سایر تحقیق و پژوهش

کار با فلز

kar-ba-flez

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کار با فلز”

کار با فلز

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمکار با فلزدرس:کار و فناوری

اسلاید 2: تابلوها و علائم بر اساس رنگ آن مفهوم خود را پیدا می کنند.رنگ قرمز:نشانه بازدارندگیرنگ زرد:نشانه هشدار و احتمال خطررنگ سبز:نشانه نجات و بدون خطررنگ آبی:نشانه الزام

اسلاید 3: همیشه برای محافظت چشم ها از عینک ایمنی استفاده نمایید. برای هر کاری از تجهیزات ایمنی مناسب آن استفاده کنید. در هنگام کار از ابزار مرتبط و مناسب استفاده نمایید. برای استفاده از ابزار، روش صحیح را به کار ببندید. از ابزارهای برنده کُند شده استفاده نکنید. تمام قطعات سبک و ریز را در گیره محکم ببندید. ابزارها را به هیچ وجه در جیب تان نگذارید. از ابزارهای ترک خورده و شل استفاده نکنید. از سوهان بدون دسته استفاده نکنید. بعد از استفاده از ابزارها آن ها را تمیز کنید و در جای خود قرار دهید. ابزارها را در لبه میز قرار ندهید. شکستگی مشاهده شده در ابزار را فوراً به دبیرتان اطلاع دهید. به ابزا رها، بیش از اندازه نیرو وارد نکنید. با دست روغنی و کثیف با ابزارها کار نکنید. درهنگام کار با ابزارهای تیز و برنده دقت نمایید و از وسایل محافظتی استفاده کنید. از ابزارها به جاى چکش استفاده نکنید. از پیچ گشتی به جای ابزار برش استفاده نکنید.

اسلاید 4: بلند کردن،جابه جایی و گذاشتن اجسامکاملا نزدیک جسم مورد نظر قرار گیرید و مسیر حرکت خود را بررسى کنید. قبل از بلند کردن بار، زانوهاى خود را خم کنید. پشت خود را اندکى به جلو متمایل کنید. جسم را محکم در دست خود بگیرید. چنانچه جسم موردنظر بزرگ باشد، علاوه بر دست از ساعد خود نیز کمک بگیرید. قبل از برخاستن، جسم را کاملاً به تنه نزدیک کنید.

اسلاید 5: هنگام برخاستن، عضلات شکم را کاملاً منقبض نمایید و ضمن حفظ آن، زانوها را صاف کنید. انقباض عضلات شکم ازفشارهاى وارد شده بر کمر تا حدود زیادى مى کاهد.در موقع رسیدن به مقصد، جسم را یک باره رها نکنىد، بلکه آرام زانوها را خم کنید و آن را آهسته روى زمین قرار دهىد. براى برداشتن اجسام کوچک از روى زمىن با حالت نیمه نشسته و با پشت صاف اقدام کنىد.براى هل دادن اجسام به سمت جلو، کمر را صاف و عضلات شکم را سفت کنىد. سپس دست ها را در جاى مناسبى از جسمقرار دهید و با قدم زدن به سمت جلو آن را جابه جا کنىد.هرگز با پاهاى نزدیک به جسم و پشت خمیده، جسم مورد نظر را هل ندهید.

اسلاید 6: روى صندلى با کمر صاف بنشینید، طورى که فاصله کمر با پشتى صندلى پرشده باشد. سر وضعیت عادى و رو به جلو داشته باشد، به طوری که صفحه نمایشگر در مقابل کاربر باشد. نحوه نشستن درست روی صندلی و کار با رایانه

55,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید