kerm-ha-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کرم های حلقوی”

کرم های حلقوی

اسلاید 1: بسم الله الرّحمن الرّحیمگرد آورنده :سید محمدرضا خواجهاستاد درس : دکتر بهادریان درس مبانی جانور شناسی

اسلاید 2: کرم های حلقوی

اسلاید 3: کرم ها کجا زندگی می کنند؟این جانوران بر روی زمین،در آب وعملا در همه زیست گاه ها زندگی می کنند.کرمهای خاکی در خاک زندگی می کنند.محل زندگی زالوها ،دریاچه ها و رودخانه ها است.

اسلاید 4: بکرمهای حلقوی دریایی در سواحل دریا یافت می شوند.بعضی از کرمها انگل اند.انگل ها درون یا روی بدن سایر جانوران زندگی می کنند

اسلاید 5: کرم های حلقوی(seymented worms) رده پرتاران رده کم تاران رده زالو کح

اسلاید 6: بدن بیشتر کرم‌های حلقوی از بخش‌هایی تشکیل شده که کاملاً شبیه هم اند و اندام‌های درونی و کرک‌های (chaetae از واژهٔ یونانی χαιτη به معنی مو) یکسان دارند با این حال دو بخش انتهایی و ابتدایی بدن را نمی‌توان به

اسلاید 7: عنوان یک تکهٔ واقعی در نظر گرفت چون دارای مجموعهٔ استاندارد اندام‌ها نیستند و همان گونه که دیگر تکه‌ها توسعه می‌یابند، رشد نمی‌کنند. بخش جلویی یا prostomium (گرفته شده از واژهٔ یونانی προ- به معنی «جلوی»

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید