سبک زندگی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

سه راه حل متفکرانه برای صرفه‌جویی آب

۲ مهر ۱۳۹۷

طبق اطلاعات سازمان ملل متحد، از هر سه نفر در سطح جهان، یک نفر در کشوری زندگی می‌‎کند که با کمبود آب مواجه است و کمتر از پنج درصد مردم جهان در کشورهایی زندگی میکنند که امروزه در مقایسه با ۲۰ سال پیش ذخائر آب بیشتری دارند. لانا مزاهره در اردن بزرگ شده است، کشوری …

طبق اطلاعات سازمان ملل متحد، از هر سه نفر در سطح جهان، یک نفر در کشوری زندگی می‌‎کند که با کمبود آب مواجه است و کمتر از پنج درصد مردم جهان در کشورهایی زندگی میکنند که امروزه در مقایسه با ۲۰ سال پیش ذخائر آب بیشتری دارند. لانا مزاهره در اردن بزرگ شده است، کشوری که از سال ۱۹۷۳ به این سو کمبود شدید آب را تجربه کرده است، جایی که وقتی آنقدر بزرگ شده بود که نوشتن نامش را یاد گرفت، صرفه‌جویی در مصرف آب را نیز یادگرفت. در این سخنرانی، او سه درس از کشورهای کم‌آب درباره نحوه حفظ آب را توضیح می‌دهد و به مسئله‌ای می‌پردازد که به سرعت در حال تبدیل شدن به بحرانی جهانی است.

0 دیدگاه برای “سه راه حل متفکرانه برای صرفه‌جویی آب”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “سه راه حل متفکرانه برای صرفه‌جویی آب” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

نویسنده و فیلم ساز فقید اِیمی کرواس روزنتال با صداقتی بی‌رحمانه و طنزی غریب مقاله‌ای درباره مرگ منتشر کرده است که استقبال زیادی از آن شد «شاید بخواهی با شوهرم ازدواج کنی،» و به شکلی عمومی به شوهرش اجازه می‌دهد تا زندگی را پس از مرگ او ادامه دهد و شادی را پیدا کند. یکسال …

روانشناسی و روانپزشکی

استفان سگمیستر، طراح با روش ساده ، تصورات دلپذیر، آخرین تفکرات خود را در مورد شادی با دیگران در میان می گذارد هر دو نوع آگاهانه و نا آگاهانه آن. هفت قانون او برای زندگی و طراحی شادی، می تواند برای هر کسی که به دنبال شادی بیشتراست، مورد استفاده قرار گیرد.

سایر

مونالیزا یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌ها در این سیاره است. اما می‌تونید تصویری از لئوناردو داوینچی را تشخیص دهید؟ زیگفرید ولدهک تصویرگر تعدادی از راهکارهای فکری تجزیه تحلیل تصویر را برای پیداکردن آنچه او باور دارد چهره حقیقی لئوناردو میباشد، بکار گرفته است.