گزارش عملکرد معاونت اداری و پشتیبانی استان آذربایجان غربی
اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیممعاونت ادار ی و پشتیبانی
اسلاید 2: امور اداریورود اطلاعات فردی پرسنل اعم از کسب مدارک علمی ، دوره های ضمن خدمت ، افزایش تعداد فرزندان به سیستم امور اداری استان و آماده شدن برای صدور احکام پرسنلی نیروهای رسمی ، پیمانی و کارمعین.صدور احکام پرسنل داروخانه های ارومیه و مهاباد با توجه به دستورالعمل شورای عالی کار کشور . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 3: امور اداریتکمیل پرونده های همکاران مشمول ارتقاء رتبه و تشکیل کمیته انتصابات استان و بررسی پرونده ها و صدور احکام ارتقاء رتبه تا سطح رتبه ارشد در استان و ارسال پرونده های ارتقاء رتبه خبره به مرکز جهت بررسی ، تایید و ابلاغ جهت اجراء . در بحث تبدیل وضعیت ها ، اطلاعات تمامی همکاران پیمانی و کار معین به مرکز ارسال شده و بمحض اعلام بخشنامه مربوطه اقدام شایسته بعمل خواهد آمد . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 4: امور اداریارزشیابی های سالهای 1388 و 1389 پرسنل رسمی و پیمانی انجام و فرم ها به تایید مدیریت محترم جمعیت استان رسیده و در پرونده پرسنلی همکاران بایگانی شده که به مرور برابر بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوطه از نتایج و نمرات مربوطه استفاده شده و می شود . ارزشیابی سال 1390 نیز براساس دستورالعمل های مربوطه برای پرسنل رسمی و پیمانی از طریق حوزه بازرسی جمعیت استان در حال پیگیری و انجام است که به محض تایید نهایی و ابلاغ ، از نتایج آن استفاده خواهد شد . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 5: امور اداریاز اوآخر سال 1390 مراحل جذب 15 نفر راننده نجاتگر به پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان شروع شده و در مرحله گزینش می باشد که به محض اعلام نظر گزینش و ابلاغ نتایج از طریق اداره کل امور اداری مرکز نسبت به جذب و شروع بکار آنها اقدام خواهد شد .در طول سال 1391 نیز همانند سال های گذشته کلیه احکام مربوط به تک تک همکاران اعم از ارتقاء طبقه ، رتبه ، تغییر پست ، افزایش و یا کاهش اولاد ، تغییر محل خدمت و ...... صادر ، ابلاغ و اجراء خواهد شد . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 6: امور اداریدر خصوص چارت سازمانی جمعیت استان ، شعب و پایگاه ها و نیز در خصوص پست های حاکمیتی و غیر حاکمیتی هیچگونه بخشنامه ای واصل نشده که بمحض وصول طبق بخشنامه اقدام لازم بعمل خواهد آمد . در سال 1391 پیگیر اخذ مجوزهای جدید استخدام برای پایگاه ها و حوزه های اداری هستیم که به محض صدور مجوز برابر مقررات اقدام لازم بعمل خواهد آمد . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 7: امور اداریبخشنامه تغییر وضعیت نیروهایی که از شعب به پایگاه ها و یا از استان به شعب منتقل می شوند از سال 1391 لغو شده است . در سال 1391 با هماهنگی مدیریت آموزش و پژوهش استان دوره های آموزش ضمن خدمت برای همکاران تشکیل و اجراء خواهد . طی دوره های آموزشی کمک های اولیه و توجیهی بدو خدمت برای همکاران پیمانی و قراردادی جهت تمدید قرارداد و تبدیل وضعیت الزامی می باشد . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 8: امور بیمه گری و رفاهی در خصوص امور رفاهی پرسنل جمعیت استان برنامه های متنوعی از قبیل تورهای سیاحتی و زیارتی ، بن غذا ، اجاره سالن ورزشی و استخر ، استان گردی ، بن های اعیاد ، مناسبت ها ، پاداش تحصیلی فرزندان ، کمک هزینه مهد کودک ، وام های عادی ، ضروری و دانشجویی و ..... از سوی امور اداری و پشتیبانی جمعیت استان پیش بینی و به مدیریت محترم جمعیت استان ارائه شده که به محض تصویب به مرور ابلاغ و اجراء خواهند شد .معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 9: امور بیمه گری و رفاهی بیمه عمر پرسنل جمعیت استان و شعب و بازنشستگان بطور کامل اجراء و حق بیمه مربوطه به حساب بیمه واریز شده و می شود . بیمه تکمیلی درمان پرسنل و بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها با بیمه میهن بصورت 50% سهم سازمان و 50% سهم کارمند اجراء و کارت های مربوطه اخذ و کارت بانک سپه واریز هزینه ها نیز تحویل ستاد و شعب شده و یا خواهد شد . بیمه تکمیلی ایثارگران ( جانبازان و فرزندان شهداء ) و افراد تحت تکفل آنها با بیمه میهن بصورت 100% سهم سازمان در حال اجراء می باشد . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 10: امور بیمه گری و رفاهی بیمه شخص ثالث و بدنه خودروهای جمعیت استان با آخرین رقم بیمه اعلامی از طریق بیمه البرز انجام شده و ادامه دارد . بیمه ساختمان ها و انبارهای جمعیت استان از طریق بیمه البرز انجام شده و در سال 1391 نیز ادامه خواهد یافت . بیمه خودروهای پرسنل جمعیت استان نیز از طریق شرکت البرز با اعلام تخفیفـات و تقسیـط انجـام شده و می شود .معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 11: امور بیمه گری و رفاهی بیمه حوادث اعضاء و امدادگران نیز از طریق بیمه البرز بصورت بیمه بی نام انجام شده که بمحض وقوع هرگونه حادثه منجر به جراحت یا خدای ناکرده فوت آنها می بایست گزارش سانحه و مدارک پزشکی و درمانی مربوطه سریعاً به استان جهت مرکز ارسال شود . شعب می بایست به منظور جلوگیری از ایجاد هزینه های مضاعف در صورت حذف مواردی از امور بیمه گری سریعاً مراتب را به استان جهت قطع بیمه اعلام نمایند . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 12: تدارکات و خدمات در سال 1391 همانند سالهای گذشته کلیه اقلام مورد نیاز جمعیت استان پس از درخواست ، تامین اعتبار از طریق تدارکات و کارپردازی جمعیت استان تهیه و تامین خواهد شد . در سال 1391 املاک و خودروهای مازاد بر نیاز دارای مجوز با طی مراحل قانوی و از طریق مزایده برابر مقررات فروخته شده و تبدیل به احسن خواهند شد که در این زمینه نیاز به همکاری صمیمانه حوزه ها و مخصوصاً شعب می باشیم . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 13: امور اطلاعات فنآوری و انفورماتیک نصب و راه اندازي دو دستگاه سرور شبكهنصب Application هاي مربوطهتجهيز كليه شهرستانها به خطوط Data MPLSآموزش اتوماسيون اداري براي كليه پرسنلبرقراري اتوماسيون اداري تحت وب در كليه شهرستانها راه اندازي پروتكل انتقال داده (FTP) در شهرستانهامعاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 14: امور ساختمانی و عمرانی در سال 1391 ساختمان های مجتمع اداری ، امدادی ، فرهنگی ، درمانی و حمایتی شهرستان های میاندوآب و ماکو تکمیل و افتتاح شده و به بهره برداری خواهند رسید . در سال 1391 ادامه عملیات عمرانی آشیانه و پد بالگرد مجتمع امدادی و فرهنگی جمعیت استان انجام ، تکمیل ومورد بهره برداری قرار خواهند گرفت . در سال 1391 با طی مراحل قانونی و ابلاغ مصوبه شورای معاملات عملیات عمرانی پایگاه امدادی سیلوانا شروع ، اجراء و به بهره برداری خواهد رسید . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 15: امور ساختمانی و عمرانی عملیات تعمیرات ساختمان مجتمع فرهنگی آموزشی شهرستان خوی تکمیل و تجهیز شده و به عنوان قطب آموزشی شمال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت . در سال 1391 تعمیرات لازم و ضروری ساختمانی شعب و پایگاه ها اولویت بندی شده و برحسب تخصیص بودجه و تامین اعتبار از حوزه خزانه داری ، انجام خواهند شد . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 16: امور ساختمانی و عمرانی در سال 1391 عملیات احداث پلی کلینیک جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد و ساختمان مهمانسرا و امدادسرای ستاد جمعیت استان شروع که انشاء الله با تامین اعتبار لازم تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت . به استناد بخشنامه دبیرکل محترم در سال 1391 شروع هرگونه پروژه جدید در جمعیت استان منوط به ارائه طرح و تصویب در کمیته طرح های عمرانی جمعیت مرکز ی می باشد . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 17: ارزیابی عملکرد در سال 1391 همانند سال گذشته با هماهنگی حوزه خزانه داری و اداره برنامه و بودجه جمعیت استان با حضور در شعب تابعه بودجه پشتیبانی شعب پیش بینی و پس از تایید نهایی مدیریت محترم جمعیت استان ابلاغ و اجراء خواهد شد . در سال عملکرد حوزه های مرتبط با حوزه اداری و پشتیبانی از قبیل نگهداری ساختمان ، تجهیزات ، تکریم ارباب رجوع ، نمازخانه ها ، امورات خدماتی ، امورات بایگانی ، ورود و خروج پرسنل و نگهداری محوطه ساختمان های شعب و واحدها بازدید و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت . معاونت اداری و پشتیبانی
اسلاید 18: با آرزوی موفقیت و شادکامی برای تمامی عزیزانمعاونت اداری و پشتیبانی
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.