گزارش‌های دولتیسایر

گزارش عملکرد دبیرخانه برنامه پیشرفت جهادی

صفحه 1:

صفحه 2:
9 معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی lysis iii dyna alas مرکز نوسازی و تحول اداری دبیر خانه برنامه پیشرفت جهادی ۱۱/۳/۹۰

صفحه 3:
مراحل تدوین » اجرا و نظارت بر برنامه میان مدت پیشرفت جهادی (مدیریت عملکرد)

صفحه 4:
|. طراحی مدل اولیه مدیریت عملکرد ۲.ارانه» بررسی و اصلاح مدل در طى جلسات مختلف كارشناسى و مدير ۳.تائید. مدل توسط رئیس شورای راهبردی ۴.ارائه مدل در جلسات و گردهمایی های مختلف به منظور آشنایی و توجیه در سطوح : - شورای معاونین وزارتخانه - معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری - معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان های جهاد کشاورزی استان هاو سازمان های وابسته - مدیران کل » معاونین » روسای ادارات و کارشناسان دفاتر ستاد معاونت - مدیران؛ روسای گروهها و کارشناسان واحدهای نوسازی و تحول اداری سازمان های جهاد کشاورزی استان ها ؛ سازمان های وابسته و....

صفحه 5:
] el chee il ‏كميته هاى راهبردى استانى‎

صفحه 6:
ست مد مد مد مغ طراحی فرآیند انجام کارتدوین اسناد طراحی اولیه فرم های مورد نیاز (فرمت سازی نمودن ) طرح در جلسات کارشناسی اصلاح و ساده سازی فرمت ها طراحی نمایی فرم ها

صفحه 7:
تهیه پیش نویس سند راهبردی معاونت اراثه به اعضای شورای راهبردی جهت بررسی و اظهار نظر ارسال برای روسا و دبیران مناطق سه گانه به منظور بررسی و اظهار نظر طرح در جلسه شورای راهبردی با حضور روسا و دبیران مناطق سه گانه انجام اصلاحات احتمالی و نهایی کردن سند معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تصویب و ابلاغ سند معاونت شامل بيانيه ماموريت اهداف راهبردی چالش ها

صفحه 8:
بأن هي تاه ‎‘dial‏ “a < اراثه مدل مدیریت عملکرد در قالب جلسات و گردهمایی های مختلف به مسئولین مرتبط تشکیل کمیته های راهبردی برنامه پیشرفت جهادی ارسال سند معاونت برای سازمان های تابعه و وابسته به منظور بهره برداری 7 تهیه پیش نویس سند بوسیله سازمان های تابعه و وایسته 7 برگزاری گردهمایی منطقه ای در قالب برنامه تدوین شده با حضور معاونین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان ها و روسای واحدهای نوسازی و تحول اداری ( جلسات عمومی و is

صفحه 9:
Al gat gl a al aga ye 2 7 تشکیل کار گروه های کارشناسی به تفکیک هر سازمان متشکل از معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی » روسای واحدهای نوسازی و تحول اداری و اعضای دیبرخانه پیشرفت جهادی و سایر کارشناسان معاونت توسته مدیریت و منابع انسانی سازمانهای تابعه و وابسته ‎S‏ آموزش توانمند سازی بررسی و تکمیل اولیه اسناد سازمان ها در کار گروهها با حضور معاونین و روسای واحدهای نوسازی و تحول اداری سازمانها ‎۳ ‏اری جلسه جمع بندی نتایج حاصل از جلسات منطقه ای و ارائه راهنمایی لازم ‎ ‎

صفحه 10:
‘owl sui eld lela sll acl اصلاح و تکمیل اسناد بوسیله سازمان های تابعه و وابسته (ویرایش دوم) 7 تدوین و ابلاغ برنامه زمانبندی بررسی اسناد توسط مرکز نوسازی و تحول اداری (جهت نهایی کردن اسناد) _بررسی اسناد سازمان ها توسط مرکز نوسازی و تحول اداری طی جلسات مختلف و رفت و برگشتهای متفاوت | 2 تهیه ویرایش سوم سند و ارائه به مشاور 2 x

صفحه 11:
اد و اه زان هي تاه رورس «8 5 بررسى و انجام اصلاحات لازم بوسيله مشاور 7 تهیه ويرايش جهارم سند و ارائه به معاون محترم توسعه مديريت و منابع انسانی جهت ابلاغ اظهار نظر توسط معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی ‎Si‏ انجام اصلا حات احتمالی حسب نظر معاون محترم و تهیه ویرایش پنجم سند | 33 ابلاغ سند جهت اجرا به سازمان های تابعه و وابسته 2

صفحه 12:
تيه سناد دخائر معاونت 5 ارائه مدل مديريت عملكرد در قالب جلسات و كردهمابى هاى مختلف به مسنولين موتبطة ‎rd‏ 2111111 OSS Bye Tol ee Oe ToT neon eS) | errr) اصلاح و تكميل اسناد بوسيله دفائر (وبرايش دوم ) دوين والاغ رمه عند بورسى اناه وس مركز توسازى وتعول ادارى (جمت تاي تمودن ) eee) ea oe ee eee eee eee

صفحه 13:
ادامه تمیه اسناد دفاتر معاوفت و ‎fal‏ | ‏نيه وبرايش سوم وارائ به مشاور‎ ‏1مك‎ 1 1 1 1 [1 1 11 1 1 1 | eee ee) ite cl eli ype ty pe gg ys Salsa | eer een) | ee ee) { | ابلاثم سند جهت اجرا به دفاتو

صفحه 14:
وزیر محترم و معاونین وزیر در حد اطلاع رسانی معاون محترم وزیر و معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی استان سازمان های وابسته و...... مدیران کل » معاونین و روسای ادارات و کارشناسان دفاتر معاونت مدیران » روسای گروه ها و کارشناسان واحد های نیسازی و تحول اداری سازمان های تابعه و وابسته مدیران » روسای ادارات و کارشناسان واحدهای مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان های تابعه و وابسته مرکز نوسازی و تحول اداری (دبیرخانه )

صفحه 15:
06

صفحه 16:
SE GAs] (EOS er ese ee) تتيهاسناه (جدول) ا | ریاد ای کرد ند حای برد تال ند | اسحکرت مراد ۸۱۰۸۱ نان عدترب ند ‎CSS‏ ۳5 [۱0 ‎SS‏ ا ‎[۳ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
۲ برگزاری دوره های آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان کلیه سازمانها و دفاتر با اصول مبانی فرم و فرآیند گزارش دهی و..... در چارچوب سر فصل های تههیه شده ” برگزاری دوره آموزشی کار تیمی بر ای کلیه سازمانها و دفاتر ۷ تیه و استقرار نرم افیار تحت وب کنترل پروژه و آموزش آن توسته و ارتقاءتعامل با سازمان ها و دفاتربه منظور شناسایی و رفع مشکلات و چالشها از طریق گردهمایی و نشستهای کارشناسی و... v Vv مدیریت دانش برنامه پیشرفت جهادی ت و ارزیابی برنامه مدیریت عملکرد سال ۱۳۹۰

صفحه 18:
اقدام در جهت حداکثر بهره مندی از ظرفيت و پتانسیل موجود در اجرای برنامه پیشرفت جهاد از طرق مختلف نظیر شناسایی عناوین پروژ ه و اقدامات مشترک و اعمال مدیریت بر اجرا 0 رون ب منظور انتجام اقدامات عملياتى در جبهت تدوين سند راهبردى شال ۱۳۰۱۳۱۲۱ وج 7 تخلیل و آسیب شناسی برنامه مدیریت عملکرد (در قالب گزارش ) تقویت به بهسازی شبکه تحول اداری از طویق آموزش +عوامل انگیزشی تعامل ,کارگروهی و افلاغ رنتانی : 3 ۷ برگزاری جشنواره عرضه محصولات حاصل از اجرای برنامه مدیریت عملکرد در سال ۱۳۹۰

صفحه 19:

1 معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی 2 مرکز نوسازی و تحول اداری دبیرخانه برنامه پیشرفت جهادی 21/4/90 مراحل تدوين ،اجرا و نظارت بر برنامه میان مدت پيشرفت جهادي (مدیریت عملکرد ) قبل از اجرا حین اجرا طراحی مدل مدیریت عملکرد طراحی ساختار طراحی فرمت های مدیریت عملکرد تهیه سند راهبردی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تهیه اسناد راهبردی سازمان های تابعه و وابسته تهیه اسناد راهبردی دفاتر حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تدوین فرمت های کنترل و نظارت (گزارش گیری ) بعد از اجرا 3 تهیه و تدوینRFPسیستم یکپارچه کنترل و نظارت خالصه آمار نفر – ساعت نیروی انسانی در برنامه پیشرفت جهادی آمار و اطالعات نتایج برنامه های آتی طراحی مدل .1طراحی مدل اولیه مدیریت عملکرد .2ارائه ،بررسی و اصالح مدل در طی جلسات مختلف کارشناسی و مدیریتی .3تائید مدل توسط رئیس شورای راهبردی .4ارائه مدل در جلسات و گردهمایی های مختلف به منظور آشنایی و توجیه در سطوح : شورای معاونین وزارتخانه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان های جهاد کشاورزی استان هاو سازمان های وابسته مدیران کل ،معاونین ،روسای ادارات و کارشناسان دفاتر ستاد معاونت مدیران ،روسای گروهها و کارشناسان واحدهای نوسازی و تحول اداری سازمان های جهاد4 . کشاورزی استان ها ،سازمان های وابسته و.... ساختار: معاون وزیر توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس شورا ی راهبردی برنامه پیشرفت دبيرخانه شورا (مرکز نوسازی و تحول اداری ) سازمانهای تابعه و وابسته 5 کمیته های راهبردی استانی مشاورین دفاتر معاونت متبوع کارشناس مسئول پیگیری طراحی فرمت ها .1 .2 .3 .4 .5 6 طراحی فرآیند انجام کارتدوین اسناد طراحی اولیه فرم های مورد نیاز (فرمت سازی نمودن ) طرح در جلسات کارشناسی اصالح و ساده سازی فرمت ها طراحی نهایی فرم ها سند معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی .1 .2 .3 .4 .5 .6 • • • 7 تهیه پیش نویس سند راهبردی معاونت ارائه به اعضای شورای راهبردی جهت بررسی و اظهار نظر ارسال برای روسا و دبیران مناطق سه گانه به منظور بررسی و اظهار نظر طرح در جلسه شورای راهبردی با حضور روسا و دبیران مناطق سه گانه انجام اصالحات احتمالی و نهایی کردن سند معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تصویب و ابالغ سند معاونت شامل بیانیه ماموریت اهداف راهبردی چالش ها ارائه مدل مدیریت عملکرد در قالب جلسات و گردهمایی های مختلف به مسئولین مرتبط تشکیل کمیته های راهبردی برنامه پیشرفت جهادی ارسال سند معاونت برای سازمان های تابعه و وابسته به منظور بهره برداری تهیه پیش نویس سند بوسیله سازمان های تابعه و وابسته برگزاری گردهمایی منطقه ای در قالب برنامه تدوین شده با حضور معاونین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان ها و روسای واحدهای نوسازی و تحول اداری ( جلسات عمومی و اختصاصی ) 8 تشکیل کارگروه های کارشناسی به تفکیک هر سازمان متشکل از معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی ،روسای واحدهای نوسازی و تحول اداری و اعضای دبیرخانه پیشرفت جهادی و سایر کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمانهای تابعه و وابسته آموزش ،توانمند سازی بررسی و تکمیل اولیه اسناد سازمان ها در کارگروهها با حضور معاونین و روسای واحدهای نوسازی و تحول اداری سازمانها برگزاری جلسه جمع بندی نتایج حاصل از جلسات منطقه ای و ارائه راهنمایی الزم 9 اصالح و تکمیل اسناد بوسیله سازمان های تابعه و وابسته (ویرایش دوم ) تدوین و ابالغ برنامه زمانبندی بررسی اسناد توسط مرکز نوسازی و تحول اداری (جهت نهایی کردن اسناد ) بررسی اسناد سازمان ها توسط مرکز نوسازی و تحول اداری طی جلسات مختلف و رفت و برگشتهای متفاوت تهیه ویرایش سوم سند و ارائه به مشاور 10 بررسی و انجام اصالحات الزم بوسیله مشاور تهیه ویرایش چهارم سند و ارائه به معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی جهت ابالغ اظهار نظر توسط معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی انجام اصال حات احتمالی حسب نظر معاون محترم و تهیه ویرایش پنجم سند ابالغ سند جهت اجرا به سازمان های تابعه و وابسته 11 ارائه مدل مدیریت عملکرد در قالب جلسات و گردهمایی های مختلف به مسئولین مرتبط تشکیل کمیته های راهبری برنامه پیشرفت جهادی ارسال سند معاونت برای دفاتر معاونت به منظور بهره برداری تهیه پیش نویس سند توسط دفاتر اصالح و تکمیل اسناد بوسیله دفاتر (ویرایش دوم ) تدوین و ابالغ برنامه زمانبندی بررسی اسناد توسط مرکز نوسازی و تحول اداری (جهت نهایی نمودن ) 12 بررسی اسناد دفاتر توسط مرکز نوسازی و تحول اداری طی جلسات مختلف تهیه ویرایش سوم و ارائه به مشاور آموزش ،توانمند سازی ،بررسی و تکمیل اولیه اسناد دفاتر در کارگروهها با حضور نمایندگان مربوطه بررسی و انجام اصالحات الزم بوسیله مشاور تهیه ویرایش چهارم سند و ارائه به معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانیس جهت ابالغ اظهار نظر توسط معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی انجام اصالحات احتمالی حسب نظر معاون محترم و تهیه ویرایش پنجم سند 13 ابالغ سند جهت اجرا به دفاتر وزیر محترم و معاونین وزیر در حد اطالع رسانی معاون محترم وزیر و معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی استان سازمان های وابسته و...... مدیران کل ،معاونین و روسای ادارات و کارشناسان دفاتر معاونت مدیران ،روسای گروه ها و کارشناسان واحد های نوسازی و تحول اداری سازمان های تابعه و وابسته مدیران ،روسای ادارات و کارشناسان واحدهای مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان های تابعه و وابسته مرکز نوسازی و تحول اداری (دبیرخانه ) آمار و اطالعات 15 نتایج 16 برنامه های آتی ‏ برگزاری دوره های آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان کلیه سازمانها و دفاتر با اصول مبانی فرم و فرآیند گزارش دهی و .....در چارچوب سر فصل های تهیه شده ‏ برگزاری دوره آموزشی کار تیمی بر ای کلیه سازمانها و دفاتر ‏ تهیه و استقرار نرم افزار تحت وب کنترل پروژه و آموزش آن ‏ توسعه و ارتقاء تعامل با سازمان ها و دفاتر به منظور شناسایی و رفع مشکالت و چالشها از طریق گردهمایی و نشستهای کارشناسی و.... ‏ نظارت و ارزیابی برنامه مدیریت عملکرد سال 1390 مدیریت دانش برنامه پیشرفت جهادی ادامه برنامه های آتی ‏ اقدام در جهت حداکثر بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل موجود در اجرای برنامه پیشرفت جهاد از طرق مختلف نظیر شناسایی عناوین پروژ ه و اقدامات مشترک و اعمال مدیریت بر اجرا ‏ برنامه ریزی به منظور انجام اقدامات عملیاتی در جهت تدوین سند راهبردی سال 1391سازمانها و .... ‏ تحلیل و آسیب شناسی برنامه مدیریت عملکرد (در قالب گزارش ) ‏ تقویت به بهسازی شبکه تحول اداری از طریق آموزش ،عوامل انگیزشی ،تعامل ،کارگروهی و.... ‏ اطالع رسانی ،تبلیغات و.... ‏ برگزاری جشنواره عرضه محصوالت حاصل از اجرای برنامه مدیریت عملکرد در سال 1390 19

51,000 تومان