کسب و کارمدیریت و رهبری

مدیریت دانش کولیسون و پارسل - Knowledge Management Collison Parcell

صفحه 1:
مدیریت دانش کولیسون و پارسل Knowledge Management Collison Parcell MGTOOIS, Hf

صفحه 2:
1.

صفحه 3:
ره‌هوشی ore a eases فراكرفنه شود و تاثبرات >

صفحه 4:
{ ike ircle of knowledge juil> ‏اه ۶رتظ | چرخه‎ هزايا يرخى از مناقع مديريت دانش شامل موارد زير است : * یادگیری چگونگی فراگیری * ارائه کالا ها و خدمات با ارزش افزوده * کاهش هزینه ها از طریق اجتناب از هزینه های تکراری برای حل مشکلات تکراری * ایجاد فرهنگ جدید سازمانی * ایجاد رابطه نزدیکتر با مشتریان و افزایش رضایتمندی در آنها * برانگیختن خلاقیت و نو آوری * بهره وری بیشتر از سرمایه های انسانی در جهت ارائه ی خدمات بهتربه مشتریان و 1 ازار «ارتقاء كيفيت تصميم گیری و انجام سریعتر و بهتر کارها * استفاده مجدد از عناصر دانش * صرفه جویی در زمان

صفحه 5:
اسك هك برخی از معایب عبارتند از بان به دادن آمادگ وبمایل پل بر مواججه :وله با هرهگ مسا اساسی بطور قریبنده ای اجرای آن ساده بنظر مير مذیریت دلتش:آغلب توسیط فروشیدگان وا ‎spans dial ywlebl oats‏ و ممکن است درصدد مقابله با آن برآیند. بخشی از كاربردهاي مدیریت دانش به شرح زیر است: * پروژه مدیریت دانش بر پایه فن آوري اطلاعات ۰ استفاده مجدد از دانش ۰ جستجوي اسناد ۰ موانع اشتراک دانش يكبارجكي دانش آشتراک زامن مین اقا يكيارجكي دانش, عملكرد و نظام هاي يادكيري اثرات مدیریت دانش روي ‎٠ ve‏ الكترونيكي روايت كوبي و روايت هاي سا انتقال دانش در شبکه هاي بين ‎ious‏

صفحه 6:
منابع مورد inte: Co

صفحه 7:
ee pik eae Milas cate sal pe ‏ورسایسن ام چی‌تولد‎ ‏تماسی..‎ ۴

رایگان