kashi-saraamic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاشی و سرامیک”

کاشی و سرامیک

اسلاید 1: کاشی و سرامیک

اسلاید 2: فهرستویژگی کاشی و سرامیکتفاوت کاشی سرامیکسرامیک پرسلانیانواع پرسلانیمراحل اجرایی کاشی و سرامیک6.نکات مورد خرید

اسلاید 3: به طور کلی کاشی و سرامیک به دو گروه سرامیک پرسلان و گرانیتی تقسیم شود. سرامیک و کاشی غیر پرسلان از خاک رس سفید ، قرمز و یا قهوه ای و مقدار کمی مواد معدنی دیگر ساخته می شود .  اما سرامیک پرسلان از خاک رس و مواد معدنی به یک میزان ساخته شده است که در واقع 50 درصد پرسلان را شن سفید و یا فلدسپات تشکیل می دهد. سرامیک پرسلانسرامیک پرسلان یکی از انواع کاشی با مقاومت و دوام بالا نسبت به سایر کاشی ها می تواند در ابعاد بزرگ ساخته شود . پرسلان متراکم ، غیر قابل نفوذ و دارای دانه های ریز و صاف است . خاک رس سفید به صورت تحت فشار ساخته می شود و چگالتر است که این امر باعث محکمتر شدن پرسلان نسبت به کاشی و سرامیک می گردد. قیمت بالاتری نسبت به کاشی لعابی دارد.

اسلاید 4: ویژگی های کاشی و سرامیک معایبکاشی ها شکننده هستند نفوذ پذیر آب در صورتیکه درست عایق بندی نشودمزایاکاشی ها قابل شستشو هستند. دوام و طول عمر کاشی ها بالا است.مقاوم در برابر نور خورشید کاشی ها ضد حریق هستند.در برابر مواد های شیمیایی مقاوم هست

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید