جغرافیا و نجوم، علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب

تاریخچه جهان صدا

۴ مهر ۱۳۹۷

هنرمند و تکنولوژیست هانور هارگر به صدای عجیب و حیرت انگیز ستاره ها، سیاره ها و پالسار { ستاره های ضرباندار) گوش می دهد.او در کارش آهنگ امواج رادیویی ساطع شده از اجسام کهن آسمانی و تبدیل آنها را به صدا می کند ، از جمله “از قدیمی ترین آهنگ های شما همیشه می شنوند،” …

هنرمند و تکنولوژیست هانور هارگر به صدای عجیب و حیرت انگیز ستاره ها، سیاره ها و پالسار { ستاره های ضرباندار) گوش می دهد.او در کارش آهنگ امواج رادیویی ساطع شده از اجسام کهن آسمانی و تبدیل آنها را به صدا می کند ، از جمله “از قدیمی ترین آهنگ های شما همیشه می شنوند،” صدا از پرتوهای کیهانی از انفجار بزرگ.

0 دیدگاه برای “تاریخچه جهان صدا”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “تاریخچه جهان صدا” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

حس کردن انگیزه ها، باورها، احساسات در برابر عزیزان و غریبه ها استعداد طبیعی انسانهاست. اما چگونه ما اونها انجام می دهیم؟ اینجا، ربکا ساکس تحقیقات آزمایشگاهی خیلی جالبی رو با ما درمیان خواهد گذاشت، که نشون میده مغز چگونه راجع به افکار دیگران فکر و درباره کارهاشون قضاوت می کنه.

علوم پایه

دیوید گالو تصاویری شگفت انگیز از موجودات جالب دریا را نشان میدهد, شامل یک ده پای تغییر رنگ دهنده (یک اسپیداژ) , یک اختاپوس کاملا مستتر و نمایش نور یک ماهی که در اعماق تاریک اقیانوس زندگی میکند (و مثل نمایشگر میدان تایمز میماند).

علوم پایه

گرت لیسی، فیزیک دان و موج سوار یک مدل بحث برانگیز از جهان را که شاید تمام سوالات بزرگ را پاسخ دهد، معرفی می کند. اگر چیز دیگری نباشد یک مدل هشت بعدی بسیار زیبا از ذرات و نیروهایی که میشناسیم است.