پرستاری و پیراپزشکی

گزارش نویسی پرستاری

gozaresh_nevisi-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گزارش نویسی پرستاری”

گزارش نویسی پرستاری

اسلاید 1: باسمه تعالیدانشگاه علوم پزشکی ارومیهبیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب سیدالشهدا(ع)گزارش نویسی پرستاری و جنبه های قانونی آنتیم آموزشی :آقایان محمدامین علیزاده،جابر آذرپیک،سینا شکورزادهبه رهبری جناب آقای کاظم پیروزی

اسلاید 2: پيشرفت علوم به نوعي وابسته به روند ثبت و ضبط بوده است و انتشار علم از طريق ثبت و گزارش صورت مي پذيرد. چرا كه اگر تحقيقات و يافته های دانشمندان و علما نگارش، گزارش و ثبت  نمی شد، هم اكنون امكان دستيابی و استفاده از علوم ميسر نبود .

اسلاید 3: لزوم گزارش نویسیلازمست برای پاسخگويي در برابر مسئوليت مهم مراقبت، تامين، حفظ و ارتقاي سطح سلامتي انسان و جامعه، اقدامات و فعاليت هاي انجام شده و براي پرهيز از هر گونه تهمت، برچسب بی كفايتی، بی لياقتی و يا عمل غير اخلاقی و غير قانونی، بر صفحه كاغذ نوشته شود تا بتوان با مراجعه به آن در پيگيری و مداومت و نظارت بر اعمال صاحبان حرفه در مواقع ضروري به عنوان سندي محكم و مطمئن و قابل دفاع بهره مند شد .

اسلاید 4: ثبت پرستاری (گزارش نویسی)امروزه با توسعه ی فرآیند پرستاری، ثبت پرستاری (گزارش نویسی) به عنوان یک چهارچوب فعالیتی و یک وسیله ی ضروری برای ارائه و ارزیابی مراقبت های پرستاری گسترش یافته است. اوراق ثبت مراقبت های پرستاری یکی دیگر از اوراق مهم و مکتوب در پرونده پزشکی بیمار محسوب می شود.

اسلاید 5: ثبت پرستاری (گزارش نویسی) بديهي است كه گزارشات پرستاري هنگامي كه از نظر قانون مورد بحث قرار گيرند، دلالت بر تاكيد دوباره بر حفظ جان بيمار، امنيت حقوقي پرستار و امنيت جاني جامعه دارند. در واقع گزارش‌نويسي، فني است كه با آگاهي از آن فن، مطالب هر موضوعي را مي‌توان، طوري طبقه‌بندي كرد و نظم بخشيد كه هدف مورد نظر را در كوتاه‌ترين زمان و با ساده‌ترين كلام به دست آورد.

اسلاید 6: ثبت پرستاری (گزارش نویسی)ثبت گزارشات كامل، دقيق و به موقع جهت قضاوت در مورد اينكه بيمار مراقبت های مورد نياز و ضروري را دريافت داشته امری روشن است و به ارائه دهندگان مراقبت جهت برنامه ريزی، هماهنگی و حفظ تداوم مراقبت كمك مي كند. گزارشات پزشكی و پرستاری يك ابزار قانوني براي انجام مراقبت ها و كيفيت آنهاست كه به بيمار ارائه شده است.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید