صفحه 1:

صفحه 2:
WIE

صفحه 3:
| ‏بدخشان‎ ‎satrap021@gmail.comw/ ‎OT ta ‏حرارت‎ 206 Johann Friedrich Herbart

صفحه 4:
ندگی نامه 00000 سا اولدن برگ آلمان به دنیا آمد پدر ی 0 ‎wile igh oi}.‏ ا ا ل ‎BS‏ ‏هربارت تا 1 اسالكى از سوى آموزكاران خصوصى در خانه آموزش ديد يس از آن درحالي كه از نظر آموزشى از هم سالان خود بسى بيشتر و برتر بود به ‎ape)‏ ا 0310000 ل ۱ .آن كشور كرديد ا ل ل ‎bole‏ ا را

صفحه 5:
ببس از به آلمان به پایان بردن دوره دکترا به استادی فلسفه و آموزش پرورش دانشگاه کونیکسبرک و گوتینگن . 7 برگزیده شد و درسال۱۸۴۱در۶۵سالگی در گذشت

صفحه 6:
6 o deed Soe ie CW ee COPE ete Te Teer Lat کار هربارت که درتاریخ فسلفه اهمیت چندانی ندارد.در قلمرو روان شناسی و آموزش و پروش.از اه ‎BE TC Se‏ ‎ICSE EOS) Ait re ICE ier‏ ere Cr ewes ee Se eee eee ea a

صفحه 7:
و ‎Sree‏ ‏ولى بر خلاف آنانءبر فعال بودن روان تأكيد مى كند.تصورهايى كه در روان بديد ا ا ا ل كت 0 ‏ا ا ا ا ا ال ال‎ RCT SY ٠آموزش‏ اسه

صفحه 8:
انديشهها .از اندیشه ل ‎RR Tee ht NC Tbs be Mec)‏ از این دیدگاه,چگونگی خواهندگی وحالت های عاطفی نيز به جكونكى اين ايده ها باز می گردد .این نکته که تنها از یک نظر یاد آور آموزش سقراط وافلاطون درباره ی پیوند میان دانش وفضیلت وبا اندیشه وکردار است .ازدیدگاه فسلفه تربیتی هربارت اهمیتی بسزا دارد

صفحه 9:
‎ais 7‏ 5 مورس و بر وس ‎ee keel PUTO Teo) nt a) Sat‏ از این رو ست که پیش از پرداختن به روش آموزش؛به بررسی چگونگی فهمیدن می ‏پردازد ‎OP Te DT oe eles telat eee! Seer tek OTe Les Le ‎Pee ‏ا‎ ore E Ree Les Td tated ‎By ee DLP etc as eae EE hele 000 ‎ ‎

صفحه 10:
eC CS eS TCS eet te Me ted CPB Pel ne Bie ene we tod eee Tre Te) 0 non) Sy eee ey re LB Tere, Seren ge ۱ i ROM) Sy te Toe

صفحه 11:
با آن که بنامه آموزشی پستالوتسی فعاليت هاى كوناكون از آموختن حرفه ها كرفته ا 0 ‏م ا ا ا ل‎ reread eS ‏ا ل ال اي ا ا ا‎ | ‏ار سا سس سس‎ Te eat od Cele a tole BS eb est ee

صفحه 12:
كام نخست Cee eee Ere ey ‏ا ل‎ re ss ‏گذشته که به درس کنکونی بستگی دارند-توجه شاگردان را به نکته های لازم برانگیزد‎ گام دوم رت ات .سنجیدن آن با درس های گذشته ونشان دادن بستگی آن هاست ریا ا ۱ گام پنجم Pes I OT So Meee ee atone LTE ee) PN ery eos

صفحه 13:
اما ‎ONE‏ ‏اراده با ارزش های عالی انسانی تعریف می کند.اما این را فقط زاییده آموزش وپروش می ‎ry‏ ‎el aed carci lcd‏ وی سم و و ا ‏کاربرد روان شناسی در آموزش وپرورش»بیش از هر چیز درباره ی روش کار است ونه ‎Se Ne‏ 1

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان