کسب و کار

کار آفرینی در کسب و کار خانگی

صفحه 1:

صفحه 2:
کار آفرینی در کسب و

صفحه 3:
تعريف كسب و كار خريد و فروش كالاهاءتوليد يا عرضه خدمات:به منظور بدست آوردن سود انواع كسب و كار * كسب و كار خاتكى * کسب و کار خانوادگی. * کسب و کار روستایی * کسب و کار اینترنتی * کسب و کار کوچک و متوسط * كسب و كار هاى بزركك

صفحه 4:

صفحه 5:
اهمیت کسب و کار خانگی * امروزه کسب و کارهای خانگی از بخشهای حیاتی و ضروری فعالیتهای اقتصادی کشورهای پیشرفته محسوب میشوند. کسب و کار خانگی از نظر ایجاد شغل » نوآوری در عرضه محصول یا خدمات » موجب تنوع و دگ رگونی زیادی در اجتماع و اقتصاد هر کشور میشوند. همچنین ا ان 25 و کارهای خانگی نقطه شروح مناسبی برای راه اندازی کسب ‎AS gy‏ ‎ce ee‏ كن در مقايسه با ديكر انواع كسب ‎Gar‏ اسان 5 عنوان نمونه شما میتوانید با یک دستگاه رایلنه و یکك خط تلفن » يكك كسب و كار اينترنتى راه بیندازید و کارها و خدمات مختلفی را به مردم عرضه و ازاین راه برای خود درآمد کسب یی

صفحه 6:
MK. i ; ۳ ۳ & 0 anh 1 ۳ 7

صفحه 7:
Pic) ema ih Workshop وقتی میزان گردش مالی و نقدینگی یک کسب و کار خانگی به علت موفقیت در فعالیتهای اولیه اقتصادی در منزل از حد ظرفیت و کشش فضاى خانكى فراتر رودء فضاى فعاليتهاى اقتصادى از منزل به ‎BIS‏ ا ا 2 كردد. جنين كاركاههايى كه تمامى كاركنان آن اعضاء خانواده و بستگان درجه ۱ فامیل محسوب مى شوندء كا ركاههاى خانوادكى ناميده ميشوند.

صفحه 8:

صفحه 9:
دلائل عمده توسعه كسب و كار خاتكى در ايران * تحصیلات بالای نیروی کار و نرخ بیکاری 1/۱۵ درصدى فارغ التحصيلان دانشكاهى نرخ بالای بیکاری جوانان نرخ بالای بیکاری زنان نرخ بالای بیکاری مناطق روستایی * ضرورت جلوگیری از جه هدر رفتن سرمایه انسانی و استعدادهای خانمها در راستای چشمگیر تولید ناخالص داخلی (60۳)) ینه های بسیار سنگین اجاره يا خرید مرا کز کسب و کار خصوصا در کلان شهرها * توجه و علاقه خاص رن ايرانى به صائل ‎eA Oe‏ * علاقه ویفه خانمها برای بروز خلاقیتهای خود در عرصه خدمت به جامعه از طریق کارهای اقتصادی * علاقه کم رنگ مردان به کار کردن همسرانشان در فضای بیرون از منزل * علاقه مندی زنان به کسب استقلال مالی و اقتصادی * کاهش چشمگیر هزینه های تولید و سربار در فعالیتهای اقتصادی مرتبط با خانگی کمک به افزایش انجام کسب و کسب و کارهای

صفحه 10:
ساختارهای کسب و کار (۱05۱۳655ظ۳ ‎(Structures‏

صفحه 11:
(Focussed Structure) 35 ‏ساختار متمر‎

صفحه 12:
و و نيا

صفحه 13:
نهاد دولتی بر كيفيت مواد اولیه و استاندارد کالای نهایی نظارت دارد.( کنترل ابتداء و انتهای زنجیره تولید) مهارتهای حرفه 1 مختلف همیار حسب سطح تکنولوژی و استاندارد : ۲ ۳ لق ‎SPORE AS PI SOE‏

صفحه 14:
© 1 یات دز و ‎a‏ کروه هتبار penny Faas a 3 ساختار خطی سور ند ‎Cue‏ Cass

صفحه 15:
این ساختار مجموعه ای از واحدها با ساختار خطی متم ركز محصول كامل را تو الى كد سیستم مالی - حقوقی و مدیریت مالی مجموعه توسط کارفرمای اصلی اعمال مى سفارشات و ارجاع کارها طبق دی ی مج و ‎ie‏

صفحه 16:
متیر ضفي قروه ‎ae‏ ‏1 ‎ee 2‏ ‎ee 3‏ 8 ‎ae‏

صفحه 17:
A محصولات با قابليت ‎ele ob hans‏ تدیلی : رود )مسق ود زار مصرف ميشود. به شي وي

صفحه 18:
‎ae pie‏ ورف ‎eases‏ سیستم کتترل وختقارت سیم جمع آوری فظاوت و کترل کیای سيسام جمع آوری نطارت و کترل کیای سیم جمع آوری فطاوت و کترل کیای سيسام جمع آوری فطارت و کتترل کیای سیستم‌جمع آوری }| ‎AF LAE ote‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 19:
واحدهای, کسب و کار بصورت کارمزدی (قطعه مزدی) و در چارچوب انعقاد قرارداد با بنگاه تولیدی اصلی کار می کل ‎a‏ ی ليث باه تدش ‎ ‏خانگی تاثیر گذار ‏مان ناكد ‎ ‏واحدهاى كسب و كار به صورت اقماری وظایف خاص خانگی را عهده دار ‎ee‏ ‏واحدهای, کسب و کار ‎SE‏ در این ساختار جزء کار کنان بنگاه ی شمار نمی آیند. ‏مواد اولیه با قطعه خام توسط بنگاه تولیدی اصلی ‎Sats‏ ‏واحدهای كسب و كار اقمارى. كذاشته مى شود. ‎

صفحه 20:

صفحه 21:
۱ بندی نو کلی مش مشاغ ‎a‏ و کا رگا = مونتاژ ‎‘sails YY y‏ > > 2 | , : = ۹ = 1۳

صفحه 22:

صفحه 23:
اجراي برنامه هاي آموزشي ‎es aie‏ ماخ جود ‎

صفحه 24:
ارائه مشاوره به را في و حقوقي تهیه متون حقوقي انجام امور وکالت تهیه متن قراردادها خدمات جكيده نويسي متون حقوقي

صفحه 25:
گروه مشاغل 1۲ آموزشهای مهارتی از ‎ss‏ «۹ إبزنامه ويسى يازاته

صفحه 26:

صفحه 27:
5 i 4 4 vw 2 4

صفحه 28:
گروه مشاغل پزشکی وجهداشتی

صفحه 29:
گروه مشاغل کشاورزی . روستایی و صنایع تبدیلی خرد a

صفحه 30:

صفحه 31:
عروه مثاغل خدماتی

صفحه 32:
كروه مشاغل فرهنگی

صفحه 33:
مواد غذایی

صفحه 34:
نسبى كسب و كار خاتكى

صفحه 35:
از داشتن کسب و کار . ‏در منزل خجالت و‎ ٠ ‏وا نداشته‎ ‏باشیده بلکه به آن‎ افتخار کید

صفحه 36:
سفر به شهرها و محلههای دیگر و بررسی محصولات يا خدماتی که در آن مناطق عرضه میکردد. پیدا کردن ایده از تبلیغات موجود در رسانه ها بازدید از نمایشگاه های مختلف و آشنایی با محصولات و خدمات جدیدی که ارائه شده اند. جستجو در اینترنت و اطلاع از محصولات و خدماتی که در سرتاسر دنیا عرضه می شوند و بررسی امکان ایجاد آنها در منطقه خود داشتن تجربه شغلی در کسب و کار توجه به اخبار (به ویژه اخبار اقتصادی) منتشر شده در رسانه های جمعی خودتان ایده بسازید از علایق و سر گرمی هایتان شروع کنید. به موانع و محدودیت هایی که در اطرافتان بر سر راه عرضه محصولات یا خدمات وجود دارد؛ توجه کنید. چیزهای مورد نیاز و خواستنی های خویش را فهرست کنید. به راههای مختلف و تازه استفاده از محصولات موجود فکر کنید. به علایق اجتماعی در حال تغییر گروههای مختلف مردم از نزدیکت توجه کنید. به تفیبرات و پیشرفت های تکنولوژیکی دقت کنید و ببینید چگونه بر محصولات یا خدمات فعلی تاثیرگذارند. به کسب و کارهایی که | کنون وجود دارند به دقت بنگرید. به مشخصات کالاها و خدماتی که هم اکنون در اطرافتان وجود دارند. توجه کنید.

صفحه 37:
دولت با اعمال ضوابط حمایتی در

صفحه 38:

صفحه 39:

صفحه 40:

صفحه 41:

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:

صفحه 45:

صفحه 46:

صفحه 47:

صفحه 48:

صفحه 49:

صفحه 50:

صفحه 51:

صفحه 52:
Rardanews

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:

صفحه 56:

صفحه 57:

صفحه 58:
پروین آموز کار مهرماه 11917

51,000 تومان