پزشکی و سلامت بیماری‌ها

گیاه دارویی گانودرما

giahe_ganoderma

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گیاه دارویی گانودرما”

گیاه دارویی گانودرما

اسلاید 1: آیا می توان از گانودرما بعنوان گیاه دارویی برای کبد استفاده کرد؟آیا گیاهان دارویی می توانندآسم را بطور کامل درمان کنند؟ گانودرما

اسلاید 2: www.bizmlm.irآسم یک مشکل سلامتی آزاردهنده است. گاهی می توانند زندگی را هم به خطر بیاندازد.امروزه، کودکان مبتلا به آسم بیشتری در سرتاسر دنیا وجود دارند. آسم نوعی واکنش آلرژیک است که منجر به انقباض دستگاه تنفسی می شود. این مسئله باعث انسداد در مسیر هوا شده و اکسیژن نمی تواند وارد شش ها و دی اکسید کربن از آنها خارج شود. در موارد حادتر، التهاب دستگاه تنفس هم اضافه می شود که با خلط شدید همراه است. داروها و اسپری های استروئید فقط می توانند این شرایط را کنترل کنند. بااینحال، انتخاب گیاهان دارویی مناسب برای آسم در بلندمدت می تواند این بیماری را بطرزقابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.

اسلاید 3: www.bizmlm.irدلایل آسمبطورکلی، حمله آسم ناشی از آلرژن هایی مانند آلاینده ها و غبار هواست. این شرایط باعث واکنش شدید سیستم ایمنی بدن می شود. تحت شرایط عادی، سیستم ایمنی فعالانه نسبت به باکتری ها یا ویروس های مضری که وارد بدن می شوند واکنش نشان می دهند. بااینحال، آلاینده ها و گردوغبار هوا میکروب محسوب نمی شوند. اگر سیستم ایمنی درست کار نکند به این آلرژن ها هم حمله می کن! و این وضعیت منجر به واکنش آلرژی یا حمله آسم می شود. در مکانیسم دفاعی بدن انسان پروتئینی به نام ایمونوگلوبین E یا IgE وجود دارد که مانند یک رادار برای ردیابی ذرات ناسازگار عمل می کند.

اسلاید 4: www.bizmlm.irزمانی که دشمن وارد بدن می شود، رادار IgE سیگنالی ارسال کرده و به دیگر سلول های ایمنی فرمان حمله می دهد. اگر IgE بیش از اندازه حساس شود حتی در صورت ردیابی آلاینده ها یا گردوغیار هم به سلول های نجات فوری سیگنال می دهد. زمانی که این حمله بی دلیل آغاز می شود سلول های سازگار موجود در بدن هم نابود می شوند. این توضیح علم پزشکی غربی برای بیماری آسم است. حالا ببینیم طب سنتی چین در اینباره چه می گوید.

اسلاید 5: www.bizmlm.irدر طب سنتی چین گفته می شود که شش انرژی یا چی را به درون بدن تنفس می کند. کلیه انرژی چی را در خود نگه می دارد. ضعف در شش ها و کلیه باعث مشکل در جریان انرژی می شود و در نهایت فرد به بیماری آسم مبتلا می شود. طب سنتی چین برای درمان آسم از گیاهانی استفاده می کند که شش ها و کلیه را برای بهبود بلندمدت تقویت می کنند.در میان انواع گیاهان چینی، قارچ کرم ابریشم یکی از مفیدترین گیاهان برای کلیه است. گیاه گانودرما هم برای تقویت انرژی شش ها عالی است. دیدگاه طب سنتی چین درباره آسم

اسلاید 6: www.bizmlm.irگیاهان دارویی برای درمان آسمدر تئوری پزشکی غربی، IgE بیش فعال عامل بیماری آسم است. ماده طبیعی در بدن انسان که IgE را کنترل و تنظیم می کند اینترفرون گاما نام دارد. تقویت اینترفرون گاما شرایط بیماری آسم را بهبود می بخشد. تحقیقات جدید هم نشان می دهند که گیاه قارچ کرم ابریشم بخوبی عملکرد اینترفرون گاما در بدن را تقویت می کند. بعلاوه این گیاه می تواند سیستم تنفسی را منبسط می سازد. گیاه قارچ کرم ابریشم، چه از نظر پزشکی غربی و چه از دیدگاه طب سنتی چین، بطرزقابل توجهی شرایط بیماران آسم را بهبود می بخشد.

اسلاید 7: www.bizmlm.irگیاه گانودرما برای آسمدیگر تنظیم کننده های سیستم ایمنی عبارتند از اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و سلول های لنفاوی. این گروه از تنظیم کننده های ایمنی سلول های ایمنی بیش فعال را سرکوب کرده و سلول های ضعیف تر را تقویت می کنند. به این ترتیب توازن سیستم ایمنی پیچیده بدن انسان حفظ می شود. گیاه گانودرما می تواند اینترفرون آلفا و اینترفرون گاما را تقویت کند و به همین خاطر این گیاه در بهبود آسم موثر است. بااینحال، ترکیب گانودرما با گیاه قارچ کرم ابریشم نتایج بهتری می دهد. اگر شرایط آسم بسیار جدی و با التهاب دستگاه تنفسی همراه باشد چه؟ برای کاهش التهاب و خلط به لیست بالا موم زنبور عسل را هم اجازه کنید.

اسلاید 8: www.bizmlm.irمراقبت از بیماری آسمسعی کنید از حضور در محیط های محرک حمله آسم خودداری کنید. کاهش مصرف مواد غذایی تند، سرخ شده و کبابی در رژیم غذایی اهمیت بسیاری دارد. از عصبانیت و استرس هم دور بمانید.لطفا بدون توصیه پزشک مصرف داروهایتان را قطع نکنید، حتی وقتی مصرف گیاهان دارویی برای آسم را شروع کرده اید. استفاده از گیاهان دارویی برای بهبود شرایط آسم همراه با رژیم غذایی مناسب می تواند این بیماری را بصورت طبیعی و بخوبی بهبود بخشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید