پزشکی و سلامت

گزارش عملکرد مرکز بهداشت شهرستان کاشان در فروردین سال ۹۲

gozareshe_amalkarde_markaz_behdashte_shahrestane_kashan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گزارش عملکرد مرکز بهداشت شهرستان کاشان در فروردین سال ۹۲”

گزارش عملکرد مرکز بهداشت شهرستان کاشان در فروردین سال ۹۲

اسلاید 1: گزارش عملکرد مرکز بهداشت شهرستان کاشان فروردین سال 92

اسلاید 2: گزارش عملکرد واحد بهداشت محیطاجرای مرحله دوم صدور مجوز آبگیری آب انبارها از92/1/20 لغایت92/2/15اجرای برنامه های کنترل کیفی آب در ایام تعطیلات نوروز از سیستمهای آبرسانی شبکه و غیر شبکه بر اساس برنامه ریزی انجام شدهپیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با وضعیت آب مناطق روستائی در زمینه میزان کلر باقیمانده نامطلوب و کمبود و قطعی آبارائه گزارش پایش از واحدهای بهداشت محیط مراکز تابعه در سال 91 به معاونت بهداشتیجمع آوری و جمع بندی آمار و اطلاعات کنترل کیفی آب در ایام تعطیلات نوروز و بعد ازآن و ارسال به مراجع ذیرطمشارکت با واحد بیماریها در زمینه پیگیری بیماریهای روده ای تا رفع مشکل در مناطق اعلام شدهنشست با نماینده شرکت آب و فاضلاب برای شاخص های عدالت در سلامت در بخش آبپیگیری و معرفی ماشینهای فاضلاب کش خانگی به مراجع قضائی

اسلاید 3: تهیه پیام در زمینه تاکید براستفاده شهروندان از آب سیستم شبکه برای شرب و توصیه جهت عدم استفاده از اب دستگاههای تصفیه آب خانگی و صنعتی برای شرب که بعضا فاقد استانداردهای بهداشتی می باشند بمنظور درج روی قبوض آب با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب شهری پیرو بند 6 مصوبه جلسه 91/10/12 در راستای هماهنگی بند 2و6 مصوبات شورای سلامت و امنیت غذائیبرنامه ریزی جهت بازدید از مطبها در ساعات غیر اداری و ویرایش فرم مربوطهپیگیری برنامه آموزشی واحد برای سال 92جمع آوری اطلاعات پدافند غیر عامل پیش اعتباربخشی بیمارستان کارگرنژادبررسی آمارهای پسماندهای شهری و روستاییبررسی آمار وضعیت بهداشتی مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانها

اسلاید 4: جمع آوری آمار و اطلاعات و گزارش عملکرد هیئت امناجمع آوری آمار و اطلاعات و گزارش عملکرد برای واحد فن آوری و اطلاعات دانشگاه جمع بندی فرم ها و امتیاز دهی ممیزی اول بهداشت محیط مدارس اعلام نواقص بهداشت محیطی و بوفه مدارس مروج سلامت به آموزش و پرورشپیگیری اجرای ممیزی دوم مدارس مروج سلامتجمع بندی و تهیه آمار و اطلاعات واحد و ثبت در پورتال مرکز سلامت محیط و کاراجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از تاریخ 91/12/1 لغایت 92/1/17 بمنظور کنترل وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس وبین راهی و تهیه عملکرد آن وارسال به مراجع ذیربطتشکیل کمیته ساماندهی مراکز عرضه و توزیع مواد لبنی خام با حضور ادارات مربوطه

اسلاید 5: گزارش عملکرد واحد آموزش سلامت تشکیل کمیته نیازسنجی وتعیین اولویتهای آموزشی مرکز بهداشت شهرستان کاشان به شرح ذیل: اولویت اول: سوانح و حوادث، اولویت دوم: سکته های قلبی، اولویت سوم: فشارخون بالاتعیین اولویتهای آموزشی مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل به شرح ذیل: اولویت اول: شیوع پوسیدگی دندان در کودکان اولویت دوم: اعتیاد نوجوانان اولویت سوم: دیابتهمکاری در اجرای برنامه های هفته سلامت با واحد غیرواگیر:- اطلاع رسانی درخصوص اجرای غربالگری فشارخون در هفته سلامت از طریق چاپ بنر و ارسال پیامک .- ارسال شعارهای آموزشی مرتبط با فشار خون به فرمانداری جهت درج در سربرگ نامه های اداری به مناسب هفته سلامت.- تهیه سوالات متداول مردم در زمینه فشارخون به همراه پاسخ سوالات و درج آن در سایت معاونت بهداشتی.- ارسال جزوه فشارخون را جدی بگیریم به همراه سوالات متداول مردم جهت کلیه مراکز بهداشتی درمانی.- اطلاع رسانی به کلیه دانشگاهها درخصوص اجرای طرح غربالگری فشارخون.- تعیین سوالات در حیطه آگاهی ،نگرشی و عملکردی در زمینه فشارخون بالا جهت دانش آموزان جهت ارزیابی وضعیت موجود - پوشش خبری از برنامه غربالگری فشارخون و سایر برنامه های هفته سلامت

اسلاید 6: راه اندازی پورتال قلب سالم و بروز رسانی مطالب درج شده تغییر در ساختار پورتال قلب سالمشرکت در جلسات شورای آموزشی معاونت و اجرای مصوبات مربوطه. بررسی جزوه آموزشی مشکلات جنسی در زوجین و جزوه آموزشی فشارخون را جدی بگیریم از لحظ چگونگی تدوین پیام هماهنگی با گروه هدف محاسبه امتیازات طرحهای تحقیقاتی پرسنل در سال 1391. پوشش سمعی بصری برنامه ها و مراسم واحدهای معاونت بهداشتی.

اسلاید 7: گزارش عملکرد واحدمبارزه با بیماریهای واگیردار زئو نوز:جلسه كميته دانشگاهي سالك در مورخ 92/1/26 با حضور معاون بهداشتي ، اعضاء و كارشناس برنامه سالك در اين جلسه گزارش عملكرد سالك دانشگاه ارائه گرديد. جلسه هماهنگي با حضور كارشناسان سالك شهرستانها هاي كاشان و آران وبيدگل در مورخ 92/1/27 در محل گروه انگل شناسي تشكيل جلسه هماهنگي كارشناسان مراكز تحت پوشش برنامه مداخله اي سالك ( راوند ، فين ، فاطميه و مناطق آران وبيدگل ) پيگيري در خصوص يك مورد بيمار مشكوك به تب كريمه وكنگو مربوط دانشگاه علوم پزشكي اصفهان كه مورد پس از بررسي ، واقدامات لازم و ارسال نمونه اول مورد به بخش آربوويروسهادر انستيتو پاستورايران منفي اعلام گرديد.

اسلاید 8: جلسه هماهنگي كارشناس برنامه سالك معاونت بهداشتي با مشاور علمي برنامه سالك در خصوص اتخاذ راهكارهاي كنترلي سالك جهت سال 92 در مناطق تحت پوشش در محل گروه انگل شناسي دانشگاه در فروردين برگزاري دوجلسه آموزشي بيماري سالك جهت نمازگزاران منطقه راوند در تاريخ هاي 11 و 18فروردين توسط كارشناس برنامه سالك دانشگاه پيگيري و واكسيناسيون مورد مجروحين حيوان گزيده( 16 مورد 5نوبتي و 45مورد 3 نوبتي )در مركز درمان پيشگيري هاري در اسفند ماه كرايو تراپي 13 نفر با زخم سالك طبق دستورالعمل در مركز فاطميه زيدي

اسلاید 9: واکسیناسیون و بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن:گزارش گیری ،پیگیری و مراقبت بیماریهای قابل پیشگیری با واکسننوع بیماریتعدادملاحظاتمظنون به مننژیت0مظنون به سرخک3مظنون به سرخجه-مظنون به CRS-مظنون به سیاه سرفه-مظنون به دیفتری-AFP-هپاتیت سرمی(B,C)1عوارض واکسن3نیدل استیک-

اسلاید 10: گزارش گیری ماهیانه از کلیه مطبهای سطح شهر به تعداد144 مطب و 29 مورد گزارش گیری هفتگی از فیزیو تراپیها و بیمارستانهاگزارش گیری نظام مراقبت سندرم سرخجه مادرزادی از مطبهای چشم پزشکی ومتخصصین قلباطلاع رسانی هفتگی آخرین اخبار بیماریهای واگیردار قابل گزارش دهی در سایت معاونت بهداشتی تشکیل جلسه بین واحدی با شهرستان آران و بیدگل

اسلاید 11: فعالیتهای واکسیناسیون:تشکیل جلسه ی هماهنگی ماپینگ آپ جهت کاردانها وکارشناسان مبارزه با بیماری ها، درمورخ 92/1/8 

اسلاید 12: انجام نوبت اول طرح ماپینگ آپ سال92 درتاریخ های 26الی 28فرودین ماه سال جاری :شاخصکا شانآران وبیدگلجمع دانشگاهیتعداد تیم واکسیناسیون572380خانوار بازدید شده48499785827کودک زیر 5 سال واکسینه شده38688624730تعداد فلج شل حاد شناسایی شده000

اسلاید 13: نام مركزعنوانتعدادتوضيحاتمركز گلابچيتعداد واكسيناسيون هاري101-مركز گلابچيتعداد پيگيري حيوان گزيدگي80-مركز گلابچيواكسيناسيون كودكان36-مركز گلابچيواكسيناسيون ساير گروههاي سني7860مورد توام بزرگسال ، 18مورد مننژیت سربازانمركز گلابچينمونه گيري آنفلوانزا والتور10مركز گلابچيتعداد ويزيت هاي انجام شده توسط پزشكان (ويزيت پايگاه ديده وري)8016توضيح اينكه :در خصوص (پايگاه ديده وري ) از تعدادموارد ويزيت شده در مركز گلابچي از لحاظ موارد مشكوك به آنفلوانزا (نمونه گيري) مورد مشكوك در بيماران گزارش صفر بوده است .مركز گلابچي تعداد مشاوره هاي انجام شده در مركز بيماريهاي رفتاري31-مركز گلابچيتعداد پيگيري انجام شده در مركز بيماريهاي رفتاري15-بيمارستان بهشتيواكسيناسيون كودكان در بدو تولد103-بيمارستان بهشتيواكسيناسيون ساير گروههاي سني4-بيمارستان بهشتيتعداد نمونه گيري آنفلوانزا0-بيمارستان بهشتيتعداد بيماريهاي قابل گزارش0-بيمارستانميلادواكسيناسيون كودكان در بدو تولد59-بیمارستان شبیه خوانی واكسيناسيون كودكان در بدو تولد157-مركز فاطميه زيديوضعيت زنجيره سرماي واكسنمطلوب-واحد بيماريهاي واگيرتعداد گزارش و پيگيري انجام شده به صورت روزانه125زنجيره سرد ،گلابچي ،بيمارستان شهيد بهشتي،شبیه خوانی و میلادو پایگاه اوژانس بین راهی سانارا واحد بيماريهاي واگيرتعداد سازمانهاي گزارش گرفته شده به صورت روزانه0-واحد بيماريهاي واگيرگزارش دهي به مركز مديريت بيماريها تهران5-واحد بيماريهاي واگيرساير 1هماهنگی در خصوص یک مورد بیمار مبتلا به سل (درمان دوره نگهدارنده)مربوط به مرکز صادقپور

اسلاید 14: بیماری سل:پذيرش در مراكز سل :69 موردبيمار اسمير مثبت جديد: 1موردبيمار اسمير منفي جديد: صفربيمار خارج ريوي جديد: 2موردشكست درمان: 1 موردتعداد كشت خلط : 43 نمونهتعداد آنتي بيوگرام :صفرتوزيع دارو :46 مورد : BCG13موردPPD :15 موردارسال گرافي:4موردارسال آزمايش :7 موردتشكيل پرونده :3مورد

اسلاید 15: آنفلوا نزاي انساني و پرندگانارسال آمار دارو و تجهيزات و لوازم حفاظت فردي و فرمها به وزارتخانهارسال ارزشيابي اتاق ايزوله تنفسي به مركز مديريت بيماريهاي واگير ارسال نمونه هاي مشكوك به آنفلوانزا به آزمايشگاه اصفهان(3 ارسال)ثبت روزانه آمار در سايت و سيستمILIثبت روزانه تعداد مراجعين به پزشك در پايگاه ديده وري آنفلوانزا در كاشان و آران و بيدگلتدوين برنامه عملياتي آنفلوانزاي انساني و پرندگان

اسلاید 16: بيماريهاي منتقله از آب و غذاآموزش و اطلاع رساني به گرو ههاي در معرض خطر با تراكت جمع آوري نمونه هاي گرفته شده ثبت آمار موارد بيماري منتقله و طغيان و نمونه گيري در سايت پرتال مركز مديريتپيگيري وضعيت نمونه گيري التور توسط آزمايشگاهتشكيل جلسه داخل واحدي 2 جلسهمكاتبه با تمامي پادگانهاي نظامي و انتظامي مكاتبه با بيش از 70 ارگان دولتي جهت اطلاع رساني التوراعلام آمادگي به كليه مراكز بهداشتي درمورد فرارسيدن فصل گرما براي انجام اقدامات لازم

اسلاید 17: عفونت بيمارستانيثبت آمار عفونتهاي بيمارستاني مجتمع بيمارستاني شهريور در سامانه اينيسبررسي فرايندهاي كنترل عفونت در بيمارستان شهيد بهشتي

اسلاید 18: برنامه ایدز آموزش واطلاع رسانی:  آموزش HIV/AIDS به کلیه مراجعین جدید مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری هماهنگی برای کلاس توجیهی مربیان هسته آموزشی ایدز مشاوره: کل مراجعین به مرکز :98 نفر مشاوره منجربه آزمایش HIV/AIDS: 26 نفر مشاوره جدید منجر به آزمایش HIV/AIDS: 24نفر مشاوره خانواده افراد HIV/AIDS: 15نفر مشاوره در واحد اعتیاد وارجاع به MMT: 10 نفر مشاوره موارد HIV/AIDSتحت پوشش 30نفر

اسلاید 19: کاهش آسیبارائه وسایل کاهش آسیب به 7نفرمصرف کننده تزریقی تحت پوشش توزیع بیش از 50 سرنگ توزیع بیش از 140کاندوم توزیع بیش از110پنکلهماهنگی بین بخشیتشکیل جلسه هماهنگی کاری با حضور پزشک هماهنگ کننده سل وایدز بازدید هفتگی از زندان پیگیری هسته آموزشی فعال در آموزش بانوان در خصوص رفتارهای پرخطرهماهنگی با بهزیستی جهت دریافت خدمات حمایتی 4 نفر

اسلاید 20: مراقبت ودرمان: شش مورد تحت پوشش ARTدرمان ضد رتروویروسی ویزیت یک موردتحت پوشش توسط پزشک مرکز ارجاع به آزمایشگاه گلابچی 1 مورد انجام PPD 2مورد پیگیری آزمایشات وسترن بلات ارسالی به اصفهان

اسلاید 21: گزارش عملکرد واحد بهداشت حرفه ایبازدید از 186کارگاه وکارخانه جهت نظارت وپیگیری رفع نواقص بهداشتیصدور 40 اخطاریه برای کارگاهها وکارخانجاتانجام بازدید گروهی ازواحد بهداشت حرفه ای مرکز گلابچی در تاریخ 92/1/22 وتکمیل چک لیستهمکاری با گروه بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت جهت تدریس یک گروه دانشجویان کارشناسی پیوسته مهندسی بهداشت حرفه ای تکمیل چک لیست نظارت بر معاینات کارگری انجام شده وفعالیت خانه های بهداشت کارگری در4کارخانه توسط پزشک دوره دیده طب کار وکارشناس بهداشت حرفه ای

اسلاید 22: تکمیل چک لیست پایش مسئول بهداشت کمیته حفاظت فنی وبهداشت کار کارخانجات در 3کارخانهصدور 3 تاییدیه بهداشتی جهت صنوف استعلام شدهارجاع پرونده کارفرمایان متخلف ازاصول وموازین بهداشتی به مراجع قضایی وپیگیری :4 موردبررسی گزارش نتایج معاینات دوره ای ارسالی از 7کارخانهتکمیل چک لیست نظارت بر خانه بهداشت کارگری به اتفاق نمایندگان تامین اجتماعی واداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در یک شرکتبررسی نتایج اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار ارسالی از 9کارخانه

اسلاید 23: گزارش عملکرد واحد آمارتماس تلفنی با تعدادی از خانواده های متوفیان سال جاری (بهمن و اسفند) و تکمیل علل فوت .ورود اطلاعات متوفیان اسفندماه سال جاری در برنامه ثبت مرگ و میر.مراجعه به اداره ثبت احوال شهرستان کاشان و استخراج اطلاعات مرگ بهمن و اسفندماه سال جاری.جمع آوری، تفکیک و ارسال پسخوراند فرمهای ارسالی مراکز بهداشتی اسفند ماه سال جاری.تهیه گزارش هئیت امناء دانشگاهاستعلام و تنظیم لیست فرمهای ارسالی سال 1392 مراکزشروع جمع آوری و تعویض دفترچه های گواهی فوت بیمارستانها و برخی پزشکانمشارکت در کارگاه کشوری ثبت مرگ و میرطراحی و بارگزاری نقشه کلیه مراکز و پایگاههای شهر کاشان بر روی وب سایت دانشگاهپیگیری شاخصهای عدالت در سلامت و ارائه مشاوره به همکارانشرکت در جلسه کارشناسان شهرستان آران و بیدگل جهت توجیه برنامه شاخصهای عدالت در سلامت

اسلاید 24: گزارش عملکرد واحد سلامت روان شرکت درجلسه هماهنگی با دفتر پیشگیری و سوء مصرف مواد مخدر دانشگاه درمورد برنامه ریزی ،برنامه های پیشگیری از اعتیاد سال 92برگزاری جلسه داخلی و تصمیم گیری جهت تدوین برنامه های سال92برگزاری جلسه با شبکه بهداشت و درمان آران وبیدگل در خصوص مروری بر برنامه های سال 91 و هماهنگی برنامه های جدیدشرکت در جلسه هماهنگی آموزش مهارت ارتباطی ویژه دانشجویان پزشکی دانشگاهشرکت در جلسه طرح ارتقاء سلامت روان مادران باردار به همراه پزشکان مراکز مجری طرح در تهرانبرگزاری جلسه با واحد بهداشت خانواده در زمینه رفع مشکلات اجرایی طرح ارتقاء سلامت روان مادران بارداربرگزاری جلسه با واحد رابطین و بیماری های واگیر در خصوص آموزش مربیان پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر(هسته آموزشی گروه بانوان)پاسخ به نامه سند سلامت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

اسلاید 25: تهیه مستندات لازم در خصوص برگزاری کارگاه پیشگیری از خودکشی ویژه پرسنل مراکز و ارائه آن در شورای آموزشیتهیه شاخص های مراکز وارسال آن به واحد آمارجمع بندی گزارشات و ارسال نامه هیئت امناءجمع بندی و ارسال بازدیدهای 6ماهه دوم سال 91جمع آوری، ثبت و ارسال موارد اقدام به خودکشی به وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکیبازدید ازمراکز طرح غربالگری فشار خونتهیه فرم ارجاع و مشخصات آموزش گیرندگان در طرح سلامت روان مادران باردارویرایش بسته های آموزشی سلامت روان در دوران بارداری ویژه مادران باردار و پرسنل مراکز مجری طرحتهیه و تکثیر بسته و اسلاید آموزشی ویژه مربیان پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر

اسلاید 26: ارائه خدمات روانشناختی و روانپزشکی در کلینیک سلامت روان:مراجعه کنندگان بر حسب جنسیت : زن 33 مرد 126 مورد اضطراب 10 مورد اختلالات رفتاری کودکان 7 مورد اختلافات خانوادگی15مورد اختلالات خلقی3 مورد وسواس

اسلاید 27: گزارش عملکرد واحد مشارکتهای مردمیهفته سلامت و طرح پایلوت غربالگری فشار خون افراد 30 سال به بالاشرکت در جلسات آموزشی ، توجیهی و هماهنگی هفته سلامت (تاریخ های 92/1/10 و 92/1/21)تهیه و ارسال جزوه آموزشی با عنوان فشار خون را جدی بگیریم از طریق پزشکان مرکزمکاتبه با مراکز و واحدهای مجری طرح فشار خون بهمراه جزوه آموزشی کامل تهیه شده از دفتر آموزش سلامت وزارتخانه به منظور آموزش و جلب همکاری رابطین بهداشت جهت اطلاع رسانی خانوارها شرکت در جلسه هماهنگی و جمع بندی نهایی نظرات کارشناسان در خصوص طرح فشار خون با حضور سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی بازدید از مرکز بهداشتی درمانی راوند و 4 پایگاه بهداشتی زیر مجموعه آن به منظور پایش از عملکرد پرستاران و پرسنل در طرح غربالگری فشار خون بهمراه تکمیل چک لیست مربوطه

اسلاید 28: Mopping upجلب مشارکت رابطین بهداشت جهت شرکت در طرح ایمنسازی تکمیلی خانه به خانه Mopping upپیگیری دریافت حق الزحمه رابطین بهداشت در طرح Mopping up سالهای 90 و 91

اسلاید 29: امور بانوان(هسته آموزشی ایدز و اعتیاد) :پیگیری و فکس اقدامات آموزشی انجام شده در خصوص رفتارهای پرخطر در بانوان (ویژه بانوان تعدادی از ادارات شهرستان کاشان) در سال 91 به امور بانوان فرمانداری و مذاکره تلفنی جهت طرح مجدد موضوع در کارگروه بانوان روز 4 شنبه 92/2/4 برگزاری جلسه هاهنگی با واحدهای سلامت روان و بیماریهای واگیر در خصوص برنامه ریزی جهت توجیه و آموزش اعضاء هسته آموزشی ایدز و رفتارهای پرخطر در بانوان پیگیری و جمع آوری بسته آموزشی ایدز و اعتیاد جهت اعضاء هسته آموزشیمکاتبه با پزشکان مسئول مرکز جهت شرکت 10 نفر از اعضاء هسته آموزشی ایدز و اعتیادارسال فرم های آماری و کتب مورد نیاز تعدادی از واحدهای مجری برنامه

اسلاید 30: امر به معروف و نهی از منکر :تهیه متون امر به معروف و نهی از منکر (برکات معنوی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر ) خیرین:شرکت در کمیته هماهنگی برگزاری ششمین همایش خیرین سلامت در ستاد دانشگاه (20/1/92)شرکت در جلسه تصمیم گیری در خصوص ساخت واحد بهداشتی در راوند با توجه به درخواست تعدادی از خیرین سلامتپیگیری جهت تهیه جدول نیازهای تجهیزاتی معاونت بهداشتی

اسلاید 31: گزارش عملکرد واحد بهداشت خانواده تهیه وتکمیل فرم های شماره 4 آموزشهای مورد نیاز سال 1392بازدید از مرکز مرق و تهیه گزارش وارسال به مرکز مربوطه تهیه چک لیست جدید برنامه سالمندان جهت پایش مراکزبررسی واستخراج آمارهای 3 ماهه آخر سال 1391 برنامه سالمندان مراکز بهداشتی درمانی و تهیه فیدبک به مراکز مربوطه پیگیری وهماهنگی جهت تهیه جزوه دخانیاتپیگیری وهماهنگی جهت کارگاه اختلالات زناشوییارسال اقدامات انجام شده در خصوص نامه شماره 2611/1/29/پ مورخ 91/12/25 گزارش اجرایی شدن مصوبات سی و پنجمین جلسه هیئت امنا مورخ 91/8/17انتخاب4 ماما بعنوان مامای نمونه و معرفی به معاونت درمان برآورد اقلام پیشگیری از بارداری جهت سال جاری و ارسال به اداره کل سلامت جمعیت، خانواده ومدارسعقد قرارداد انجام TL با بیمارستان شبیه خوانیهماهنگی با شرکت های دارویی جهت خرید اقلام پیشگیری از بارداری

اسلاید 32: تحویل کتاب های ازدواج و راوابط عاطفی و ... به زوج های شرکت کننده در کلاس ها و ارسال آمار به سامانه پرتالهماهنگی با انبار دارویی و مرکزی واعلام موجودی اقلام پیشگیری از بارداری به سامانه پرتال تهیه وارسال مستندات دانشگاه برتر جهت روز ماما وارسال معاونت درمان و به وزارت متبوعتهیه و استخراج آمار مربوط به چک لیست عملکرد کارکنان در مراکز بهداشتی درمانی جمع بندی و ارسال آمار فعالیت های برنامه سلامت باروری و تنظیم خانواده (108) وارسال به سامانه پرتال وزارت متبوعاستخراج آمار پس خوراند کتبی در برنامه سلامت مادران جهت اعلام به معاونت درمان استخراج آمار مادران باردار 6 ماهه دوم وکل سال 1391 دانشگاهمکاتبه با دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در ارتباط با کمیته علمی – مشورتی دانشگاه در خصوص سطح TSH جلسه با مدیر مرکز بهورزی درارتباط با ارائه خدمات بارداری توسط ماماتهیه پروتکل طرح پژوهشی ارتقاء سلامت مادران باردار

اسلاید 33: استخراج آمار موالید اسفند ماه وتکمیل آمار موالید 1391برگزاری جلسه آموزشی نظام مراقبت مرگ مادری ویژه پزشکانبرنامه ریزی دوره دوم بازدید کارکنان مراکز بهداشتی از پایگاههای شهریاقدامات مربوط به پیگیری 3 مادر باردار پر خطر و مهاجرت 1 مادر باردار برآورد هزینه پاپ اسمیر 6 ماهه دوم وارسال به مجتمع بیمارستانی بهشتیبررسی و ثبت آمارهای برنامه های کودکان وتعیین شاخص های مرگ ومیر کودکان ، ترویج تغذیه با شیر مادر و ...تهیه شاخص های مربوط به هیئت امنا ومرکز آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه وهمچنین کتابچه سلامتبررسی وضعیت موجود برنامه های کودکان جهت تهیه برنامه جامع عملیاتی سال 1392هماهنگی هیئت اجرایی پایش ادواری ید ادرار دانش آموزان 10-8 ساله مدارس ابتدایی در سال تحصیلی 92-1391تهیه شاخص های مرتبط با هیئت امنا دانشگاه در زمینه برنامه های واحد

اسلاید 34: گزارش عملکرد آموزشگاه بهورزی شرکت در جلسه انجام خدمات بارداری توسط ماماها و بهداشتی در واحد بهداشت خانوادهارائه پیشنهادات و نقطه نظرات درخصوص طرح غربالگری فشار خون ، سایت پورتال قلب ، قرارداد پزشکان و طراحی پوستر و ....همکاری با واحد بیماریهای واگیر درخصوص حضور دانش آموزان در برنامه Mupping upارسال آمار کلاسهای اجرا شده سه ماهه چهارم بهورزان به وزارتخانهثبت اطلاعات کلاسهای اجرا شده در برنامه اکسل و شناسنامه آموزشی کارکنانتهیه و تنظیم عملکرد مرکز آموزش بهورزی کاشان و شبکه آران و بیدگل در سال 1391تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات برنامه های انجام شده در مرکز آموزش بهورزی کاشان و شبکه آران و بیدگل جهت گزارش در هیئت امناءاعلام برنامه جلسات هماهنگی سالیانه مرکز آموزش بهورزی به مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل جهت شرکت نماینده آن شبکه و اجرای اولین جلسه در فروردین ماه

اسلاید 35: پیگیری و محاسبه ساعات آموزشی گروههای هدف و واردکردن در برنامه نرم افزاری دانشگاه هماهنگی با واحد امور اداری دانشگاه درخصوص مجوزهای دوره های آموزشی سال 91تشکیل جلسه شورای آموزشی و ارزیابی برنامه ها و رسانه های آموزشیانجام امور هماهنگی درخصوص پذیرش و اسکان مهمانان نوروزیهماهنگی با معاونت دانشجویی و معاون بهداشتی درخصوص تأمین نیروی ناظمه جهت مرکز بهورزیپیگیری و انجام هماهنگی درخصوص تأمین لباس فرم دانش آموزان و پرداخت کمک هزینه و سایر امور رفاهی آنانهمکاری با واحد غیرواگیر برای حضور بهورزان در طرح غربالگری فشار خون در شهرهماهنگی با معاونت آموزشی جهت تصحیح اوراق کلیه کارگاههای برگزار شده در اواخر سال 91استخراج نتایج نظرسنجی و ارزیابی به کارگاههای آموزشی برگزار شده در اواخر سال 91هماهنگی با واحد آموزش کارکنان ستاد درخصوص مزایای آموزش کارکنانهماهنگی و جلسه با دانشکده پزشکی برای محاسبه حق الزحمه سال 91 پرسنل محیطی

اسلاید 36: گزارش عملکرد واحد بیماریهای غیرواگیر اهم فعالیت های این واحد جهت اجرائی نمودن شعار مذکور در فروردین ماه بوده که بر این اساس فعالیت هایی به شرح زیر انجام پذیرفت. تشکیل جلسه با کارشناسان مرتبط حوزه معاونت بهداشتی جهت اجرای برنامه های هفته سلامت.تشکیل جلسه با سرپرست دانشکده پرستاری جهت تأمین نیرو برای مراکز بهداشتی درمانی جهت اجرای طرح غربالگری فشارخون و اندازه گیری قد و وزن افراد بالای 30 سال. تهیه وتکثیر پرسشنامه به تعداد 11,000 برگ و توزیع آن در مراکز بهداشتی درمانی جهت اجرای برنامه. تأمین نیروی داوطلب دانشجوی پرستاری جهت اجرای برنامه در مراکز که در این راستا 56 نفر از پرستاران در طول هفته سلامت 18 تا 24 فروردین نسبت به غربالگری افراد بالای 30 سال در مراکز اقدام نمودند. غربالگری مسئولین ادارات شهرستان در محل حسینیه علی اکبر(علیه السلام) جنب دفتر حضرت آیت اله نمازی امام جمعه محترم شهرستان کاشان که در این برنامه تعداد 100 نفر از مسئولین ادارات غربالگری شدند، از این تعداد 45 نفر فشارخون بالا داشتند که برای بررسی بیشتر به مراکز بهداشتی درمانی معرفی گردیدند.

اسلاید 37: غربالگری فشارخون نمازگزاران نمازجمعه در حاشیه برگزاری نمازجمعه مورخ 92/1/23 با همکاری 16 نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی که در این برنامه تعداد 245 نفر از نمازگزاران غربالگری شدند.آموزش به دانشجویان داوطلب پزشکی در زمینه اجرای طرح غربالگری. هماهنگی جهت سخنرانی ریاست محترم دانشگاه در نمازجمعه شهرستان و دیگر مسئولین در نمازجمعه شهرهای برزک، قمصر، نیاسر، مشکات و شهرستان آران و بیدگل.غربالگری فشارخون 4995 نفر از افراد بالای 30 سال که تعداد 240 نفر فشار خون بالای140/90 داشتند که جهت تائید بیماری به مراکز بهداشتی درمانی ارجاء گردیدند. اجرای برنامه های آموزشی در مدارس سطح شهرستان. اجرای برنامه آموزشی همراه با غربالگری فشارخون در حوزه معاونت پژوهشی. تشکیل جلسه هماهنگی جهت راه اندازی کلینیک سطح 3 فشارخون در بیمارستان متینی.

