Team-Work

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کـار تیـمی Team Work”

کـار تیـمی Team Work

اسلاید 1: کـار تیـمی

اسلاید 2: تیم چیست؟تعدادی از افراد که به یکدیگر اتکا داشته و برای رسیدن به هدف مشخصی فعالیت و همفکری می کنند، تیم نامیده می شوند:ویژگیهای تیم:دارا بودن هدف مشترکاعمال راهبری جمعیایجاد اعتماد و احترام متقابل مکمل بودن افراد از نظر دانش، تخصص و تجربهکنترل داخلی و بهبود مستمر فعالیتهاکمک به تکامل و ارتقاء اعضاءمشارکت همه اعضا در اندیشیدن و عمل

اسلاید 3: انواع تیم :الف – وظیفه ای Functionalب – مخلتط Cross Functionalبرخی از انواع تیم ها :تیم های راهبری / Steering Committee Teamsتیم های متشکل از مدیران یا کارکنان واحدها / Cross – Functional Teamsتیم های بهبود مستمر / Continuous Improvement Teamsتیم های پروژه / Project Teams

اسلاید 4: دلایل لزوم انجام فعالیتها بصورت تیم کاری1- تحلیل پیچیدگی فرایندها و محصولات امروزی فراتر از توان یک فرد یا یک واحد مستقل است. 2- در تیم های چند تخصصی مسائل به دلیل وجود مهارتها و تجربیات گوناگون بهتر مورد بررسی قرار می گیرند. 3- قابلیت اجرای پیشنهادهای حاصل از کار تیمی از پیشنهادهای افراد مستقل بیشتر بوده و قابل اعتمادتر است. 4- احساس رضایت و تعلق افراد به سازمان و موضوع مورد بررسی درمحیط کار تیمی بیشتر است. 5- پرسنل شرکت کننده در تیم از تجربیات و دانش هم بهره مند شده و موضوعات را از زوایای مختلف بررسی می کنند.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید