صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
تلف تاریخی , ساخت های متفاوتی از فضاهای شهری مشاهده می شود.
شهر. در نظام هاى مختلف اجتماعی - اقتصادی جهان به خصوص سوسیالیزم ۰.
صفحه 4:
کشیدن و وقار)
ألكليسى فرهدك و تمدن را به يك مفهوم به کر برد . فرهنگ یا تمدن را مجموعه ای
ن ۰ آداب و رسوم و همه قابلیت ها و عادلتی دانسته که
il ۳۸۱
صفحه 5:
رمی: شهر دارای نم و انسجام فرهنگی همراه با نوآوری و پیشرقت است
را |
ات
| Pay CCRC Ps OM Oa OE PSECU CYC IE in BY oe Te Te
دومی مهمتر است.
صفحه 6:
a, (Stuere),
صفحه 7:
صفحه 8:
صفحه 9:
الس نظام اقتصادى اجتماعى كالبدى بلوک شرق را تفییر داد
ت كه به قدرت دولت مرکزی نیاز دارد
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
غرب و ساخت شهر
تسلط عامل فرهنگ و ایدئولوژی را به وضوح می توا
و فراصتعتی دید.
صفحه 15:
صفحه 16:
سازی ایرانیان قبل از اسلام بر سبك
اس و اشته است
أو ميلاد)؛ سبك پارسی حاکم بود كه
صفحه 17:
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
صفحه 23:
٩ ت مخفر بودی مقبرههای بزیکان er
2 که در شکل گیری دینی بافت شهرها و محلات موثر بو
صفحه 24:
صفحه 25:
ا تا درد
ف tenis
آید
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
25 ۲
تک بافت شهر : نقشه هر شهر نشان دهنده بافت شهر است
۱ و ایجاد سیمای
فرایندی پویا
ee اند cal jaa aS |
شفته و درهم باشد و یا
برهم باشد ويا از نظمى خاض سرت ۳
معمولاً شعاعی و متحدالم رکز بوده و
صفحه 30:
صفحه 31:
صفحه 32:
Sie tal)!
غالبی بوده که معماران را بر آن داشته تا بدنبال راهکاری برای ایجاد.
صفحه 33:
۰بافت و کارآیی اقتصادی شهرها زا
صفحه 34:
بطوطه : سفرنامه این بطوطه ۰ ترجمه محمدعلی موحد
صفحه 35:
صفحه 36: