کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

کسب درآمد اینترنتی

draamed-einternti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کسب درآمد اینترنتی”

کسب درآمد اینترنتی

اسلاید 1: کسب درآمد از طریق اینترنتدیار هدایت فر

اسلاید 2: کسب و کار تعريف : كسب و كار عبارت است از خريد و فروش كالا ها ، توليد كالا يا عرضه ي خدمات به منظور بدست آوردن سود.در کشور ایران، ارائه خدمات کمتر از تولید و فروش کالا مورد توجه قرار گرفته است برخلاف خیلی از کشورهای دیگر.

اسلاید 3: کسب و کار الکترونیکی (E-Business) و تجارت الکترونیکی (E-Commerce) با یکدیگر متفاوتند. کسب و کار مفهومی گسترده‏تر از تجارت دارد.شغل و کار می‏تواند کاذب باشد که سود زیادی عاید مملکت نمی‏کند زیرا مالیات و عوارض نمی‏پردازند. هر کسب درآمدی از طریق اینترنت، کارآفرینی محسوب نمی‏شود.اهمیت کارآفرینی با گذشت زمان بیش از پیش روشن می‏شود و هم اکنون در برخی از کشورهای توسعه یافته، ارزش افراد کارآفرین بیش از افراد تحصیل کرده است.

اسلاید 4: پنج مهارت کسب وکار آينده ساز: مهارتهاي مديريتيارتباطات,تصميم گيري,کارگروهي و سرپرستيدانستن زبان خارجي به خصوص زبان انگليسيمهارتهاي مالي واقتصاديهزينه وسود,نگاه اقتصادي و آشنايي با اصول حساب داريمهارتهاي بازاريابيخريد,فروش,مفاهيم بازار و بازاريابيمهارت استفاده از فناوري اطلاعاتآشنايي با رايانه,توانايي کار و جست وجو در اينترنت

اسلاید 5: کسب وکار اينترنتي چيست؟به کسب وکاري گفته مي شود که به صورت الکترونيکي و از طريق شبکه اينترنت انجام مي پذيرد.نگاه کسب و کارانه:حساس شدن نسبت به محيط اطراف خود در زمينه انواع کسب وکار

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید