kf-sazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 31 اسلاید فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینت در 31 اسلاید میباشد. از جمله مطالب فایل دانلودی: کف سازی چیست هدف از کف سازی انواع کف سازی از نقطه نظر محل قرار گیری انواع کف سازی از نقطه نظر عملکرد انواع پوشش ومصالح مورد استفاده در کف سازی فرش یا پوشش کف اجرای فرش کف با کاشی وسرامیک كف پوش هاى چوب پنبه اى از کارهایی که ممکن است قبل از کف سازی انجام شود اجرای فرش کف با سنگ پارکِت خصوصیات پارکت اجرای فرش کف لاستیکی-پلاستیکی وپارکت
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
789 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کف سازی”

کف سازی

اسلاید 1: کف سازی چیست؟به هر گونه عملیات ساختمانی که بروی سطح زمین یا سقف طبقه انجام شود تا کاربرد آن فضا را ممکن سازد کف سازی گویند.

اسلاید 2: هدف از کف سازی:هدف از کف سازی بوجود آوردن سطحی که بتواند خواسته های استفاده کنندگان را از آن بنحو مطلوب برآورده سازد.با توجه به فناوری کف جنس . متفاوت خواهد بود کف ها را باید از مصالح ساخت.کف ها باید در مقابل سایندگی محکم ومقاوم باشد همچنین حرکت بروی آنها راحت وتا حد امکان بی صدا بوده وبه راحتی بتوان کف را نظافت کرد.البته شکل و جنس کف سازی بسته به نوع کاربردی آن دارد.

اسلاید 3: از مشخصات مهم کف سازی نیز استحکام وپایداری است واز دیگر مشخصه های آن مقاومت در برابر رطوبت دوام عایق صوتی وحرارتی واستقامت در برابر آتش را می توان نام برد .

اسلاید 4: انواع کف سازی از نقطه نظر محل قرار گیری:کف سازی بر روی خاککف سازی در طبقاتکف سازی بروی بام

اسلاید 5: انواع کف سازی از نقطه نظر عملکرد:کف سازی در زمینهای خشک:در این گونه زمینها ابتدا یک لایه بتن (200 کیلوگرم سیمان در مترمکعب ) با ضخامتی در حدود 10 سانتی متر ریخته و پس از آنکه بخوبی آنرا ویبره نمودیم با تخته ماله صاف می کنیم . البته ممکن است این کف بصورت بتنی باقی مانده و یا اینکه روی آنرا پوشش اجرا کنیم که باز هم نوع پوشش مصرف بستگی به سلیقه مصرف کننده و نوع استفاده خواهد داشت . این پوشش معمولاً ملات ماسه سیمان ـ موزائیک ـ سنگ فرش ـ پارکت و غیره می باشد .

اسلاید 6: انواع کف سازی از نقطه نظر عملکرد:2)کف سازی در زمین های نیمه خشکدر زمینهای نیمه خشک ابتدا بلوکاژ را 25س م اجرا می نمائیم سپس به مقدار 10 س م بتن ریزی نموده بعداز آن ملات ماسه سیمان را 2/5 س م استفاده کرده و در پایان پوشش مورد نیاز خود را بکار میبریم

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید