صفحه 1:
صفحه 2:
ا لوس نا ۱۳
۱ con] Kcr ea الا ey
ل ا الم من ار كم
eee ا ل ا
سخت اتفاق مى افتدء را فهرست بندى كرده است. 72
صفحه 3:
عوامل اصلی موفقیت تجاری <
۱- کیفیت یا محصول منحصر به فرد
"- زمان بندى مناسب
0
al) ما ۴
۵- مدیریت کارآمد
1
کارآمد نمی توان درباره خصوصیات محصول و زمان مناسب معرفی آن به بازار
ord لا
eo eS لل ل ل ا ا م
۱ 3
صفحه 4:
صفحه 5:
مدیریت یک هدف اصلی دارد و فراهم كردن امكانات اوليه كار در
مرور زمان؛ تغيير يرسئل ويا عدم حَصور مَدَيران است. مؤسسه أى كه به درستى
کنترل شده باشد می تولنده حتی با ل يم
Cue ip) ۳ ا ا ا
بذرهای در حال رشد و پیشرفت باشند.
صفحه 6:
ا 0 نتيجه ى هر تعليم وتربيتى
ار تقاء توانلیی افراد .برای انجام کارهلیی است که در هنگام لزوم
۳
(RR
SRS ال ا ea Carers PC RP
PUR Neos و ا رم رين اه رن ار
6 3
Ay ee
صفحه 7:
تفاوت بین فرد موفق و ناموفق مشخص
و انا تا
er ese creLen pe ال و
pec
به طور طبیعی افراد براساس روش های
كارى خودء موفق شده يا شكست مى
Sigs
صفحه 8:
0 ا cers Og Peed Ped)
ل eee TCS Se LMC nL ICS eee
Pere ا ا ا SEES
روز بالاتر ببيند وبه طور موثرى طرز فكرهاء ترس ها و موانع بازدارنده ى ايجاد
انكيزه و خيال هليى كه درون ذهن انسان مخفى مى ملند را بررسى كنند. زيرا
بهره ورى بالا نتيجه ى مستقيم يك تفكر عالى است. 9
صفحه 9:
لا افزودن ابزار و تج
i a eg
بازاریلبی جدید. تجهیزات مدرن و
دربيشتر اوقات افزودن ابزار كمى
فكرى شامل: اطلاعات جديد و ۱ ۱
eee ae Sy ۲
مهارت هاى بالاى خود را بهبود ۱
بخشيده و فكر كند. مى تواند كار را
در سطح بالاتری انجام دهد.
صفحه 10:
۳ آشتباه مهلک (۴)
ستن به یک گروه اشتباه
صفحه 11:
صفحه 12:
0 مديرى كه سعى حى كند به كارمندان خود
به بيى طريق وبا استفاده از يك روش
ea Saad
البته نمى دلند جرا! لمايك مدير موفقء تفاوت
های ذلتی شخصیت افرادش را می شناسد و با
ere es ne Lol ار
به نفر بر آن ها ریاست می کند.
صفحه 13:
ه هاى اصلى مديريتى. استفاده
ne ۷9
كليه مديران كارآمد. از تر كيبى وش
مى كنند كه ال ارا ۱
eens ye iorere nn ا ا ا تم
خود براى كنترل اوضاع استفاده مى كند. أو مى كويد: (( اين كار را بدين طريق انجام
دهيد. من اين طورى كفتم... اكر شما اين جا كار مى كنيد كار بايد بدين ترتيب انجام
شود)»
لكك ل افر و مسر م و و اك
ی سي عست i Pig
a ee افاي
برای کارآیی شیوه ی مدیریت دیکتاتوری موثر است. وضعیت فردی است که شما به آن
ریاست می کنید.
3
صفحه 14:
صفحه 15:
ل
أست ء اما به جه طريقى؟
7
۴ یک شرکت باب ۱
افراد بسیار متعهد و پشتیبانی مالی بسیار بالاء بدون سود به زودی
۱
آن تولید. عالیترین وجه در بین مردم. داشتن
صفحه 16:
ی
ad 00
Pee mre Sey
برای سود دهی شرکت
PONE oe ee eee goes nes ep rosea a Caren ee
0 ا ل
* در کار تجارت. سرمایه گذاری هميشه بلید با در نظر گرفتن عامل زمان انجام شود.
yerme aged) ا ا ۳7|
سعی کنید از اشتباه های خود درس بگیرید و راه دیگری را برگزینید.
صفحه 17:
< یکی از دلایل عدم کارلیی در حوزه ی بسیاری از مدیران لین است که آن
ها روی مسائل بسیار جزئی تکیه می کنند.
eS een ا ov Son rc evn ts ere
درصد از ميزان بهره ورى شركت تاثير دارد. ٠١ نمايند كه تنها روى
صفحه 18:
برای عدم وجود چنین کارآیی به. ROS
«اين شخص چه ایراد و اشکالی دار
لل ی سا ۱ ۱
nt ceed ل اا ۳
و ار ار كل
ممکن است یک بیماری دلیل این کم کاری باشد.
كي هدف شما به عنوان يى مدير جد '
Klee Ear ges pean ear a ee سس
apart ee را ۱
a
صفحه 19:
لت
0
۳۳۳۲ ار رس ال با مین ا al
۱9: را ات
شوند.
صفحه 20:
ei .دس
لس را درس ی كك ل
ا ا ا ل الا ل لت لي 0
ل ا لان ل مب ا ل را 0200#
ديكران هستند. وظيفه يك رئيسء مديريت بر زندكى كارى يك كارمند است و نه بيشتر.
ibys] rans gil ee WeN ey) ا 2
0 و از طرف او مى شوند. يك مدير نبليد هركز بيشتر از خود كارمندان
مااع ل ۲۲
و رو ار ۲ ۱۳۳۱
a oo ee
صفحه 21:
ار اسان رات PMCS ls oS) Sees
لیست قوانین باشد. بلکه باید هدف از آن Pe en ye)
افراد :011"
صفحه 22:
لا هر یک از ما صرذ
ما را از هم ردیف های خود
اصول خاصی داریم که
| 5
Re بخش اداری سیاست
و اد ی ان ۳۳۳۳۳
چنین سیاست هایی سر باز زنند. کارمندان نیز از آنها پیروی کرده و در آخر. حاصل
رن
لا اگر استاندرها به درستی اجرا شوند کارمندان در خواهند یافت که به طور دقیق با جه
را ا ا ۱۳۱
می آید. تنها اگر لين استاندارد اعلام شده با استاندارد واقعی که توسط مدیریت بیان
میشود هماهنگ باشد می تولند بر افراد سازمان آیجاد غرور کند. تنها وقتی استانداردها
تاثیر مطلوب را بر عملکرد کارکنان دارند که مدیریت آنچه را فرا گرفته اعمال کند.
peak ree ار ee
صفحه 23:
.١ از سوة ن افر حداقل یا بالاتر از
ییک مدید 5 اشتباه ذ | سه دلیل بلقی حی ماند
Oca pe ee iene 1
هرکسی که تحت نظارت ما مدیران است. مربوط می شود:
ee) رسن لصيس
الا ل keg MA Ie
Ros ees ۱
BOCK re Se Cre BU gree Pee) RV Ese ped | car Vn a Orr
وه
صفحه 24:
ROMA oc. ee
ESS
* پنج گروه از افراد هستند که
. همکاران
را از بين مى برند و آنها عبارتند
؟. خويشاوندان
". دوستان
0
۵. مدیران
ل eS eis ea ل ا ا ل ل ات 1
را كم ميكنيم. يس وظيفه ى خود رابه عنوان يك مدير انجام دهيد و از آموزش افراد خود
غافل نشوید.
نت
صفحه 25:
اشتباه مهلک (۱۱)
۱. چون ما فکر میکنیم
Ree bs rosa ل ين
۳ برای این که توان یا ميل برخورد با دیگران را نداریم.
Mee] wer OSes Da ا لت
انحرلفی را در یک رفتار قلبل قبولی نادبده بگيریم. لین خطا بیشتر و بیشتر می
شود.
ee
صفحه 26:
صفحه 27:
برخورد موثر با كارك ۰ 3 مهارت را پرورش
رت enor: ١ ا 00
جه موردى؟ رفتار «« سس Be
BW ees
سا چرا؟ به فرد بگویید که لین فکر را کنید. به نیازهاء اهداف و غرور کارمندان توجه کنید و
تنها نیازهای خود را در نظر نگیرید.
yer en ee Coed و اد ۱
Se el eS es note reer sies ent oeal (ous) rar CRE CRON
(9):.نظر كارمندان رأ بيرسيد
gs EC) 0
or Wea Hy ove w sey er enraey ea eel (9)
صفحه 28:
8
By
اندازه كيرى كد
همه ى قدردانى هاى
جه مى شهند؟ آنها همه به حد نصاب سودآورى مى رسند؛ اما در اكثر موارد به جاى اين
ول لكا ار ی ان را RAs
افراد. قبول دارتد كه آن أها “رف ١١ 1 [] ف © 2 ان كا جارره تمى دهتد.
ييترز و واترمن اهميت جنين قدر دانى و يا فقدان لن را در كتاب خود به عنوان ((به
دنبال امتیاز) این چنین شرح می دهند
صفحه 29:
صفحه 30:
قدرداذ SE ol i>!
نى واحترام غذاى روح هستند!
صفحه 31:
لس بنابراین نظرات و طرز فکرها با تغییر شرایط. متحول می شوند.
ار ا ل ا ا رت
ار ل ا ا Crea eo ل 9
ae so tSleycon ل
ed
صفحه 32:
سابنابرلین برای تغییر بلندمدت, روی تعلیم و Re کارکنان جهت کمک به
rCoon) (PEK vec yi kUmr U) Apr Ee ل اكت
ا 0 م از تحت نفوذ قرار دادن آن ها.
صفحه 33:
صفحه 34:
Tirooks Por pour ulteciod w
ول«
