کسب و کار مدیریت و رهبری

کنترل کیفیت فراگیر

Total Quality Control

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کنترل کیفیت فراگیر”

کنترل کیفیت فراگیر

اسلاید 1: Total Quality Control( ( TQCکنترل کیفیت فراگیر

اسلاید 2: TQCکنترل کیفیت فراگیرمفهوم TQC :کنترل : یکی از وظایف مدیران که شامل نظارت بر درستی انجام کارها و برنامه ها در جهت رسیدن به اهداف سازمان می باشد. کیفیت : کیفیت یک محصول یا خدمت همان چیزی است که مشتری طلب می کند. اگر محصول یا خدمت ارائه شده در جنبه هایی خاص، کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، اما مشتری بدان نیاز نداشته باشد، تنها هزینه ای است که پرداخته شده ولی ارزش افزوده ای ایجاد نکرده است. فراگیر بودن : ؟؟؟؟؟؟

اسلاید 3: سیر تکامل کیفیت مرحله اول : کنترل کیفیت QCمعطوف به کنترل بازده یا خروجی به منظور حصول اطمینان از انطباق خروجی با استاندارهای مورد نظر است.مرحله دوم : حلقه های کنترل کیفیت (( Q.C.C :متشکل از گروه کوچکی از افراد داوطلب است که در رابطه با مسائل و مشکلات مربوط از حیث دلایل و راهکارهای حل آن تشکیل جلسه داده و نسبت به حل و فصل مشکلات کیفیت اقدام می کند. حلقه های کیفیت علاوه بر کنترل خروجی تلاشهای خود را بر روی فرآیندهای انجام کار به منظور دستیابی به کیفیت معطوف می نماید .

اسلاید 4: سیر تکامل کیفیت مرحله سوم : کنترل کیفیت جامع T.Q.C)) :ساز و کاری است که با تمرکز بر روی ورودی، فرآیند و خروجی بهبود کیفیت و حصول اطمینان از آن را میسر می نماید. البته این تکنیک تا حدودی نواقص حلقه های کیفیت را از این حیث که برای تضمین کیفیت ورودی را مدنظر قرار نمی داد جبران نمود.مرحله چهارم : مدیریت کیفیت جامع T.Q.M)) :تفاوت اساسی مدیریت کیفیت جامع با کنترل کیفیت جامع به نوع کنترل باز می گردد بدین معنی که در TQC دگر کنترلی ولی در TQM خودکنترلی حاکم است. دیگر این که مقوله مدیریت وسیع تر از کنترل است زیرا کنترل به عنوان تنها یکی از وظایف مدیریت است.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید