صفحه 1:
صفحه 2:
WIE
صفحه 3:
|
بدخشان
satrap021@gmail.comw/
OT ta
حرارت 206
Johann Friedrich Herbart
صفحه 4:
ندگی نامه
00000 سا اولدن برگ آلمان به دنیا آمد پدر
ی 0
wile igh oi}. ا ا ل BS
هربارت تا 1 اسالكى از سوى آموزكاران خصوصى در خانه آموزش ديد يس از
آن درحالي كه از نظر آموزشى از هم سالان خود بسى بيشتر و برتر بود به
ape) ا 0310000
ل ۱
.آن كشور كرديد
ا ل ل
bole ا را
صفحه 5:
ببس از به آلمان به پایان بردن دوره دکترا به استادی فلسفه و آموزش پرورش دانشگاه کونیکسبرک و گوتینگن . 7
برگزیده شد و درسال۱۸۴۱در۶۵سالگی در گذشت
صفحه 6:
6 o deed
Soe ie CW ee COPE ete Te Teer Lat
کار هربارت که درتاریخ فسلفه اهمیت چندانی ندارد.در قلمرو روان شناسی و آموزش و پروش.از
اه BE TC Se
ICSE EOS) Ait re ICE ier
ere Cr ewes ee Se eee eee ea a
صفحه 7:
و Sree
ولى بر خلاف آنانءبر فعال بودن روان تأكيد مى كند.تصورهايى كه در روان بديد
ا ا ا ل كت
0 ا ا ا ا ا ال ال RCT SY
٠آموزش اسه
صفحه 8:
انديشهها
.از اندیشه ل RR Tee ht NC Tbs be Mec)
از این دیدگاه,چگونگی خواهندگی وحالت های عاطفی نيز به جكونكى اين ايده ها باز می گردد
.این نکته که تنها از یک نظر یاد آور آموزش سقراط وافلاطون درباره ی پیوند میان دانش وفضیلت وبا اندیشه وکردار است
.ازدیدگاه فسلفه تربیتی هربارت اهمیتی بسزا دارد
صفحه 9:
ais 7 5
مورس و بر وس
ee keel PUTO Teo) nt a) Sat
از این رو ست که پیش از پرداختن به روش آموزش؛به بررسی چگونگی فهمیدن می
پردازد
OP Te DT oe eles telat eee!
Seer tek OTe Les Le
Pee ا ore E Ree Les Td tated
By ee DLP etc as eae EE hele
000
صفحه 10:
eC CS eS TCS eet te Me ted
CPB Pel ne Bie ene we tod eee Tre Te)
0 non) Sy eee ey re LB Tere, Seren ge
۱ i ROM) Sy te Toe
صفحه 11:
با آن که بنامه آموزشی پستالوتسی فعاليت هاى كوناكون از آموختن حرفه ها كرفته ا
0 م ا ا ا ل reread
eS ا ل ال اي ا ا ا
| ار سا سس سس Te eat od
Cele a tole BS eb est ee
صفحه 12:
كام نخست
Cee eee Ere ey ا ل re ss
گذشته که به درس کنکونی بستگی دارند-توجه شاگردان را به نکته های لازم برانگیزد
گام دوم
رت
ات
.سنجیدن آن با درس های گذشته ونشان دادن بستگی آن هاست
ریا
ا ۱
گام پنجم
Pes I OT So Meee ee atone LTE ee) PN ery eos
صفحه 13:
اما ONE
اراده با ارزش های عالی انسانی تعریف می کند.اما این را فقط زاییده آموزش وپروش می
ry
el aed carci lcd وی سم و و ا
کاربرد روان شناسی در آموزش وپرورش»بیش از هر چیز درباره ی روش کار است ونه
Se Ne 1