 94: 94Electronic Businessحراج در مناسبت هابر خورد با مشتریپذیرش نمایندگیقیمت کالاهای رایگانانگیزه سفارش دهیاطمینان از صحت سیستم دریافت سفارشپاداش در ازای تعداد خرید بیشتریکی بخر دو تا ببربررسی تاثیر قیمتها در فروش

اسلاید 95: 95Electronic Businessتهییج مشتری برای خریدبعدا بپردازیدنسخه های آزمایشیذکر قیمت معمولیخشنودی مشتریان وفادار

اسلاید 96: 96Electronic Businessنکات کلیدی کسب وکار

اسلاید 97: 97Electronic Businessجریان های چند گانه کسب در آمداجتماعات آنلاینگارانتی رقابتیسرمایه گذاری مشترکهمبستگی آنلاینطوفان فکریمدل سازی افراد موفقریسکمنابع خارج از شرکت

اسلاید 98: 98Electronic Businessسرمایه گذاری همیشگیمطالعهتحلیل روشهای ارتقای سایتامور خیریهمکانیزه کردن فعالیت هاانجمن تخصصیگروه های خبریجلب نظر برای لینک دادنآموزش آنلاینانجمن رایگان

اسلاید 99: 99Electronic Businessتشویق اجتماعات آنلایننام مناسبخود را بشناسانیدراه های غیر آنلاینهدف های کوتاه مدت و بلند مدتتبلیغ در همه جاآزمایش مداوممشورت با افراد موفقبر گزاری دوره های آموزشیافزایش مهارتهاخدمات رایگان

اسلاید 100: 100Electronic Businessیادگیری مداومفروش اقساطیهمبستگیمطرح شدن در اخبارپرهیز از مشغله زیادیاد داشت ایده هاآزمایش فرصت های جدیدتمرکز بر روی جزئیاتبرنامه های فروش مشترکایده های فروش

اسلاید 101: 101Electronic Businessبا تشکر از زحمات بی دریغ جناب مهندس بلوچستانی

اسلاید 102: 102با تشکر از توجه شما

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید