تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 10 اسلاید

محمدرضا

صفحه 1:
۳3 ‘a ۰ ‏ا‎ | arm Total C es; Contro hea 7 ‏كنترل 52 تاکز‎

صفحه 2:
Toc ‏کنترل کیفیت فراگیر‎ مفهوم ۲06 : ا کنترل : یکطالل‌وظایف مدیران که تام فلارت ۱۳۲ انجام كار ها هاثرفامه ها در جهت رسیدن به اهداف سار ‎as‏ باشد. ۱ کیفیت. " کیفیت یک محصول يا خدمت همان چیزی مشتری 19 ی کند. اگر محصول یا خدمت ارائه 82 کاص, کیفیت بسبا © ‎og‏ ‏نیاز نداشته باشد, تنها « ‎a a‏ ‎“ug‏ افزوده ای ایجاد : © 1 فاکیر بودن : ؟ کل6 ‎Toc‏

صفحه 3:
مرحله اول : کنترل کیفیت ]0 معطوف به کنترل بازده یا خروجی به 1 اطمینان از انطباق خروجی با استاندارهای مورد نظر است. مرحله دوم : حلقه های کنترل کیفیت (( 0.0.6 : متشکل از گروه کوچکی از افراد داوطلب است که در رابطه با مسائل و مشکلات مربوط از حیث دلایل و راهکارهای حل آن تشکیل جلسه داده و نسبت به حل فصل مشکلات کیفیت اقدام می کند. حلقه های کیفیت

صفحه 4:
سیر تکامل کیفیت مرحله سوم : كتترل كييك جامع ۱۳۳ ساز و کاری است که با تمرکز بر روی ورودی, فرآیند و خروجی بهبود کیفیت و حصول اطمینان از آن را میسر ‎ro‏ نماید. البته این تکنیک تا حدودی نواقص حلقه های کیفیت را از این حیت که برای تضمین کیفیت ورودی را مدنظر قراز نمی داد جبران نمود. مرحله چهارم : مدیریت کیفیت جامع ۲.0.1)) : تاو لاس مد يزيت كيفيت جامع با کترل کش 85 جامع به نوع كنترل باز مى كردد بدين معنى كه در ۲0 ©6 ۵ کنترلی ولی در ۲01 خودکنترلی حاکم است. دیگر ‎yl‏ که مقوله مدیریت وسیع تر از کنترل است زیرا کنترل

صفحه 5:
کنترل کیفیت و تولبد ناب کنترل کیفیت در انتهای خط تولید اصولا مفهومی ندارد. یعنی وظیفه اصلی واحد کنترل کیفیت, کنترل فرآیند تولید است, نه کنترل کفیت و محصولات. سازنده موظف است نخست در یک برنامه کنترل کیفیت

صفحه 6:
برنامه اجرایی کنترل کیفیت فراگیر 0" تعریف مسئولیت ها و تقش واحد ها . 0. توقف بهره گیری از بازرسان کیفیت در فرآیند تولید و واگذاری مستولیت کنترل کار» به خود کارکنان . 0 ایجاد یک برخامه نت گییت به جای بازرسان کفیت . <. برقراری دوره آموزشی برای کارکنان .

صفحه 7:
مدیریت زنجیره تامین و کنترل گیقیت فراگیر مدیریت زنجیره تامین یک رویکرد یکپارچه سازی برای برنامه ریزی و کنترل مواد و اطلاعات می‌باشد که از تامین کنندگان تا مشتریان جریان دارد همانگونه که در وظایف مختلف در یک سازمان جریان 3 — 0 اك | ۵/۰ © ‎Fl 7‏ © 9 ب ۰

صفحه 8:
کنترل کیفیت فراگیر مهمترين تاكيد اين مقوله براین موضوع است که کیفیت يك وظیفه و مسئولیت همگاني است. آرماند فيكنبام در سال 19660 مطرح تمود که براي تحقق کیفیت آثربخش ۰ كنترل كيفيت بايد از طراحي محصول آغاز شود در غیراینصورت ممکن است اشتباهي در ابتداي فرآیند ( طراحي محصول جدید) موجب بروز اشکالات جدي در فرآيندهاي بعدي » و از همه بدتر زمان تحویل به مشتري شود . و تا زمان تحویل به مشتري ادامه یابد. دراین دوران روشهاي آماري و نمونه گيري از اهمیت خاص خود برخوردارند ولي سیستم کیز علاوه بر كنترل توليد » شامل توسعه محصولات جدید » گزینش فروشندگان » حمل و نقل و مشتریان نیز مي شود. ©

صفحه 9:
مفهوم فراگیر بودن کنترل کیفیت بنا براین فراگیر بودن دو مقوله زير را در بر می گیرد : مشارکت تمامی افراد و واحد ها در ایجاد کیفیت مورد انتظار مشتری 7 کنترل کیفیت در سزاسر زنجیره تامين

صفحه 10:

39,000 تومان