کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی
اسلاید 1: 1خانه کار آفرینانکار آفرینی در کسب و کار اینترنتیارائه دهنده: آقای دکتر محمود احمد پور داریانیعضو هیات علمی دانشگاه تهرانمهندس اشكان فرخ حياتيخانه كارآفرينان
اسلاید 2: 2خانه کارآفرینانمفاهیم اولیه کسب و کارخانه كارآفرينان
اسلاید 3: 3خانه کارآفرینانکسب وکار چیست؟به مجموعه فعالیتهایی گفته می شود که برای ارائه محصولات یا خدمات با رویکردی مالی,تجاری وصنعتی انجام می پذیرد.انواع کسب وکار:کسب وکارهای بزرگ(Business)کسب وکارهای کوچک ومتوسط (Small and Medium.B )کسب وکار اینترنتی یا مجازی:(Virtual )E-Businessتولید بدون کار خانهخانه كارآفرينان
اسلاید 4: 4خانه کار آفرینانکسب و کار خانگی (Home Business )کسب وکار روستائی(Rural Business)کسب وکار خانوادگی (Family Business)اهمیت کسب وکار:کسب وکار قالب اصلی تو سعه است.تعدد کسب و کارهای مختلف در هر جامعه علاوه بر سود مادی وغیر مادی موجب می شود تا جامعه از لحاظ رفاه واشتغال نیز به تعادل نزدیک شود.خانه كارآفرينان
اسلاید 5: 5خانه کار آفرینانحمایت بازاریحمایت تامینیحمایت اجتماعیحمایت امنیتیحمایت سیاسیحمایت دولت از کارآفرینان:حمایت مالیحمایت فنی و فناوری حمایتهای قانونی حمایت حقوقیخانه كارآفرينان
اسلاید 6: 6خانه کارآفرینانبنگاه کسب وکاردانشگاهمدرسهخانوادهفردحامیان کارآفرینیدولتمجلسرییسجمهورکارآفرینمدل جامع توسعه کارآفرینی دکتر احمد پورخانه كارآفرينان
اسلاید 7: 7خانه کارآفریناناصول چهار گانه کسب وکار:دانستن نام محصولنام شرکتنام بنیانگذاردانستن مهارتهای لازم کسب وکار با چه مواردی مغایرت دارد؟دلالی-آقا زاده بودن- راحت طلبی- سرمایه داری و ثروتهای باد آوردهخانه كارآفرينان
اسلاید 8: 8خانه کارآفرینانپنج مهارت کسب وکار آینده ساز:مهارتهای مدیریتی(ارتباطات,تصمیم گیری,کارگروهی و سرپرستی)دانستن زبان خارجی به خصوص زبان انگلیسیمهارتهای مالی واقتصادی(هزینه وسود,نگاه اقتصادی و آشنایی با اصول حساب داری)مهارتهای بازاریابی(خرید,فروش,مفاهیم بازار و بازاریابی)مهارت استفاده از فناوری اطلاعات(آشنایی با رایانه,توانایی کار و جست وجو در اینترنت)خانه كارآفرينان
اسلاید 9: 9خانه کارآفرینانمد ل تلسکوپی توسعه مهارتهای کارآفرینیدانشتخصصعملتجربهمهارتهایکسب وکارمدیریتمالیزبانبازاریابیITمهارتهایکارآفرینینوآوریرشدخلاقیتخانه كارآفرينان
اسلاید 10: 10خانه کار آفرینانمدل حلقه های ارتباط کسب وکار ,کارآفرینی ,جامعه اطلاعاتی و اقتصاد جهانیخانه كارآفرينان
اسلاید 11: 11خانه کارآفرینانپاره ای از کاربردهای معمول اینترنتدریافت و ارسال ایمیلجست وجوی مقالات و مطالب علمی و تخصصیآگاهی از جدید ترین اخبارتفریح و سرگرمیافزایش معلومات عمومی در زمینه های مختلفگفت گوی اینترنتی و تشکیل اجتماعات آنلاینخانه كارآفرينان
اسلاید 12: 12خانه کارآفرینانکسب وکار اینترنتی چیست؟به کسب وکاری گفته می شود که به صورت الکترونیکی و از طریق شبکه اینترنت انجام می پذیرد.انواع کسب وکارهای اینترنتی:ایجاد اجتماعات آنلاینخرید,فروش و حراج کالاهای مختلفتبلیغات اینترنتیارائه خدمات تخصصی به دیگرانایجاد امپراطوری اطلاعات,اخباروآموزشخانه كارآفرينان
اسلاید 13: 13خانه کا رآفرینانتهیه و ارائه نرم افزارهای مختلفچند رسانه ای یا مالتی مدیا (Multimedia)پیوستن به شبکه های واسطه گری(Dealer Network)خدمات مر بوط به ایمیلسرمایه گذاری مشترکمزایای انتخاب کسب وکار اینترنتی:راه اندازی سادهسرمایه گذاری مالی اندکظرفیت رشد زیادخانه كارآفرينان
اسلاید 14: 14خانه کارآفرینانساعات کاری انعطاف پذیررقابت با بزرگانارتباط ساده با مشتریقابلیت مکانیزه کردن کارها موانع کسب وکارهای اینترنتی:نبود زیر ساختهای مخابراتی مناسبمشکلات سیستم بانکی در ارائه خدمات الکترونیکیفراگیر نشدن فرهنگ خرید و فروش در اینترنتخانه كارآفرينان
اسلاید 15: 15خانه کارآفرینانعوامل اساسی موفقیت در کسب وکار های اینترنتی:انتخاب کسب وکار مورد علاقهآگاهی,دانش ومهارت لازمتلاش و پشتکاردلایل شکست کسب وکارهای اینترنتی:شتاب زدگینداشتن مهارت کافیخانه كارآفرينان
اسلاید 16: 16خانه کارآفرینانرائو(کارشناس کسب وکار اینترنتی):کسی که انرژی و استعداد دارد شاه است,کسی که فقط انرژی دارد شاهزاده استو کسی که فقط استعداد دارد,گدا است.خانه كارآفرينان
اسلاید 17: 17خانه کارآفرینانمسیر حرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی:شناسایی فرصتها و انتخاب بازار هدفانتخاب محصول/خدمات مورد علاقهانتخاب نام دامین و هاستینگ مناسبطراحی یک سایت کسب وکارایجاد یک موقعیت بی همتا در اینترنتارائه محصولات رایگان و کتابهای الکترونیکیبازاریابی با استفاده از ایمیلارتقا در موتورهای جستجوخانه كارآفرينان
اسلاید 18: 18خانه کارآفرینانتبلیغات اینترنتیارتباط مناسب با مشتریانطرح توجیهی کسب وکار اینترنتینقشه یا طرحی است که قبل از شروع کسب وکار اینترنتی بایستی وجود داشته باشد و شامل تجزیه و تحلیلهای اولیه در مورد موضوعات مختلف مرتبط با کسب وکار از ابتدا تا انتها می باشد.خانه كارآفرينان
اسلاید 19: 19خانه کار آفرینانمراحل طرح توجیهی:آنالیز فرصتایجاد وب سایتبرنامه های بازاریابی الکترونیکیاجراتوسعه/تجارت الکترونیکیخانه كارآفرينان
اسلاید 20: 20خانه کارآفرینانمعرفی کسب وکارهای پرسودخانه كارآفرينان
اسلاید 21: 21خانه کار آفریناناسامی تعدادی از سایتهای ایرانی و خارجی که در زمینه های کسب وکار فعالیت می کنند:فروش کتاب www. Iranbin.comwww.amazon.comگزارشها ومقالاتwww.Karafariny.comwww.articlecity.com3-برگزاری دوره های آموزشیwww.ostadonline.comwww.worldwidelearn.com4-آگهی های تبلیغاتیwww.istgah.comwww.valueclick.comخانه كارآفرينان
اسلاید 22: 22خانه کارآفرینانورزشسخت افزارفروش لوازم آرایشی وبهداشتیتناسب انداماخبارگردشگری ومسافرتفروشCDساخت VCDهای آموزشیمحصولات اطلاعاتیخانه كارآفرينان
اسلاید 23: 23خانه کارآفرینانگل فروشی آنلاینفروش لوازم خانگیفروش لوازم آشپز خانهصنایع دستیحراج اینترنتیپوشاکفروش اسباب بازی و محصولات تزئینیهدیهخانه كارآفرينان
اسلاید 24: 24خانه کارآفرینانشناسایی فرصت ها و موقعیت هاخانه كارآفرينان
اسلاید 25: 25خانه کارآفرینانشناسایی فرصتها وموقعیتهاشروع کسب وکار اینترنتی:انتخاب بازار مناسبشناسایی محصولات مورد نیاز مردمارائه محصول مورد تقاضاخانه كارآفرينان
اسلاید 26: 26خانه کارآفرینانفرصتهای کسب موفقیت:درآمد: مردم می خواهند از طریق اینترنت کسب درامد داشته باشند.پس انداز: مردم می خواهند از طریق اینترنت پس انداز کنند.زمانزیباییآموزشطول عمرراحتیخانه كارآفرينان
اسلاید 27: 27خانه کارآفرینانفرصتهای کسب موفقیت:دوست داشتنمعروف بودنخوش بودنخلاقیتپیشتازیقدرتتمایلاتخانه كارآفرينان
اسلاید 28: 28خانه کارآفرینانانتخاب و توسعه یک محصولخانه كارآفرينان
اسلاید 29: 29خانه کار آفریناندومین مسیر حرکت: توسعه یک محصول یا خدمت خاص جهت بازار انتخاب شدهانتخاب یک محصول برای بازار آنلاین چهار حالت دارد:خودتان تولید کننده یک محصول انحصاری هستید.شما امتیاز فروش یک محصول خاص را دارید.در برنامه های فروش مشترک (Affiliate Programs)خدمات خاصی را از طریق اینترنت ارائه می دهید.خانه كارآفرينان
اسلاید 30: 30خانه کار آفرینانخصوصیات محصولات انتخاب شده:کیفیترقابتمعرفی وارتقای سادهکم هزینه و پر سودموجودی دائمیمزیتاستفاده راحتبی خطر و قانونیحمل ونقلانبار و نگهداریخانه كارآفرينان
اسلاید 31: 31خانه کارآفرینانانتخاب قلمرو و میزبان مناسبخانه كارآفرينان
اسلاید 32: 32خانه کارآفرینانمرحله بعدی: ثبت یک نام دامین(Domain Name) مناسب انتخاب یک میزبان مناسب(Host) :به فضایی از دیسک یک رایانهServer گفته می شود که فایلهای سایت شما بر روی آن قرار دارد.نکات مهم در انتخاب یک نام دامین مناسب ویک هاستینگ خوب:اهمیت نام دامینقابلیت به خاطر سپاریدامین رایگان کوتاه و سادهخانه كارآفرينان
اسلاید 33: 33خانه کارآفریناننام شرکتاستفاده از کلمات و حروف شاخصحروف اختصاریاستفاده از نام های تجاری در دامیندات کام :ترجیحا از پسوند .com برای دامین سایت تجاری خود استفاده کنید.ثبت سایر پسوند هاثبت دامین با غلط املاییخط فاصله در نام دامینشناخت مشتریانخانه كارآفرينان
اسلاید 34: 34 خانه کارآفریناناطلاعاتی که باید بدانید:سیستم عامل هاست چیست؟سابفه شرکت در این کار چقدر است؟پشتیبانیFTP چیست؟وضعیت هاست از لحاظ امنیتی چگونه است؟فضای مورد نیا زبرای هاستپهنای باندتعداد و حجم ایمیل هاپشتیبانی ازCGIپشتیبانی فنیگزارش های آماریخانه كارآفرينان
اسلاید 35: 35خانه کارآفرینانطراحی یک سایت مناسب کسب وکارخانه كارآفرينان
اسلاید 36: 36خانه کارآفرینانقدم بعدی: طراحی و راه اندازی یک سایت اینترنتی مناسب جهت کسب وکارنکات مهم در طراحی سایت :ساخت یا طراحیقانون رنگهازمان بار گذاری(Loading Time): توصیه می شود همواره حجم فایل هر صفحه را حد اکثر بین 40 تا 60 کیلوبایت در نظر بگیرید.اجرا در همه مرورگرهاحرکت آسانخانه كارآفرينان
اسلاید 37: 37خانه کارآفرینانچیدمان حرفه ایفرمت یکسانسروصدا به راه نیندازیدچراغ های چشمک زن نباشیدنکات مهم در ساخت صفحه اصلی سایت:عنوان وادار کننده و منفعت گرا به همراه زیر عنوان مناسبقرار دادن توصیف مناسب برای سایت در صفحه اولتبدیل لینکها به سر فصلهاوجود ایمیل بازدید کننده در صفحه اولخانه كارآفرينان
اسلاید 38: 38خانه کارآفرینانفقط اطلاعاتطول خطوط: طول بهینه برای یک خط 12تا 16کلمه یا 60 الی 70 حرف می باشد.صفحه نبرد : استفاده از تاکیدفرمتهای گرافیکی مناسبرازهای صفحات سفارش :تصویر کالا را به صورت واضح در صفحه سفارش قرار دهید.مزایای کالا را در صفحه سفارش لیست کنید.پاداش ها یا کالاهای رایگانی را که می خواهید به او بدهید ,ذکر کنید.خانه كارآفرينان
اسلاید 39: 39خانه کارآفرینانهر تخفیف یا جایزه ای که برای او در نظر گرفته اید نمایش دهید.در صفحه سفارش هیچ لینکی را به خارج از سایت خود قرار ندهید.چند کالای وابسته را که فکر می کنید ممکن است برای وی جذاب باشد,نمایش دهید.اندازه فونتنوع فونت مناسبکاربرد رنگها:رنگ قرمز:گرما , عشق,خطررنگ نارنجی:خوشی,هزینه کم خانه كارآفرينان
اسلاید 40: 40خانه کارآفرینانرنگ زرد: راحتی ,ترسرنگ آبی: دوام ,مجلل,سرمایه و ....محل لینکهامنو های مزاحمبخش های اساسی یک سایت کسب وکار:صفحه اصلیمحصولات/خدماتاطلاعات تماسقیمت هاگواهینامه ها,تاییدیه هاو تصاویر” قبل از-بعد از”خانه كارآفرينان
اسلاید 41: 41خانه کارآفرینانپرسشهای متداولفرم جوابگوییخبر نامه انلاینمنابع یا مقالاتدرباره ماصفحه اطلاعات گارانتیممیزی و نظرات بازدیدکنندگانتقویم رویدادها جست وجوفروشگاه آنلاین کل هفته و 24 ساعتهخانه كارآفرينان
اسلاید 42: 42خانه کارآفرینانقوانین باز گرداندن کالاو پس دادن آنسیاستهای شخصی و حریم خصوصی افرادنقشه سایتاطلاعات کپی رایتصفحه لینکاطلاعات رسانه ای:مقالات,تصاویر و ...اخبار سایت وتازه هاخانه كارآفرينان
اسلاید 43: 43خانه کارآفرینانتغییر ظاهر سایتبهینه سازی صفحاتاستفاده از Frameشمارنده های گرافیکیتصویر پشت زمینهخداحافظیفضای سفیدلینک های آبی رنگرنگهای تیرهاستفاده از جاواسازگاری با مانیتورخانه كارآفرينان
اسلاید 44: 44خانه کارآفرینانسایت زیبا یا تجاریخصیصه altحروف مایلسادگی حرفه ایاستفاده ازCSSعدم استفاده از بفرمایید توعدم استفاده از در دست طراحیلوگوی سایتجای لینک به اطلاعات مهمزیر خطنوع فایلخانه كارآفرينان
اسلاید 45: 45خانه کارآفرینانیک نکته: به جای این که کل صفحه را در یک Table بزرگ سرتاسری قرار دهید,بخش های هر صفحه از سایت خود را در جدول های جداگانه بگذارید.صفحه جدیدفاصله بین تصاویرشرح لینکمتون متحرکیک شرط استفاده از فلش در صفحه اصلیبار گذاری مجددخانه كارآفرينان
اسلاید 46: 46خانه کارآفرینانایجاد یک موقعیت فروش بی همتاخانه كارآفرينان
اسلاید 47: 47خانه کارآفریناننکات عمده جهت کسب, یک موقعیت منحصر به فرد:ترکیب کالاها و خدماتبخش ویژه اعضاافزودن خدمات جدیدمحتوای مناسب,رمز موفقیتیک شخص باشیدسایت های موفقمباحثه و مجادلهامکان نقد سایتخانه كارآفرينان
اسلاید 48: 48خانه کارآفرینانجمله بندی حرفه ایفقط یک وب سایت نباشیدبررسی صحت لینکیک تجربه خوببخش دانلود نرم افزارخدمات آنلاینمشاوره رایگانمعاملات پایاپایلینک های مفیدخانه كارآفرينان
اسلاید 49: 49خانه کارآفریناندر آمد های چند گانهمصاحبه با افراد مرتبطاستفاده از نقاط ضعف رقباموضوعات مختلفهمه چیز برای مشتریمنبع اطلاعات باشیدکالاهای واقعا رایگان بر انگیختن احساساتحرفه ای دیده شویددستور العمل سفارش دهی واضح خانه كارآفرينان
اسلاید 50: 50خانه کارآفرینانداشتن وب دایرکتوریخرید در اولین بازدیدمقالات انحصاریفایل های ویروسیخدمات تخصصی ترسایت های فرعیشگردی مناسبمطالب اصلطرح مسابقهخانه كارآفرينان
اسلاید 51: 51خانه کارآفرینانبازدید کننده را در سایت نگه داریدسایتهای غیر مر تبط با موضوع اصلیهدف مشخصکمک به بازدید کنندهتغییر کالاهای رایگانداستانهای خبریاطلاعات محرمانهبازگشت دوبارهخانه كارآفرينان
اسلاید 52: 52خانه کارآفرینانتمرکز بر روی خواسته های بازدید کنندگانبه روز آوری مطالب و صفحاتراه اندازی حراجیبیشتر بخرید تا برنده شویدکاربری آسانعنوان سایتسایت چند زبانهاین صفحه را نشانه گذاری کنیدتصاویر کالاها خانه كارآفرينان
اسلاید 53: 53خانه کار آفرینانروزی 200 تومانهدیه در ازای معرفی به دوستانبخش پرسش و پاسخگنج را بیابید تناقض ممنوعحراج هزار توما نی کتاب میهمانانخانه كارآفرينان
اسلاید 54: 54خانه کارآفرینانمحصولات رایگان وکتابهای الکترونیکیخانه كارآفرينان
اسلاید 55: 55خانه کارآفرینانکتاب الکترونیکی:یک کتاب است,منتها نه در قالب سنتی آن یعنی کاغذ, یک فایل است که حجم کمی دارد و به راحتی از اینترنت قابل دریافت است.اهمیت کتابهای الکترونیکی در کیسب وکار اینترنتی:ابزار بازاریابی ویروسی(Viral Marketing)کتابهای الکترونیکی مرتبطتبلیغ در کتاب الکترونیکیسایت های دیگرانمعامله پایاپایخانه كارآفرينان
اسلاید 56: 56خانه کارآفرینانفروش فضای تبلیغاتیخلاصه ای از کتاب اصلیدقت در طراحیهمخوانی با سایتتمایز شما با رقباتهبه نسخه های غیر آنلاین از مطالبپاداش خریدشرط دانلودفهرست سایت ها در کتاب الکترونیکیکسب اطلاعات قبل از دانلودکارشناس شویدخانه كارآفرينان
اسلاید 57: 57خانه کارآفرینانهزینه تهیه کتاب الکترونیکیفرمت مناسب:Executable HTMLنامگذاری فایلهاچند صفحه:5-500حجم مناسبجلد کتابمشتریان , چشم انتظار سوددعوت به عملفصل بندی مناسباطلاعات جدیدعنوان جذابگفتن رازها مثل رازهای موفقیت در ...خانه كارآفرينان
اسلاید 58: 58خانه کارآفریناندرآمد آیندهراه های پیدا کردن موضوعاتتبدیل مقالات به کتاب الکترونیکیبهترین استفاده از اطلاعات بایگانی شدهراه های تحریک به دانلود:گزارش های رایگانکاتالوگ محصولاتاعتبار کتاب الکترونیکیمطالب پر طرف دارراهنمای نرم افزارهااطلاعات تماسخانه كارآفرينان
اسلاید 59: 59خانه کارآفریناننوشتن خلاصه ای از مطالب کتاب الکترونیکیمطالب آموزندههمکاری دو جانبهتهیه و نمایش یک جلد زیبا برای کتاب الکترونیکیاستفاده از یک مناسب و تحریک کننده بر شمردن مزایا و ذکر نتایج حاصل از مطالعه آنخانه كارآفرينان
اسلاید 60: 60خانه کارآفرینانبازاریابی به وسیله ایمیلخانه كارآفرينان
اسلاید 61: 61خانه کارآفرینانجلب توجه اطمینان از عملکرد صحیحتحریک خوانندهیادگری مهارت بازاریابیاستفاده از نرم افزارهای تخصصی ایمیلبازاریابی از طریق ایمیل:شناخت خوانندگانداشتن هدف مشخصرسیدن به دید مشترککمک به تصمیم گیریاولین پیش نویس نامهخانه كارآفرينان
اسلاید 62: 62خانه کارآفرینانسیستم دوره ای ارسال ایمیلنامه های شخصیارسال اتوماتیک ایمیلجواب دهی سریعاستفاده از فضای سفیدخبر نامه چند زبانهبه دست آوردن نشانی ایمیلخبر نامه اختصاصیخروج از عضویتنامه های تاثیر گذارگرد آوری آدرس ایمیل از هر جای ممکنخانه كارآفرينان
اسلاید 63: 63خانه کارآفرینانیک راز جالب:ایمیل های دنباله دار بیشترین فروش را ایجاد می کنند.چه اطلاعاتی را جمع آوری کنیم؟نشانی ایمیل کاربران,اولین چیزی است که باید دریافت شود.بازاریابی الکترونیکی بدون داشتن نشانی ایمیل افراد بی معنی استداشتن آدرس پستی کاربران نیز ضروری استشماره تلفن اشخاص را از آنها در خواست کنیددانستن سن و جنس افراد نیز به شما کمک خواهد کرد تا نامه های الکترونیکی خود را آگاهانه تر تهیه کرده و نوع بازاریابی را با توجه به روحیات و شرایط سنی و جنسی افراد تغییر دهیدخانه كارآفرينان
اسلاید 64: 64خانه کارآفرینانراه های جمع آوری اطلاعات تماس افراداز بازدید کننده بخواهید در هنگام عضویت در سایت برای دریافت اطلاعات کاملتر و برخورداری از امکانات گسترده تر ,از طریق یک فرم اطلاعات تماس خود را در اختیارتان بگذارداز کاربربخواهید در یک نظر سنجی ,شرکت کند و در صورت شرکت در نظر سنجی یک هدیه رایگان به نشانی او ارسال خواهد شد. کاربر با کمال میل اطلاعات تماس خود را برای شما خواهد نوشت.در کتاب میهمانان سایت میتوانید اطلاعات کاربر را دریافت کنیدداشتن خبرنامه اختصاصی یک راه موثر استدانلود نرم افزارهای جالب یا کتاب های الکترونیکی رایگان را به شرط پر کردن یک فرم,به کاربران پیشنهاد دهید.خانه كارآفرينان
اسلاید 65: 65خانه کارآفرینانتشکر کنیدعدم ارسال هرزنامه(spam)امضای الکترونیکیجملات آمرانهکلمات مغناطیسی در موضوع ایمیلها خوانا بودنخانه كارآفرينان
اسلاید 66: 66خانه کارآفرینانارتقای سایت در موتورهای جست وجوخانه كارآفرينانخانه كارآفرينان
اسلاید 67: 67خانه کارآفرینانارتقای سایت در موتورهای جست و جومزایای استفاده از موتورهای جست وجو:استفاده از انها رایگان استترافیک سایت را بالا می بردشرایط استفاده برای همه یکسان استنتایج در اکثر موارد به سرعت به دست میآیداولین انتخاب کسانی است که در استفاده از اینترنت تازه کارندمعایب استفاده از موتورهای جست وجو:گاهی اوقات نمی توان اعتماد زیادی به انها کردکار کردن با انها زمان بر است و حوصله زیادی می طلبدزمان زیادی طول می کشد تا نتیجه دهدرازهای موتورهای جست وجو غالبا مخفی استخانه كارآفرينان
اسلاید 68: 68خانه کارآفرینانموتور های جست و جو چگونه کار می کنند؟از روباتهایی معروف به Spider برای نشانه گذاری و طبقه بندی کردن سایتها استفاده می کنند.برترین موتورهای جست وجو:AllTheWebAltavistaAolAskjeevesExciteخانه كارآفرينان
اسلاید 69: 69خانه کارآفرینانGoGoogleHotbotInkTomiiWonLookSmartLycosMSNTeomaYahooخانه كارآفرينان
اسلاید 70: 70خانه کارآفرینانوب دایرکتوری های فارسی:ComiranFarsiLinksHashtHothintIranaccessIranbbIranclickIranianSitesIranIndexIranyekفهرست وب چیست؟(Web Directories)دایرکتوری ها سایت ها را طبقه بندی میکنند.برترین وب دایرکتوری ها:برترین فهرستهای جهانی:Dmoz.orgLinkStarLookSmartSnapStartngPointYahooخانه كارآفرينان
اسلاید 71: 71خانه کارآفرینانچگونه سایت خود را به یک موتور جست وجو تبدیل کنیم؟آدرس صفحات معرفی سایت در موتور های جست و جو:AllTheWeb: http://www.alltheweb.com/add url.phpبرای فهرست شدن چه مدت باید انتظار کشید:2هفته الی 2 ماههر روز چند صفحه:روزانه 5 الی 10 صفحه(ترجیحا 5 صفحه) از سایت خود را تسلیم یک موتور جست وجو کنید.معرفی سایت به صورت ماهانهارسال سایت به صورت دستیآزمایش قبل از ارسالخانه كارآفرينان
اسلاید 72: 72خانه کارآفرینانسایت خود را به رایگان ارتقای دهیدطوفان فکری برای انتخاب کلمات کلیدی صحیحاستفاده از عبارتهای کلیدیاستفاده از کلمات جمع بسته شده و طولانیغلط های املایی در کلمات کلیدیموقعیت مکانی خود را در نظر داشته باشیدامتحان کلمات کلیدیصداقت در استفاده از کلمات کلیدیکنجکاوی در کلمات کلیدی رقباخانه كارآفرينان
اسلاید 73: 73خانه کارآفرینانوزن کلمات کلیدیبرتری کلمات کلیدیاستفاده از کلمات کلیدی در ابر متن ها(Hyperlinks):<AHREF=“Keyword.htm”>keywords</A>استفاده از کلمات کلیدی درURL صفحاتیک شگرد جالباستفاده از کلمات کلیدی در سر فصل ها(Heading Tags)کلمات کلیدی در بر چسب های توضیحی(Comment Tags)کلمات کلیدی خود را استتار نکنیدیک ترفند دیگرخانه كارآفرينان
اسلاید 74: 74خانه کارآفرینانکلمات کلیدی خود را در اول سایت بیاوریدکلمات دو قسمتی فارسیSpam کلمات کلیدی ممنوعکلمات کلیدی یکسان در صفحات مختلفصفحات مبهم سایتعنوان صفحاتمحدودیت عنوان سایت(Title) در موتورهای جست وجو شرح سایتافسانه بر چسب های متا(Meta Tags)خانه كارآفرينان
اسلاید 75: 75خانه کارآفرینانتوضیح سایت در بر چسب های METAاستفاده از کلمات کلیدی در بر چسب های متاتکرار کلمات کلیدی در برچسب های متامحدودیت بر چسب های متااستفاده از کلمات کلیدی مهم در ابتدای برچسبتوصیه های مهم در بر چسب های متابر چسب های متا و موقعیت جغرافیاییزیر صفحات و صفحات در گاهی یک اشتباهخانه كارآفرينان
اسلاید 76: 76خانه کارآفریناناستفاده از ویژگی alt مربوط به تصاویرنکات مهم در مورد alt تصویر تک پیکسلی بیرنگاستفاده از کلمات کلیدی در ورودی مخفی:<input type=“hidden” value=“ محبوبیت لینکبهینه سازی محتوای صفحاتصفحات دارای محتوا را به سایت خود اضافه کنیداستفاده از لینک ها به صورت جاوا اسکریپتکلمات کلیدی“<خانه كارآفرينان
اسلاید 77: 77خانه کارآفریناناستفاده از تصاویر به جای لینکهامحدودیت استفاده از Image Mapاستفاده از فلشدو مشکل اساسی در استفاده از فایل های فلش:طراحی صفحات با استفاده از فلش باعث فهرست نشدن سایت شما توسط موتورهای جست وجو می شودراه حل: صفحاتی را که کاملا به صورت فلش تهیه شده اند ,به موتورهای جست وجو معرفی نکنید.لینکهایی که بصورت فلش ساخته شده اند توسط موتورهای جست وجو قابل رد گیری نیستند.راه حل: علاوه بر فلش از تعدادی لینک به صورت متنی استفاده کنید.خانه كارآفرينان
اسلاید 78: 78خانه کارآفرینانآدرسهای دینامیک:مثال:http://search .msn.com/results.asp?q=dynamic+urlاستفاده از فریم ممنوع: در صورت ناچاری از استفاده فریم ها از دستور NoFrames> > استفاه کنید.نقشه سایت را به هیچ وجه فراموش نکنیدتا می توانید برای عنکبوت دام بگسترانیدصفحات سایت را به روز کنیدصفحات یکسان با نام های متفاوتصبور باشید خانه كارآفرينان
اسلاید 79: 79خانه کارآفرینانتبادل لینک به صورت دو جانبهعدم فریب موتورهای جست وجوپنهان سازی صفحاتسایتهایFree For All تغییر URL صفحات ممنوعخانه كارآفرينان
اسلاید 80: 80خانه کارآفرینانبازاریابی الکترونیکیوتبلیغات الکترونیکیخانه كارآفرينان
اسلاید 81: 81خانه کارآفریناننکات عمده تبلیغات الکترونیکی:استفاده از کلمات تحریک کنندهتبلیغات طبقه بندی شدهتبلیغ در بسته های ارسالیتحریک به کلیکبنر,نه آگهیطرح یک پرسش در بنربزرگ نشان دادن مشکلاتاستفاده از لینکهای متنیخانه كارآفرينان
اسلاید 82: 82خانه کار آفریناناستفاده از دست خطقبل از – بعد ازفهرست مشتریان مهمامکان نقد و بررسی مطالبتایید افراد معروفنرم افزارهای تبلیغاتینمایش تصویر خودیاد آوری مشکلاتتبلیغات کلامیخانه كارآفرينان
اسلاید 83: 83خانه کارآفرینانجلب توجه با کلماتافزایش تنوعانگیزش احساساتگروه بندی افراد معروفجست وجو برای یافتن یک گنج مخفیتهیه مطالب مطبوعاتیتبلیغ بر روی لباسداستان تبلیغاتیخانه كارآفرينان
اسلاید 84: 84خانه کارآفرینانتهیه برنامه تبلیغاتروان شناسی معکوساستفاده از تصدیق دیگراناین جا را کلیک کنیدبر شمردن مزایای اصلی سایتسرعت و تبلیغاتبر جسته کردن مزایاممیزی مشتریان موجودآزمایش و اصلاحخانه كارآفرينان
اسلاید 85: 85خانه کارآفریناناستفاده از کلمه گارانتیاستفاده از کلمه محدوداستفاده از کلمه آساناستفاده از کلمه گواهی نامه یا تاییدیههیجان داشته باشیدادعای باور نکردنی نکنیدخریدن یا سرمایه گذاریشعار ولوگوی مناسباستفاده از کلمه سریعخانه كارآفرينان
اسلاید 86: 86خانه کارآفرینانتبلیغ بر اساس اهداف و آرزوهاتبلیغ فقط برای مشتریان بالقوهایجاد حس تفاهمخاتمه تبلیغ با پرسشخاتمه تبلیغ با مرور مزایااستفاده از کلمه تخفیفاستفاده از کلمه رایگانبرای شمااستفاده از کلمه مهماستفاده از کلمه جدیدخانه كارآفرينان
اسلاید 87: 87خانه کارآفریناناستفاده از کارت ویزیتاستفاده از نمودارهای رنگیهمه چیز را نگوییدتبلیغات رایگانیک پرسش پیش پا افتادهبازی تبلیغاتیارائه شواهد محکمکلمات نا مفهوممزایا برای افراد مورد هدفخانه كارآفرينان
اسلاید 88: 88خانه کارآفرینانتبلیغات قبل از دریافت کالاهای رایگانارائه نتایج و ارزیابی هاکتاب مهماناناندازه متن تبلیغاتیمرجع دیگران شویدجلب اعتماد کنیدارائه سرویس رایگانارائه فضای رایگانخانه كارآفرينان
اسلاید 89: 89خانه کارآفرینانارتباط مناسب با مشتریانCustomer Relationship Managementخانه كارآفرينان
اسلاید 90: 90خانه کارآفرینان 50 نکته اساسی جهت موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتریان آنلاین:پیگیری مشترییک ترفند افزایش فروشپورسانت بدهیدکوپن خریدارسال کاتالوگارسال هدایای تبلیغاتیاطلاعات تماسپاداش های منظمخانه كارآفرينان
اسلاید 91: 91خانه کارآفرینانسفارش های عقب افتادهتخفیف و سایر روش های محرکدادن حق انتخاب به مشتریپیشنهاد کالاهای مرتبط تعریف و تمجید از مشتریتعریف ها و تمجید های مشتریان قبلینظرات مشتریانبسته بندی زیبا و شیکتعامل با مشتریانخانه كارآفرينان
اسلاید 92: 92خانه کارآفرینانبر انگیختن حس کنجکاویپرسش از مشتریانارسال کارت تبریکتماس پس از فروشپیش بینی اعتراضات مشتریمشاوره قبل از خریدقرعه کشی منظمسود در معاملهگارانتی مناسبگارانتی بی قید وشرطخانه كارآفرينان
اسلاید 93: 93خانه کارآفرینانیک راه از دست دادن مشتریهمیشه در دید باشیدقیمت عمده فروشیپاداش در ازای خرید بیش از یک مبلغ خاصرفع سریع مشکلاتبهبود دائمییافتن بازارهای جدیدمشتریان ناراضیدوست داشتنی باشیدخانه كارآفرينان
اسلاید 94: 94خانه کارآفرینانحراج در مناسبت هابر خورد با مشتریپذیرش نمایندگیقیمت کالاهای رایگانانگیزه سفارش دهیاطمینان از صحت سیستم دریافت سفارشپاداش در ازای تعداد خرید بیشتریکی بخر دو تا ببربررسی تاثیر قیمتها در فروشخانه كارآفرينان
اسلاید 95: 95خانه کارآفرینانتهییج مشتری برای خریدبعدا بپردازیدنسخه های آزمایشیذکر قیمت معمولیخشنودی مشتریان وفادارخانه كارآفرينان
اسلاید 96: 96خانه کارآفریناننکات کلیدی کسب وکارخانه كارآفرينان
اسلاید 97: 97خانه کارآفرینانجریان های چند گانه کسب در آمداجتماعات آنلاینگارانتی رقابتیسرمایه گذاری مشترکهمبستگی آنلاینطوفان فکریمدل سازی افراد موفقریسکمنابع خارج از شرکتخانه كارآفرينان
اسلاید 98: 98خانه کارآفرینانسرمایه گذاری همیشگیمطالعهتحلیل روشهای ارتقای سایتامور خیریهمکانیزه کردن فعالیت هاانجمن تخصصیگروه های خبریجلب نظر برای لینک دادنآموزش آنلاینانجمن رایگانخانه كارآفرينان
اسلاید 99: 99خانه کارآفرینانتشویق اجتماعات آنلایننام مناسبخود را بشناسانیدراه های غیر آنلاینهدف های کوتاه مدت و بلند مدتتبلیغ در همه جاآزمایش مداوممشورت با افراد موفقبر گزاری دوره های آموزشیافزایش مهارتهاخدمات رایگانخانه كارآفرينان
اسلاید 100: 100خانه کارآفرینانیادگیری مداومفروش اقساطیهمبستگیمطرح شدن در اخبارپرهیز از مشغله زیادیاد داشت ایده هاآزمایش فرصت های جدیدتمرکز بر روی جزئیاتبرنامه های فروش مشترکایده های فروشخانه كارآفرينان
اسلاید 101: 101استفاده از پاورپوینتها با ذکر خانه کارآفرینان بلامانع می باشدخانه كارآفرينان
اسلاید 102: 102با تشکر از توجه شماخانه كارآفرينان
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.