نحوه ساخت پاورپوینت

قسمت ۱۳: مهارت‌های ارائه پاورپوینت (۲)

۲۶ اسفند ۱۳۹۶

رفتن به اسلاید غیر همجوار می‌توانید خارج از نظمی که چیده‌اید به اسلاید یا بخش دلخواه خود بروید، برای این کار بر دکمه‌هایی که در سمت راست – پایین صفحه قرار دارند بروید و برروی گزینه See all Slides کلیک کنید، در این حالت نسخه‌های کوچک شده اسلایدها نمایش داده می‌شود. اسلاید مورد نظر را …

رفتن به اسلاید غیر همجوار
می‌توانید خارج از نظمی که چیده‌اید به اسلاید یا بخش دلخواه خود بروید، برای این کار بر دکمه‌هایی که در سمت راست – پایین صفحه قرار دارند بروید و برروی گزینه See all Slides کلیک کنید، در این حالت نسخه‌های کوچک شده اسلایدها نمایش داده می‌شود. اسلاید مورد نظر را انتخاب کنید تا نمایش داده شود.نمایش کل اسلایدها

دسترسی به ابزارهای ترسیم در پاورپوینت
۱) نشانگر ماوس شما می‌تواند همانند یک خودکار یا برجسته نما توجه مخاطب شما را به مطالبتان جلب کند، برای این کار می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:
بر ابزار Pen Tool در سمت چپ پایین صفحه کلیک کرده و گزینه Pen یا Highlighter را انتخاب کنید. می‌توانید از منوی موجود رنگ دلخواه را هم تعیین کنید.ابزار نقاشی در پاورپوینت

۲) بر ماوس کلیک کرده و آن‌را بکشید تا همانند یک خودکار بر قسمت‌هایی که می‌خواهید عمل کند. می‌توانید از کلید کمکی Ctrl + P برای دسترسی به ابزار Pen Tool استفاده کنید. نکته: می‌توانید از ابزار Laser Pointer برای جلب توجه در قسمت‌های مهم اسلاید خود استفاده کنید.
۳)در پایان نمایش با انتخاب گزینه Eraser و یا Eraser all ink on Slide همه آنچه را که با ابزار Pen نوشته‌اید پاک کنید.

پاک کردن تمامی ترسیم ها

نکته: بعد از پایان نمایش، پاورپوینت با باز کردن کادر زیر از شما خواهد پرسید که آیا تمایل به حفظ یا حذف هر آنچه با ابزار pen نوشته اید دارید یا خیر؟ گزینه مورد نظر خود را در کادری به شکل زیر انتخاب کنید.

پاک کردن تمامی ترسیم ها

یکی از خدمات مجموعه‌ی ppt.ir ساخت پاورپوینت‌های حرفه‌ای برای کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف است. در این خصوص می‌توانید به صفحه سفارش ساخت پاورپوینت سر بزنید یا با ما تماس بگیرید.
info@ppt.ir

0 دیدگاه برای “قسمت ۱۳: مهارت‌های ارائه پاورپوینت (۲)”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “قسمت ۱۳: مهارت‌های ارائه پاورپوینت (۲)” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

متخصص جرائم اینترنتی، میکو هایپونن در مورد سه نوع از حمله های آنلاین به حریم و اطلاعات شخصی ما توضیح میدهد — که فقط دو نوع از آنها جرم محسوب می شوند. ” آیا ما کورکورانه به هر دولتی در آینده اعتماد میکنیم؟ چرا که هر حقی که از دست میدهیم، با نیت خوب از …

سایر

یکی از اعضای پایه گذار تور کمدی محور شیطانی، کمدین ماز جبرانی، درباره مشکلات و تناقض های ایرانی-آمریکایی بودن صحبت می کند — “قسمتی از من فکر می کند من باید برنامه هسته ای داشته باشم، قسمت دیگرم فکر می کند که من با داشتن برنامه ی هسته ای قابل اعتماد نیستم.”

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

دهکده های روستایی متروکه میشوند، چون میلیاردها انسان دسته دسته روانه ی شهرها هستند تا در اردوگاه های شلوغ و کثیف اقامت کنند. استوارت برَند می گوید که این خوب است. چرا؟ در سه دقیقه آینده خواهید فهمید.