اسلاید 38: افتتاح کلینیک سطح 3 فشارخون در بیمارستان متینی با حضور معاون محترم بهداشتی وزارت متبوع و ریاست محترم دانشگاه در تاریخ 92/1/22 . تهیه وتکثیر پمفلت فشارخون خود را جدی بگیریم و توزیع بین گروه هدف به تعداد 100 برگ. تهیه و تدوین طرح عملیاتی غربالگری فشارخون و تعیین قد و وزن افراد بالای 30 سال و ارائه آن به معاونت بهداشتی وزارت متبوع . غربالگری تعداد 294 زوج داوطلب ازدواج در مراکز مشاوره تالاسمی دانشگاه و شناسایی 9 مورد جدید مشکوک نهایی. پیگیری و مراقبت 9 زوج مشکوک نهایی جدید. مراقبت و پیگیری 3 مورد عقرب گزیدگی در مراکز بهداشتی و درمانی. ثبت آمار مصدومین ناشی از سوانح و حوادث در بیمارستانها به تعداد 2665 مورد در سه ماهه سوم سال 1391. پیگیری و مراقبت از 140 زوج ناقل تالاسمی و مشکوک در مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش حوزه معاونت بهداشتی. ارسال برنامه عملیاتی بیماری های مزمن تنفسی سال 1392 به مرکز مدیریت بیماری های غیر واگیر.

اسلاید 39: ارسال نامه به ریاست دانشگاه جهت صدور ابلاغ اعضای کمیته بیماری های مزمن تنفسی (بند 10 صورتجلسه کمیته دانشگاهی آسم و آلرژی و COPD مورخ 91/11/30). ارسال نامه به ریاست دانشگاه جهت صدور ابلاغ خانم دکتر مرضیه حیدرزاده به عنوان فوکال پوینت علمی برنامه بیماری های مزمن تنفسی(بند 8 صورتجلسه کمیته دانشگاهی آسم و آلرژی و COPD مورخ 91/11/30). پیگیری وحصول صدور ابلاغ اعضای کمیته و فوکال پوینت علمی برنامه بیماری های مزمن تنفسی. تماس تلفنی با اداره بیماری های مزمن تنفسی وگرفتن تائید وصول برنامه عملیاتی بیماری های مزمن تنفسی سال 1392 وپیگیری برنامه ها واقدامات جدید این اداره به خصوص برنامه های مربوط به روز جهانی آسم در 17 اردیبهشت ماه سال جاری

اسلاید 40: گزارش عملکرد واحد گسترش شبکه اجرای برنامه کشیک نوروزی وهمچنین جمع آوری آمار از مراکز مجری و واحدهای ستادی وجمع بندی وارسال به معاونت درمان.پیگیری ودریافت زیجهای حیاتی واحدهای بهداشتی وبررسی ورفع نواقص موجود درآنها با هماهنگی واحدها. پیگیری ودریافت فرم وضعیت جمعیت ابتدای سال 1392از واحدهای بهداشتی درمانی وبررسی ورفع نواقص موجود درآنها با هماهنگی واحدها.تهیه برنامه بازدید گروهی از مراکز بهداشتی درمانی وابلاغ به واحدهاجهت اجراو همچنین گرفتن فیدبک بازدیدها از واحدها واز شبکه آران وبیدگل .پیگیری ودریافت فرم وضعیت بیمه افراد درمراکز مجری طرح پزشک خانواده از واحدهای بهداشتی درمانی وبررسی ورفع نواقص موجود درآنها با هماهنگی واحدها.دریافت زیجهای حیاتی از وزارت متبوع وتحویل به مراکز بهداشتی درمانی.تنظیم وپیگیری قراردادهای داروخانه های مراکز مجری.ادامه بررسی واصلاح فرمهای اطلاعات خانوار و ورود اطلاعات آن درسامانه سلامت ایرانیان.

اسلاید 41: پیگیری چاپ وتکثیر رسانه های آموزشی وفرمهای واحدهای معاونت.ارسال فرم تسهیلات با فرمت جدید به واحدهای بهداشتی درمانی.انجام امور مربوط به call center وجوابگوئی به سوالات پزشکان وارباب رجوع ومردم.پیگیری تکمیل فرم اطلاعات خانوار از طریق مراکز بهداشتی درمانی.همکاری بین بخشی با سازمانها وادارات دیگر ازجمله اداره بهزیستی شهرستان جهت انجام معاینات وتشخیص تنبلی چشم.تنظیم لیست آنکالی واضافه کار پرسنل شاغل در مراکز مجری برنامه پزشک خانواده درساعات غیر اداری وایام تعطیل.جایگزین کردن پزشک درمراکزی که پزشک آن درمرخصی ویا کلاس آموزشی بوده اند.مکاتبه با وزارت متبوع جهت تامین کسری پزشک برای واحدها.بررسی وجابجایی ماماهای واحدهای مجری پزشک خانواده و پیشنهاد تهیه ابلاغ آنها.همکاری با واحدهای دیگر از جمله واحد مبارزه با بیماریهای غیر واگیر در اجرا ونظارت برنامه کنترل فشار خون.ارائه نظرات در خصوص شورای آموزشی دانشگاه.ارائه نظرات درخصوص نحوه همکاری اعضای هیات علمی و گنجاندن امتیاز آن درفرم اعطای پایه به آنها.

اسلاید 42: گزارش عملکرد واحد سلامت جوانان اقدامات انجام شده در راستای اجرای برنامه مدارس مروج سلامت : جمع آوری واستخراج نتایج ممیزی نوبت اول مدارس مجری برنامه مروج سلامت تهیه لیست مشکلات مدارس مجری وارائه فیدبک به آموزش وپرورش جهت طرح در جلسه مدیران مجری مکاتبه باآموزش وپرورش در خصوص اعلام شروع ممیزی از تاریخ 92/1/28 و همکاری مدیران مدارس مروج سلامت باکارشناسان مراکز بهداشتی جهت اجرای نوبت دوم ممیزی خارجی مکاتبه با پزشکان مراکز بهداشتی ودرمانی و ممیزین در خصوص شروع انجام ممیزی خارجی نوبت دوم مدارس مروج سلامت از تاریخ 92/1/28اقدامات انجام شده در راستای بسیج سلامت دانش آموزی جهت پیشگیری از 7 رفتار مخاطره آمیز در آنها:نهایی نمودن پرسشنامه بسیج سلامت دانش آموزی (در راستای عملیاتی نمودن بند- 4 صورتجلسه دومین جلسه ستاد بسیج سلامت دانش آموزی ) برآورد حجم نمونه واسامی مدارس جهت عملیاتی نمودن و تکمیل پرسشنامه بسیج سلامت دانش آموزیمکاتبه با آموزش وپرورش ومعاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان وارسال پرسشنامه ، مدارس مجری وحجم نمونه در هر آموزشگاه جهت اجرای مداخله

اسلاید 43: اقدامات انجام شده به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت 92 در مدارس: شرکت در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته سلامت معاونت بهداشتی مورخ 92/1/10 مکاتبه با آموزش و پرورش ، اعلام شعار سال و بزرگداشت هفته سلامت مدارس با انجام اقداماتی چون : برگزاری جلسات آموزشی ویژه اولیاء دانش آموزان، معلمین و مراقبین سلامت پیرامون شیوه زندگی سالم- برگزاری مراسم راهپیمایی ویژه دانش آموزان و والدین- برگزاری جشنواره مواد غذایی با رویکرد غذای سالم مکاتبه و هماهنگی با آموزش و پرورش جهت انجام مسابقه نقاشی در راستای شعار سال 2013 با عنوان فشارخون. مکاتبه وهماهنگی با آموزش و پرورش جهت اجرای جلسات آموزشی در هفته سلامت با موضوع شعار سال در کلیه مدارس شهرستان ویژه دانش آموزان ، اولیاء دانش آموزان و معلمین و به صورت متمرکز و اخص در 40 مدرسه مجری برنامه مروج سلامت.( با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش و اعلام 40 مدرسه مروج سلامت مقرر گردید در20 مدرسه ابتدایی آموزش اولیاء دانش آموزان و مدارس در راستای شعار سال و در 20مدرسه راهنمایی آموزش جهت دانش آموزان برگزار گردد. )

اسلاید 44: مکاتبه با آموزش و پرورش و جلب مشارکت ایشان درخصوص همکاری مدیران آموزشگاهها جهت طرح کشوری سلامت آفرینان جامعه و فراخوان والدین دانش آموزان برای مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی .(در این راستا ضمن هماهنگی با واحدهای ذیربط در معاونت بهداشتی و آموزش و پرورش ، با تشکیل تیم های سلامت و اعزام ایشان به ستاد آموزش و پرورش ، غربالگری فشارخون و وزن 70 نفر از معاونین ، کارمندان و کارشناسان انجام و موارد جدید بیماری تشخیص و آنها به سطوح تخصصی ارجاع شدند. (در تاریخ 92/1/22) برگزاری یک جلسه آموزشی ویژه مراقبین سلامت مدارس با موضوع شعار سال مورخ 92/1/26 برگزاری همایش دانش آموزی بزرگداشت هفته سلامت همراه با حضور والدین ایشان و مسئولین دانشگاه و آموزش وپرورش در تاریخ 92/1/21 در آموزشگاه دخترانه ابریشمی.

اسلاید 45: سایر اقدامات :پیگیری اقدامات انجام شده با شبکه بهداشت آران وبیدگل در خصوص تهیه شاخص های عدالت در سلامت در تاریخ 92/1/7ارسال اعتبارات 9ماهه اول سال برای شبکه آران وبیدگل تشکیل جلسه داخلی واحد وتگمیل کاربرگ امتیاز دهی مشکلات بهداشتی (نیاز سنجی آموزشی)مورخ 92/1/14 مکاتبه باواحد آمار وارسال لیست وتوالی فرمهای آماری واحد سلامت مورخ 92/1/17 تهیه برنامه های آموزشی پیشنهادی واحد جهت سال92 وتکمیل فرم 4وارسال آن به آموزشگاه بهورزی برگزاری 29 جلسه آموزشی ویژه دانش آموزان در مدارس مجری برنامه آموزش همسالان از ابتدای شروع برنامه واجرای آموزش توسط سرگروههای آموزش دیده درمدارس قریشی - ابن سینا – امام جعفر صادق (ع) و ابتدایی شاهد (بطوریکه 184 نفر دانش آموز در این زمینه آموزش دیدند)

اسلاید 46: عملکرد واحد سلامت دهان و دندانمعاینه دندان2113کشیدن دندان2630ترمیم دندان272فلورایدتراپی دندان 972فیشورسیلانت دندان150

اسلاید 47: موفق باشيد

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید